572. Liderii “pucioşi” se încurcă din nou în propriile lor născociri

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.

572. Liderii “pucioşi” se încurcă din nou în propriile lor născociri
    Tema Apocalipsei este deosebit de atractivă pentru majoritatea sectelor neoprotestante, iar “pucioşii” nu fac nici ei excepţie de la acest tipar. Spre deosebire de alţi sectanţi însă, care pretind că Venirea Domnului este iminentă, căci “Domnul este la uşi” şi “bate ca să I se deschidă”, liderii sectei “Noul Ierusalim” pretind că “Domnul” lor  a şi venit” la ei, aşa cum era proorocit, şi încă “a venit de mai multe ori”, de nenumărate ori a venit la ei. De câte ori a venit, (zic ei) El a pus la cale şi de o Judecată, aşa cum era scris în Scripturi, dar au apărut tot soiul de încurcături care au tot amânat judecata sine die. Cert este că toate condiţiile sunt aranjate: după cum afirmă “pucioşii” cu tărie, “Domnul” lor stă deja pe tronul slavei şi a adunat toate neamurile înaintea Lui, ca să facă Judecata pe care au proorocit-o Scripturile:  
    « Venirea Fiului Omului întru slava Sa, şi toţi sfinţii şi îngerii cu El, şezând El pe tronul slavei şi adunând înaintea Lui toate neamurile, această lucrare este cu tine, şi despre care Eu spuneam ucenicilor Mei vorbindu-le în pilde şi vestindu-le împărăţia cerurilor şi venirea Mea. Cuvântul Meu de peste tine adună toate neamurile în faţa tronului slavei Mele, tron de heruvimi pe care stau şi cuvintez cuvântul Meu peste pământ. »[1] (citat din predica leliţei Mihaela din 26 februarie 2006)
    Aici apare o primă bâlbâială şi neconcordanţă în gândirea logică a “pucioşilor”. Deşi pretind că toate neamurile sunt adunate şi aşteaptă cuminţi, ca la apelul de seară din unităţile militare, iată că unii mai colţoşi (cu mai puţină credinţă, respect şi obedienţă) nu vin la apel. Pur şi simplu, ei nu vor să vină,  motivând că n-au ei vreme să stea în faţa “venirii Domnului” şi “judecăţii Lui” la care au fost chemaţi:
    « Nu-i nimic dacă omul de pe pământ nu are vreme să stea înaintea venirii Mele, a cuvântului Meu rostit din cele cereşti peste tot pământul. Nu-i nimic dacă nu găsesc credinţă pe pământ când Eu acum vin precum am spus că voi veni întru slava Mea cu toţi sfinţii şi îngerii. Dar Eu vin pentru că am spus că vin, şi vin aşa cum am spus că vin, şi adun toate neamurile înaintea cuvântului Meu rostit de pe tronul slavei Mele, iar lângă tronul Meu, toţi sfinţii şi îngerii, aşa cum Eu am grăit acum două mii de ani în mijlocul ucenicilor Mei »[2]  (citat din predica leliţei Mihaela din 26 februarie 2006)
    O predică mai veche a liderilor sectei dă şi explicaţia acestei situaţii hilare, în care unii supuşi zeflemişti îi dau cu tifla Stăpânului venit din cer la Pucioasa cu cea mai nobilă intenţie, de a-l aşeza pe fiecare la locul care i se cuvine. Pasă-mi-te, ei ascultă de Antichrist, care tot încurcă planurile Stăpânului şi-I pun beţe-n roate, aşa încât judecata şi separarea celor buni de cei răi pur şi simplu nu se mai poate face:
P  « Poporul Meu, Eu sunt Domnul Iisus Hristos, Fiul Tatălui Savaot, şi vin din cer, de lângă Tatăl, şi îţi grăiesc ţie şi te numesc poporul Meu. Amin. [...] Eu sunt Cel ce grăiesc ţie, Israele român, şi sunt Fiul lui Dumnezeu Tatăl, şi sunt Mântuitorul celor ce umblă după Mine ca după Păstorul Cel Bun al oilor, şi sunt Judecătorul celor ce umblă fără Dumnezeu în căile lor. [...] Antichrist Mă încurcă de peste tot, şi nu-i pot alege pe cei buni dintre cei răi ca să-Mi pun deoparte ce este al Meu. »[3] (citat din predica leliţei Mihaela din 9 februarie 1998)
