560. Cu o zi înainte de răzmeriţa pusă la cale de „statul paralel” împotriva Guvernului legitim, liderii sectei „Noul Ierusalim” le „proorocește” diasporenilor că „ei vor fi cei biruitori”


560. Cu o zi înainte de răzmeriţa pusă la cale de „statul paralel” împotriva Guvernului legitim, liderii sectei „Noul Ierusalim” le „proorocește” diasporenilor că „ei vor fi cei biruitori

Pătrunși de frenezia amestecului insidios în viaţa politică a ţării, liderii sectei “Noul Ierusalim” de la Pucioasa (NIP) s-au devoalat ca partizani ai răstunării prin forţă a actualei clase politice, făcând astfel jocul statului paralel și al vârfului său de lance, kiriașul vremelnic de la Kotroceni.
Cu o săptămână înainte de proiectata răzmeriţă împotriva Guvernului, care (conform planului sergenţilor mesianici) ar fi trebui să dizloce pe 10 august a.c. un milion de diasporeni ca să-i arunce în luptă în linia întâi, liderii „pucioși” făceau apologia schimbării prin forţă a Guvernului legitim, lăsându-i însă acestuia și o „portiţă” de scăpare, în cazul în care se va dovedi inteligent și va renunţa de bunăvoie la putere, făcând „un pas în lături” (lăturile le-ar fi asigurat ei, desigur), pentru a potoli „furtuna” din ţară:   

« O, e furtună în țară și e furtună între voi, fii ai aceluiași neam, frați cu nume de români. [...] Așadar, nu puteți să cârmuiți cu bine și cu folos pentru țară, și de aceea poporul se clatină cu teamă [...] Vin să așez pace, că nu este pace în țară. O, faceți pasul în lături cât mai este timp prielnic, că repar Eu, Domnul, tot ce s-a stricat, tot ce merge spre rău pentru țară și pentru popor. »[1] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 1990)  

Cu numai o zi înainte de proiectata răzmeriţă împotriva Guvernului, tonul marţial al liderilor „pucioși” nu se schimbă, ci dimpotrivă. Mesajul lor este acum deja biruitor, ei se și văd cu sacii în căruţă. În consecinţă, nu se sfiesc să proclame cu anticipaţie victoria diasporenilor asupra regimului pesedist care, „așezat mare peste ţară”,  de ani de zile „nu are milă de acest neam”, stă călare pe el și suge sângele poporului.
Mai întâi, diasporenii „pribegi de ţară” sunt aclamaţi și primiţi cu braţele deschise, „cu dor și cu îmbrăţișare”,  ca niște salvatori providenţiali ai neamului veniţi în număr mare, câtă frunză și iarbă, să măture de la putere  „dictatura pesedistă” (desigur, cu gând de pace, dacă guvernanţii se vor speria de milionul care vine ca un tăvălug peste ei și vor pleca de bunăvoie de la putere):

« [...] cuprind acum cu dor și cu îmbrățișare fiii neamului român întorși pe vatra lor o clipă, cu gând de pace și de duh de frăție, căci sunt pribegi de țară și de neam din pricina celor ce s-au așezat mari peste țară de o bună bucată de vreme, și care n-au milă de acest neam, că sunt amețiți de duhul puterii peste norodul cel de sub ei. Vin fiii pribegi, vin în țară, în țara părinților lor și a lor, căci își văd robit neamul și obiceiurile străbune și taina lor frumoasă în mijlocul popoarelor de pe pământ. » [2] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 9 august 2018) 

   Mai mult, liderii „pucioși” se erijează în „Ayatolahii din Umbră ai Noii Revoluţii, Primăvara de la Pucioasa”,  care aduc binecuvântarea muftiatului lor  peste capetele celor răzvrătiţi, astfel încât victoria acestora să le fie rapidă, ușoară și deplină. Punând urechea și crezând cu naivitate în propaganda tefelisto-securistă a statului paralel, liderii „pucioși” erau convinși că diasporenii vor veni în valuri („rânduri, rânduri”), ca popoarele migratoare de altădată, călcând totul în picioare. Printre „binecuvântări” și „sărutarea pașilor năvălitorilor din vestul sălbatic”,  ei mai strecoară și niscaiva indicaţii tactice, cum ar fi acelea ca diasporenii să fie un fel de coordonatori ai răzmeriţei, care să-i trezească și pe adormiţii de bucureșteni și să-i unească în frăţia de luptă împotriva pesediștilor stăpânitori, definiţi ca „vrăjmași” și „dușmani de ţară”:

