529. Liderii sectei “Noul Ierusalim” își forțează supușii să le jure fidelitate

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.


 
529. Liderii sectei “Noul Ierusalim” își forțează supușii să le jure fidelitate

Nu o dată, liderii sectei „Noul Ierusalim“ de la Pucioasa s-au delimitat de biserica strămoșească nu numai prin opțiunea lor schismatică, ci și prin inovațiile lor pline de imaginație, acele texte denumite emfatic „Cuvântul lui Dumnezeu“. La început, aceste născociri mistice erau considerate ca având doar un rol lămuritor pentru Sfânta Scriptură. Cu timpul însă, „pucioșii“ au ajuns să treacă Biblia în planul secund, considerând-o o lucrare nedesăvârșită, care necesită nu numai tâlmăciri, ci şi corecții și perfecționări:

« Intru în carte cu zi de praznic sfânt, iar [...] bucuria Mea cea mai mare este ascultarea lor de Dumnezeu, de cuvântul cu care dau Eu să înnoiesc lumea și să desăvârșesc această Scriptură, măi poporul Meu. »[1] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

Totodată, liderii „pucioși“ L-au redefinit și pe Dumnezeu, inventând un „Dumnezeu“ nou, Care să fie numai al lor, privat și original, după chipul și asemănarea lor: un „Dumnezeu“ guraliv și rustican, Care nu este nici atotputernic, nici atotștiutor, ci limitat și vulnerabil, total dependent în pseudo-existența Lui  (El doar speră că va fi ajutat  ca să fie“, deci nu e sigur că „esteși „ va fi“) de sprijinul solid și statornic care trebuie să vină de la supușii Lui sectari, „poporul pucios“ de la Pucioasa: 

« O, iată cât duh duios îi trebuie celui ce vine să fie cu Mine pe calea cuvântului Meu de azi cu poporul cu care Mă sprijin în zilele acestea ca fiu pe pământ cuvânt! »[2] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

La rândul lor, supușii sectari sunt încă departe de „sfințenia“ pe care pretind sistematic că „numai ei o au“. La început ei se arată încântați de promisiunile liderilor sectei, dar pe măsură ce realizează cât de mincinoase sunt, se repliază și devin la fel de duplicitari ca și stăpânii lor. Ei învață repede că aici totul este o butaforie, în care „Dumnezeul“ Pucioasei este regele nevăzut-necunoscut, liderii „pucioși“ sunt sfetnicii Lui de taină, iar supușii primesc fiecare câte un rol mărunt de valet sau de grăjdar, pe care se străduiesc să-l mimeze cât mai bine. Odată ce se obișnuiesc cu această mascaradă, bucuria puerilă de la început li se transformă treptat în cruntă dezamăgire, apoi simt că „li se apleacă“ și de logoreea „Cuvântului“, care de ani de zile bate câmpii, și încep să clocească tainic planuri de evadare:
« Dacă cei ce vin după Mine se învață cu Mine și cu creșterea prin cuvânt, pe care le-o dau mereu, ei nu mai pot păstra în ei bucuria cea dintâi, care le-a dat putere să se facă fii ai lui Dumnezeu, și iată, trebuie îndemnați să vegheze între lumină și întuneric, [...] că acest cuvânt, mereu așezat pe masa poporului Nostru, e veghea Noastră peste el, mamă, numai să nu i se aplece de el ca să nu-l mai aibă de hrană [...]»[3] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)
Ca să acopere pestilențiala, sulfuroasa realitate de la Pucioasa, liderii sectei încearcă să-şi răstălmăcească propriile abuzuri şi inechităţi cu care îşi tratează de ani de zile supuşii, numindu-le „mustrări binefăcătoare şi veghetoare”. Supuşii „pucioşi” sunt somaţi să rămână statornici şi ascultători faţă de stăpânii lor (care se îndoiesc acum pe față de loialitatea supuşilor, formulând în mod public un mare „dacă”, atunci când vorbesc despre statornicia și despre ascultarea lor):