« O, pace vouă, binecuvântare vouă, copii pribegi de țară! Iată țara sub lacrimi, iat-o sub robia celor ce stau tari deasupra ei, iar voi plângeți străini, și v-au luat foc inimioarele în voi de dorul și de mila patriei în care v-ați născut și ați crescut. Duhul minciunii și al lăcomiei de putere și de avere, acești dușmani de țară stăpânesc inimile celor ce stau lipiți de scaunele de cârmuire de mulți, mulți ani ai răbdării neamului român. Mă aplec înaintea voastră și vă sărut pașii și urmele lor, că iată, puneți piciorul în țară venind rânduri, rânduri ca să treziți veghea fraților români și să vă uniți prin dor și prin nădejde ca să faceți lumină și dreptate peste scaunele de sus ale țării și ca să nu cadă țara sub vrăjmașii ei. »[3] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 9 august 2018)

Îmbătaţi de propaganda mincinoasă care promitea că milionul de diasporeni vin hotărâţi cu mașini, cu trenuri, cu vapoare și cu avioane ca să măture totul în cale și să-i înlocuiască pe pesediști cu un al doilea „Guvern al Meu” (pentru că, în aparenţă, beneficiarul urma să fie  Marele Mut, Dulapul de la Kotroceni – dar în realitate, va fi statul paralel care-l manipulește subtil și pe Acesta), liderii „pucioși” văd victoria celei de „A Doua Revoluţii” ca inevitabilă. Asta și pentru că exemplul diasporenilor ar urma să fie contagios, iar localnicii se vor uni cu ei și vor desăvârși împreună răsturnarea Guvernului. De aceea ei se și grăbesc să „proorocească” sfârșitul iminent al „tiraniei pesediste condusă de tiranul Dragnea”, făgăduindu-le în plus și un ajutor preţios venit „de sus, din ceruri” și căruia chiar că nu-i va mai putea sta nimeni împotrivă:

 « O, fiilor sosiți acasă, în țara Mea și a voastră, vă întăresc pașii cu binecuvântarea Tatălui și a Fiului și a Sfântului Duh. [...]  Eu, Domnul, voi împlini dorul vostru și dorul Meu, iar nădejdea să vă fie tare, ca și credința, [...] Vă cuprind în mângâieri de sus, fiilor. Oștirile de sfinți vă însoțesc și vă ajută biruința, ca să fie de sus biruința și să fie cu Domnul. Pace vouă, o, pace vouă! Iubire și nădejde vouă! Eu sunt Cel ce sunt, și am grijă de biruința cea bună, o, fii români, iar voi fiți strâns uniți, cei de acasă și cei plecați departe, și care vin și ar veni acasă pentru o țară dulce și curată, cu fii harnici, iar Eu să le fiu lor Dumnezeu. Amin. [...] O, fiți biruitori pentru bine, fiilor, și mult aș vrea să ajungă la inimile voastre grăirea Mea cu voi, pe care o așez acum pe cale spre voi. »[4]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Desigur că la o asemenea contribuţie hotărâtoare a „pucioșilor” la victoria răsturnării Guvernului legitim se va impune ulterior și luarea în discuţie a unei recompense pe măsură. Cei ce „au apăsat peste ţară” se vor zdrobi doar cu contribuţia decisivă  a „puterilor cerești ale duhurilor pucioșești”. De aceea, ceea ce deocamdată nu se spune explicit (dar se poate citi printre rânduri) este că regimul pesedist va fi înlocuit cu un regim teocratic, în care liderii „pucioși” vor avea un cuvânt greu de spus, având în vederea contribuţia lor (și a „Dumnezeului” lor, desigur) hotărâtoare la biruinţa anunţată prin această „proorocie”. Nu numai Pucioasa, ci ţara întreagă va trebui să devină un „Nou Ierusalim”:

« Eu sunt aici cuvânt pe vatra neamului român, și am istorie scrisă pe această vatră și este așezată pe cale cu nume de Nou Ierusalim, nume mare, pe care voiesc să-l așez pe creștetul ei și să Mi-o fac mireasă, s-o sfințesc și s-o împodobesc cu podoabe de sus, că măreață este scrisă la Mine soarta ei cea de mâine, iar cei ce au apăsat peste ea prin vremi, se vor zdrobi cu duhul față în față cu multa ei slavă de la Dumnezeu pentru răbdarea ei cea de sub cruce în toată vremea crucii ei. »[5]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Ca o consecinţă imediată, așa cum adepţii „pucioși” au fost îmbrăcaţi în alb și au fost călăriţi ani de-a rândul de către liderii sectei, cam același lucru îl paște și pe poporul român, dacă va accepta să intre în noul rol, să joace în noua piesă și să fie condus de către sectarii de la Pucioasa: va fi un fel de „cal alb” călărit de „călăreţul” care va fi ideologia pucioșească drapată cu numele de scenă „Cuvântul lui Dumnezeu” și care-i va păstori cu toiag de fier:

« Am pe pământul român un popor de copii credincioși, popor crescut cu cuvântul gurii Mele, și Mă port cuvânt peste pământ prin lucrarea Mea cu el. El este calul cel alb proorocit prin Scripturi, iar Eu sunt călărețul, așa este scris, iar sabia Mea este cuvântul, toiagul cu care păstoresc popoarele și limbile, după felul neamurilor de pe pământ, și duhul dreptății Îmi este măsura în lucrul Meu. »[6]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

  Cei veniţi de peste hotare, atâţia câţi au venit („plini de nădejde de bine”, dar semnificativ mai puţini decât fusese anunţat prin propaganda sergenţilor mesianici), sunt amăgiţi pe faţă cu un sprijin pentru o promisă  biruinţă bună”, sprijin care însă nu va veni niciodată:

« Am grăit neamului român ca să fiu cu el pe cale în zilele acestea fierbinți, când pașii celor pribegi de țară se întorc cu dor pe această vatră, iar Eu, Domnul, le însoțesc pașii și dorința lor cea sfântă, cea pentru dreptate peste țară și de curățirea de peste ea a celor ce sunt dușmani pe destinele ei și ale fiilor ei. Iată-i veniți rânduri, rânduri, plini de nădejde de bine și bucurându-se în dorul de acasă de sosirea la frații lor, și mână în mână, inimă cu inimă uniți, ei prind nădejde, căci Eu, Domnul, le dăruiesc lor duhul însuflețirii și rod de biruință bună pentru țară și pentru întoarcerea lor acasă, și o dată cu aceasta crește dorul sfinților Mei, mai ales a celor români din cer ca să vadă ei țara venirii Mele cuvânt pe pământ plină de ziua slavei Mele, o, fiilor, căci este scris în Scripturi să fiu biruitor. »[7]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

 Aproape că nu există predică pucioșească în care să nu se strecoare una, două sau mai multe contradicţii majore, dovadă arhisuficientă că nu Dumnezeu este autor al acestor cuvinte ticluite, ci oamenii, liderii îndrăzneţi ai aceste secte. Nici ultima predică nu face excepţie. Vorbind despre „coborârea Cuvântului”, liderii „pucioși” admit că această „coborâre din cer” trebuie să fie neapărat „tainică”, ascunsă de norii cerului pe care vine purtat Cuvântul și apoi se înșurubează în urechile curate ale celor aleși („primitorii”, „solii” și „porţile” cuvântului pucioșesc, căci „slava Domnului” de la Pucioasa este Cuvântul, iar Cuvântul este ascuns muritorilor de rînd și interzis urechilor lor nespălate):