« O, fiilor, aș vrea ca voi să nu aveți parte de cele ce vin peste lume, că dacă voi vă temeți de o mustrare binefăcătoare și veghetoare peste voi, o, cum ați răbda cele scrise în Scripturi să vină să curețe și să înnoiască lumea? [...] O, așa cer și Eu Tatălui pentru voi, cei statornici și ascultători, dacă sunteți așa. »[4] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

Confruntați în ultima vreme cu o serioasă hemoragie de cadre inferioare, bune de muncă, liderii sectei „Noul Ierusalim“ apelează la o stratagemă disperată pentru a-I salva „atotputernicia“ zeului lor de „rușinarea lui satana“. Ei îi obligă pe supuși să-și ia un angajament solemn de loialiate, care îi va strivi  sub sancțiunea blestemelor, dacă și-l vor încălca vreodată în viitor:

« Dar iată, fiilor, trebuie și trebuie să vă întreb, iar voi să-Mi răspundeți, că au plecat de lângă Mine, de lângă voi fii hrăniți de Mine la masă cu voi și Mi-au rănit Duhul, măi fiilor, și M-au rușinat înaintea lui satana, care i-a smuls de lângă Mine pe ei. O, și dacă așa s-a întâmplat în vremea anilor Mei cu acest popor hrănit de sus, venind și plecând cei ce veneau, iată, Eu, Domnul, vă întreb acum pe voi: voi nu plecați? O, răspundeți-Mi, fiilor, răspundeți Domnului! Nu tăgăduiți să dați răspuns, sau să-l dați în glumă, sau cu dus-întors, că trebuie să vă făgăduiți Domnului și să fiți statornici în făgăduință apoi, că altfel satana încearcă pe cât nu vă gândiți și nu vă așteptați să vă stingă dragostea și veghea și răbdarea și statornicia cu Mine și credința apoi, fiilor, is vai celor ce pierd darul credinței în venirea Mea  de azi după om, în Scripturile acestei vremi, scrisă în ele ca să se împlinească ele! »[5] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)
 
Calitățile atribuite cu generozitate de către liderii „pucioși“ „Dumnezeului” lor ( atotştiinţa, atotputernicia, controlul total şi simpatia senină faţă de adepţii sectari adunaţi sub sigla “Noul Ierusalim” ) sunt puse aşadar grav sub semnul întrebării. Necunoaşterea şi nedumerirea Lui faţă de gândurile ascunse ale supuşilor “pucioşi” (de a pleca sau de a nu pleca de la Pucioasa) este totală, iar supuşii “pucioşi” sunt somaţi “să dea imediat afară totul din guşă”, mărturisindu-le liderilor sectei ce au de gând, ce plănuiesc în ascuns, iar apoi să-şi ia angajamentul în scris privind făgăduinţa lor de loialitate imuabilă faţă de Mihaela, „marchiza îngerilor pucioşi:

« O, voi nu plecați să părăsiți cuvintele vieții, cu care vă țin de mânuță ca să nu vă ia valul care trece mereu ca să mai ia cu el dacă se poate și din cei ce s-au ales pentru Domnul? Dați Domnului răspuns, fiilor, ca să pun îngerii să scrie, și să fie ca o ancoră de salvare făgăduința voastră.»[6] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

 Deruta liderilor sectei a ajuns la cote maxime, lucru vădit de incongruența poruncilor pe care le născocesc de la o predică la alta. Ultima lor „chemare sub arme“ adresată supușilor conține îndemnul de a nu mai fi reci, nepăsători și disprețuitori unii cu alții:

« O, Tatăl așteaptă de la voi mult, fiilor. De aceea vă îndemn cu veghe: Fugiți de inimă rece în voi și feriți-vă de ură și de dispreț între voi, că de acolo vine și inima rece de Domnul și de frați, măi fiilor. »[7] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