« [...] iată-Mă cuvânt de slavă deasupra pământului român, iar norii slavei Domnului Mă poartă și-Mi tăinuiesc slava și fața, ca să pot lucra taina facerii cerului cel nou și a pământului cel nou, căci noi le fac pe toate, precum este scris. Acum iarăși M-a trimis Tatăl pe pământ după om, iar slava Mea este cuvântul, [...]»[8]  (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Contradicţia apare aproape imediat, când liderii „pucioși” afirmă că nici vorbă de vreo rostire tainică, îndată ce „Cuvântul” vine cu putere, ca un tunet, peste tot pământul:

« [...] iată, sunt primit pe vatra neamului român și Mi-am pregătit aici staul și cobor în el cu cuvântul și Mă fac carte pe masa aceasta și Mă așez cu ea înaintea acestui neam și merg cu glas de tunet și sunt cu zilele slavei Mele peste acest timp și spun cine sunt și ce fac, și spun că sunt cu venirea Mea a doua oară de la Tatăl și am loc pregătit pentru lucrul Meu cel din acest timp, iar cine aude și cine citește, să înțeleagă venirea Mea de la Tatăl, purtat pe cal alb, însoțit de oștiri de sfinți, sabie ascuțită ieșind din gura Mea, iar numele Meu este Cuvântul lui Dumnezeu [...]»[9] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

O altă contradicţie se referă la România, ţară despre care „pucioșii” afirmă că ar fi fost aleasă, încă de la nașterea lui Iisus pe pământ, ca să fie înlocuitoarea ţării sfinte a poporului Israel ( care, la rândul lui, va fi înlocuit cu „neamul român”):

« Am cetate de scaun pe vatra neamului român și vin pe nori purtat, vin de mai bine de șaizeci de ani, vin cu cete de sfinți deasupra pământului român, și cu sfinții Mă port și grăiesc din văzduh ca pe muntele sfânt când grăiam lui Moise pentru poporul Israel. O, vin și grăiesc peste pământ și peste popoare și peste căpeteniile lor și-Mi fac lucrarea dată de Tatăl s-o lucrez, căci la nașterea Mea pe pământ Mi-a dat Tatăl de țară patria aceasta și neamul de pe ea, neamul român, după ce poporul Israel M-a lepădat, M-a scos afară din mijlocul lui, și nu M-a cunoscut cu credință ca să Mă primească, [...]»[10] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Îndată vine și contradicţia: de fapt, România n-a fost aleasă  la nașterea lui Iisus, ci încă de la Facerea Lumii:

« Țara română e țara Mea cea de azi, la care M-a trimis Tatăl să-Mi fac cetate și să-Mi așez pe vatra ei cartea cuvântului gurii Mele, toiagul de cârmuire peste popoare și peste regi și peste limbi. O, frumoasă este în cer scrisă povestea acestui neam și a pământului ei! Ea este taina lui Dumnezeu cea de la începutul facerii lumii și cea de la sfârșit de timp, [...]»[11] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Inutil de adăugat că România nici nu exista ca ţară, nici la nașterea lui Iisus, și nici la Facerea Lumii. România este o denumire convenţională dată teritoriului care se numea în antichitate Dacia, Geţia  sau Tracia, iar mai apoi fie Valahia, fie Moldova, fie Transilvania, sau Banat, sau Dobrogea, sau Oltenia, care erau mai degrabă niște provincii ale unei ţări care nu-și stabilise încă identitatea pe harta lumii.
Cât despre „Cuvântul” pucioșesc, el este când cuvânt tăios care cârmuiește toate noroadele  și limbile ca un toiag de fier, când  cuvânt mângâietor dedicat doar românilor, care oblojește durerile și pentru cei ce cred, și pentru cei ce nu cred în el:

 « [...] Eu și cetatea Mea de cuvânt, locul de unde cârmuiesc cu toiag de fier popoare și limbi, și am nume scris: Cuvântul lui Dumnezeu. [...]   iar Tatăl M-a trimis cuvânt în ea și mângâi mereu cu cuvântul glia ei, și pe cei ce cred venirii Mele de azi cuvânt peste pământ, ba și peste cei ce nu cred Îmi cobor cuvântul mângâierii. [...] »[12] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Pentru a fi mai convingători, liderii „pucioși” apelează la o stratagemă pe cât de veche, pe atât de ieftină. Ei pun în gura unui duh pucioșesc (care pretinde că poartă un nume de sfânt) exact cuvintele pe care ar dori să le asculte cei cărora le este destinat mesajul. De data aceasta, duhul ales de ei poartă numele „sfântul Pantelimon”. Acesta îi laudă pe pelerinii diasporeni care intră în ţară cu gândul de a face o nouă Revoluţie sângeroasă, căci „holdele sunt coapte și a venit vremea secerișului”. Mai vedem în gândirea liderilor sectei că nici vorbă să fi fost despre o demonstraţie pașnică de protest, ci despre o luptă contondentă, care se va lăsa cu cotonogeli și, cu puţin „noroc”, și cu vreun „mort” mai ghinionist care va avea șansa să fie el mortul-erou al tefeliștilor (adică, să fie el și nu altul ca el). Lupta  asimetrică de pe pământ a diasporenilor, deși încă n-a fost declanșată, este lăudată copios și i se promite o susţinere simetrică, cu o luptă care va veni din cer:

« [...] au venit și vin rânduri, rânduri și intră în țară, vin acasă în țara părinților lor să-i trezească pe frații lor și pe tot neamul român spre veghe multă pentru soarta acestui neam acum, în vremi de strâmtorare. O, strigați pe Domnul să stea de veghe și stați cu El de veghe pentru țară, fiilor. Luptați cu rugă de pe pământ, iar noi din cer cerem să vină împlinirile cele mari, să vină voia Domnului peste țară și peste toate noroadele de pe pământ. Aceasta este lucrarea Domnului cu voi, nu uitați, o, nu uitați ce aveți de lucrat, căci holdele sunt coapte și trebuie să biruiască Domnul. Iar Tu, Doamne, scrie zile de biruință aceste zile de întâlnire a fraților români de peste tot pământul și dă-le lor de sus însuflețire după voia Ta, după dorul Tău. Amin. »[13] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Cât privește cârmuitorii legitimi ai ţării, aceștia sunt îndemnaţi să nu răspundă la violenţă cu violenţă, ci cu pace, cu multă pace. Adică, atunci când diasporenii ( revoltaţi că unii s-au îmbogăţit fără muncă, în timp ce ei roboteau din greu pe plantaţii străine, dar pe bani buni, cu multe zerouri în coadă) vor arunca în ei cu bolovani, jandarmii să facă bine și să bage bastoanele frumușel în teacă, pentru a fi pace, căci „e păcat să lupte unii împotriva altorașisă se muște între ei:

« [...]  pace vouă, celor ce stați pe scaunele de sus ale țării! Ascultați acum cuvântul Meu vouă! V-am dat povață sfântă să dați prilej păcii între frații români. O, e păcat să luptați unii împotriva altora, voi, frați ai aceluiași neam și pământ. Dorul de putere și de slavă vă face să vă mușcați între voi. O, e păcat, e urât, și de aceea, pace vouă! Dați loc păcii între frații români, că nu e pace între frați, și văd popoarele și e rușine.  O, să nu se muște frații între ei, ci să se sprijinească cu dăruire sfântă, iar lăcomia și dorul de putere să nu se pomenească între frați, ci numai buna armonie, numai iubire și înțelegere, numai pace și iar pace, o, fiilor. »[14] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Cu alte cuvinte, responsabilităţi pentru a lăsa  așezarea păcii între fraţi  au numai guvernanţii, cei care stau acum pe scaunele de cârmuire (și stau pentru că au fost aleși de popor, nu cum insinuează liderii „pucioși”, că s-ar fi cocoţat singuri în ele,  motiv pentru care cică acum a venit vremea ca  să se dea jos și să le facă loc altora, mai flămânzi):