Dar cum își învățau tot ei supușii, nu cu mult timp în urmă? Oare nu reci și distanți, străini unii cu alții? Oare nu-i obliga să nu mai vorbească între ei „doi cîte doi”? Ba mai mult, liderii “pucioşi” lansau pe vremuri  gogomănia că însăși iubirea dintre om și om se manifestă doar prin înstrăinarea unul de altul ( oare or fi citit ei vreodată în Scriptură că „nu este bine ca omul să fie singur“? Sau au citit și au uitat?):

« O, nu poate iubirea Mea în om și între om și om dacă nu se simte omul străin pe pământ, dacă nu se poartă aşa om cu om. V-am spus vouă: voi, care ştiți iubirea, fiți ca străinii unii cu alții, ca să poată iubirea Mea între voi. Vin acum să-i învăț aceasta pe toți cei care nu știu iubirea ș taina celor ce iubesc pe Dumnezeu [...] Fiilor, fiilor, iubiți înstrăinarea. » [8]  (Citat din mesajul Mihaelei din 4 decembrie 2015)

Confruntați cu realitatea că cei care au evadat de la Pucioasa în ultima vreme au găsit sprijin, găzduire și încurajare de la alți creștini, liderii „pucioși“ îi consideră „dușmani“ pe cei care și-au dăruit ajutorul, dovedindu-se astfel altruiști și iubitori cu semenii lor:

 « O, dacă omul mai are ale lui diavolul îl împinge spre ceea ce i-a rămas și poate fi scos de pe cale, cum că are unde să se întoarcă dacă părăsește mersul cu Dumnezeu, și iată, dușmanii omului sunt casnicii lui când el pleacă spre Domnul, dar și când pleacă de la Domnul sprijinit de casnicii lui, care devin pe neașteptate dușmanii lui, și care îl ajută când el pleacă de lângă Dumnezeu, căci găsește sprijin pe acei de un sânge cu el. »[9] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)
 
Dacă ajutătorii celor fugiți au fost considerați „dușmani“, apăi fugiții au fost considerați „trădători“ de-a binelea. Liderii “pucioşi” s-au ofuscat însă  peste măsură când au fost demascaţi că-i denumesc “trădători” pe foştii supuşi, aceia care i-au părăsit. Atât de ofuscaţi, încât au riscat să lanseze o minciună mare cât casa, pretinzând că nu ei, mai exact nu “Dumnezeul” lor, i-a denumit “trădători” pe fugarii de la Pucioasa. Cică diavolul i-ar fi numit aşa, după ce i-ar fi păcălit pe răzvrătiţi şi i-ar fi tras afară din “Raiul” de la Pucioasa. Prilej excelent pentru lideri de a reînnoi ordinul către cei rămaşi, ca să-şi făgăduiască solemn loialitatea pentru viitor faţă de sectă, faţă de stăpânii sectei şi, desigur, în primul rând faţă de “Dumnezeul” inventat pe care Îl propovăduiesc ei la Pucioasa:

« O, abia acum, în vremea cea de a treia a venirii Mele cuvânt pe pământ, abia acum am răzbătut să pot avea ucenici de un lucru cu Mine, dar iată, și din aceia vine diavolul să-i tragă la el, și mai ales cu ce și cum. Nu Eu, ci el le pune apoi nume de trădători la cei trași afară din staul, după ce îi pătează cu vopselele lui și le dă să guste din duhul pierzării, și de aceea cei ce vor să fie cu Mine până la sfârșit și să nu cadă în capcana întinsă de satana, aceia să se făgăduiască Domnului și cuvintelor vieții [...] »[10] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017) 

Dar cine, cine atunci le-a pus nume de „trădători” fugarilor, dacă nu Dumnezeul” Pucioasei? Cine este de fapt „diavolul” acela care a îndrăznit o asemenea ofensă, mai întîi la adresa „Dumnezeului” Pucioasei, apoi la adresa unor oameni care şi-au ales în mod liber calea şi viitorul?
.......Surpriză!.....
Da, surpriză. Dacă citim precedenta predică a Mihaelei, vom avea o mare surpriză. Mai întâi, chiar ea este cea care pretinde că ÎnsuşiDumnezeul” Pucioasei este Cel care îi numeşte „trădători” pe aceia care au dezertat din secta „Noul Ierusalim”:

« O, nu pot nici cei ce vin și se dau Domnului cu viața lor, cu iubirea lor, nu pot nici aceia toți, nu pot toți să nu-și aibă voia lor multă vreme, ci numai o vreme, și se ridică și ei și lovesc și se nemulțumesc și trădează apoi pe Domnul și se duc spre voia lor, și iată, îi este greu omului să nu-și aibă voia sa, să nu-și fie sieși Dumnezeu și să fie Domnul dat în lături de om. [...] Să vă pedepsesc pentru trădare, sau pentru că nu M-ați iubit?»[11] (citat din predica leliţei Mihaela din 11 septembrie 2017)

Apoi, vine imediat o a doua surpriză. În acelaşi mesaj, ea spune că şi duhul pucioşesc care îşi atribuie numele de „Ioan Botezătorul” îi face „trădători” pe cei care au plecat:

« O, [...] Tu iubești mult acest popor mititel și stai cu mâinile întinse deasupra lui, că se ivesc trădări și dureri [...]»[12] (citat din predica leliţei Mihaela din 11 septembrie 2017)

Deci...care dintre cei doi să fie, aşadar, diavolul care i-a numit pe fugari, „trădători”? Că Mihaela aşa zice acum, cică diavolul a proferat această acuzaţie de „trădare”. Greu de înţeles, greu de ales, care dintre cei doi este diavolul acela. Sau, sunt amândoi?
Aberațiile liderilor pucioși continuă cu generozitate emetică. Acum, ei proclamă că nu numai Adam și Eva vorbeau românește. Cică limba română a fost cunoscută încă de la început de toate neamurile pământului, ca să înțeleagă ele atunci când Îl ascultau pe Dumnezeu vorbindu-le românește. Iar în viitor, toți pucioșii Pământului vor fi români (și invers, probabil: toţi românii vor mirosi a sulf):

« O, Fiule Doamne, […] O, să poți Tu peste ei și pentru ei, dar și pentru țara română, țara Noastră de azi, meleagul cel de la început, pe care ai stat și ai zidit trupul omului și limba cea de la început, cu care ai grăit cu el, și el cu Tine, limba din care neamurile pământului au învățat, au luat, Doamne. O, în curând Te vei slăvi cu slavă plină de lumină de sus peste acest meleag, Împărate Doamne, că Tu iubești acest neam, și vei pune numele de român peste cei ce vor fi ai Tăi de peste tot în ziua slavei Tale, când vei străluci de pe acest munte de har, ca să-Ți vadă neamurile pământului mărirea […]»[13] (citat din predica leliţei Mihaela din 21 septembrie 2017)

Dacă sectanții „pucioși“ pretind că „toate neamurile pământului vorbeau românește“, deci vorbeau o singură limbă, de ce nu vorbesc aici şi despre un singur neam, ci vorbesc la plural, despre mai multe „neamuri“? Dacă la început era o singură limbă, limba română, nu înseamnă atunci că era şi un singur neam, neamul vorbitor de limbă română? Biblia spune, într-adevăr, că limbile și neamurile s-au despărţit şi au apărut abia după eșecul zidirii turnului Babel, dar nu suflă un cuvinţel despre limba română, ca limbă primordială. Dimpotrivă, Adam înseamnă „pământ”, dar nu în limba română, ci în ebraică. Tot aşa şi Eva, în româneşte nu înseamnă nimic, în timp ce în ebraică înseamă „viaţă” sau „care dă viaţă”.
Este evident deci că protocronismul pucios, care proslăveşte gratuit limba română, este un fals grosolan şi penibil.
………………
Anca Ionescu-Târgovişte
27 septembrie 2017
…………………





[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.

Comentarii

Postări populare