« O, ascultați acest cuvânt sfânt, voi, cei ce v-ați așezat pe scaunele de cârmuire ale țării! O, împliniți cuvântul Meu, că iată-l: Pace vouă, pace vouă, pace vouă! Lăsați pacea să se așeze între frați! »[15] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Rămâne de văzut cât de trainice și fructuoase vor fi făgăduinţele făcute de „pucioși” că prostestatarii terfeliști, ascunși în spatele diasporenilor, vor reuși să fure guvernarea de la cei care au primit-o prin alegeri libere. Deocamdată, ultima confruntare s-a încheiat cu un fel de remiză, iar liderii celor două tabere (Dragnea și Joianis) s-au dus să se relaxeze la Neptun, pentru o binemeritată pauză de odihnă.
 ………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
17 august 2018
…………………

Actualizare (23 august 2018)
Până la urmă, și de această „proorocie” pucioșească s-a ales praful. Unii comentatori politici au apreciat că diasporenii n-au venit cu gânduri de pace ale schimbării, așa cum credeau „pucioșii”, ci puși de-a binelea pe harţă, dornici să răstoarne Guvernul prin orice mijloace.  Alţii cred că ei erau mai degrabă cu gura mare, decât puși pe fapte concrete, așa că desfășurarea ulterioară a zaverei este posibil să-i fi trezit brusc la realitate, constatând că au avut grijă alţii din umbră să le transforme mitingul într-o arenă de război. Presupunând așadar că nu diasporenii au fost cei care au aruncat cu pietre, și cu sticle, și cu alte obiecte contondente în jandarmi, nici nu au incendiat, nici nu au distrus mobilier stradal, asta nu-i absolvă de vina de a nu se fi delimitat clar de acei turbulenţi care au făcut aceste blestemăţii. Ba mai mult, s-au făcut zid de protecţie în faţa jandarmilor, s-au bucurat și au aplaudat faptul că alţii fac treaba murdară în locul lor, apoi au rămas să contemple distrugerile până la sfârșit, facându-se astfel coautori prin „favorizarea infractorilor”.  La spargerea mitingului (dar și multe zile după aceea) nici o voce venită  din partea diasporenilor nu s-a mai făcut auzită, ca să se delimiteze de toate faptele petrecute, iar „revoluţionarii” veniţi cu planuri mari din Apus (convinși că vor face ei o nouă „Revoluţie” care să-i aducă lui Lăcustă -Vodă un „guvern al Lui”), au dispărut așa cum dispare apa care curge pe nisip.
Ajutorul de sus” promis de „pucioși” n-a mai venit, ca să le aducă „revoluţionarilor”  biruinţa făgăduită, chiar dacă cei veniţi de departe au fost „uniţi în cuget și-n simţiri” cu huliganii „cei de acasă” care s-au dedat la acte iresponsabile de agresiune și vandalism:

« O, fiilor sosiți acasă, în țara Mea și a voastră, vă întăresc pașii [...]  Eu, Domnul, voi împlini dorul vostru și dorul Meu, iar nădejdea să vă fie tare, ca și credința, [...] Oștirile de sfinți vă însoțesc și vă ajută biruința, ca să fie de sus biruința și să fie cu Domnul. [...] Eu sunt Cel ce sunt, și am grijă de biruința cea bună, o, fii români, iar voi fiți strâns uniți, cei de acasă și cei plecați departe, și care vin și ar veni acasă pentru o țară dulce și curată, cu fii harnici, iar Eu să le fiu lor Dumnezeu. Amin. [...] O, fiți biruitori pentru bine, fiilor, și mult aș vrea să ajungă la inimile voastre grăirea Mea cu voi, pe care o așez acum pe cale spre voi. »[1]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2018)

Dar... să nu ne bucurăm prea devreme.  Nu știm ce ne aduce viitorul. Dacă până și cei care se pretind  a fi  soli ai lui Dumnezeu” incită la răzmeriţă, în numele biruinţei dreptăţii asupra celor care „stau lipiți de scaunele de cârmuire, ce pretenţii să mai avem de la cei care se declară singuri că „n-au niciun Dumnezeu”?
…………………


[1] Ibid.


[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.
[14] Ibid.
[15] Ibid.

Comentarii

Postări populare