    Concluzia amară pe care chiar liderii „pucioşi” o trag este că venirea „Dumnezeului” lor a fost în zadar. Altă neconcordanţă, aşadar: „Atotputernicul” lor se dovedeşte a fi de fapt Atotneputincios. Ce proorocii? Ce făgăduinţe, care ar fi trebuit să aducă cer nou şi pământ nou? Ce viaţă de apoi? Toate sunt blocate, toate au rămas împotmolite într-un impas fără niciun orizont. Singura speranţă a „Dumnezeului” de la Pucioasa este tocmai ajutorul pe care „pucioşii” ar urma să I-l dea, ca unui neputincios, aşa încât lucrurile să se urnească odată şi odată. Contribuţia „pucioşilor” la alegerea şi separarea celor buni de cei răi devine astfel esenţială şi de neînlocuit:
    « În zadar vin din cer şi Mă rog de tot omul să Mă aleagă pe Mine. Antichrist se face văzut cu momeala lui peste tot, şi omul se lasă slăbit de cele ce se văd, iar Eu, Domnul, cu greu lucrez să-i dau de-a dreapta Mea pe cei buni, pe cei credincioşi şi cuminţi, care caută cu iubirea Mea în ei. O, poporul Meu, tu eşti ajutorul Meu pe pământ. Dacă nu te-aş avea pe tine credincios glasului Meu, care vine din cer la tine şi se face cuvânt în mijlocul tău, dacă nu te-aş avea pe tine munte al Meu în care Eu stau şi grăiesc peste pământ, Eu n-aş mai fi putut să-i aleg pe cei buni dintre cei răi, după cum este scris cuvântul Meu cel din Scripturi, cuvântul Dreptului Judecător.»[4] (citat din predica leliţei Mihaela din 9 februarie 1998)
    Tocmai de aceea, venirea „Domnului” de la Pucioasa este diletantă, şubredă şi nedesăvârşită. Tocmai de aceea ea trebuie repetată de multe ori, mereu şi iar mereu, doar-doar se va ivi odată, la plesneală, şi acel prilej mult dorit de a scăpa de încurcăturile lui Antichrist, care deocamdată are câştig de cauză pe toate fronturile:
   « Vin din cer şi Mă fac Păstor cu milă şi chem oile să se adune la masa cuvântului Meu..[...] Ţine minte, poporul Meu, ţine minte că Eu, Domnul Iisus Hristos, vin mereu la tine şi Mă fac cuvânt peste tine şi te numesc poporul Meu. Amin. [...] Antichrist Mă încurcă de peste tot, ca să nu-i aleg pe cei buni dintre cei răi, dar Eu Mă grăbesc să-i dau de-a dreapta Mea pe cei plăcuţi Mie.»[5] (citat din predica leliţei Mihaela din 9 februarie 1998)
    Deocamdată însă, „pucioşii” se încântă unii pe alţii cu iluzia că „Domnul şi Cuvântul” lor stă bine înfipt pe scaunul de judecată, de unde pândeşte un prilej favorabil. Cu toate acestea, de ani de zile judecata promisă tot nu porneşte, ci doar stă să înceapă, în timp ce pe pământ oamenii continuă să se destrăbăleze în deplină voie şi să facă tot felul de blestemăţii, care de care mai strigătoare la cer. Din loc în loc se mai găseşte, cică, şi câte un om norocos care se poate considera „fericit” şi drept, printre miliardele de nefericiţi şi de păcătoşi:
    « Din loc în loc va fi om fericit, cu Dumnezeu unit pe pământ, căci scris este în Scripturi: «Mulţi se vor curăţi şi se vor albi şi se vor lămuri, iar cei nelegiuiţi se vor purta ca cei nelegiuiţi», spre pedeapsa strâmbătăţii lor, spre judecata lor, prin faptele lor în care ei înşişi vor cădea, precum scrie în Scripturi despre ziua judecăţii. Iată, Eu am aşezat scaunul de judecată, şi cuvântul Meu stă pe el şi lucrează această lucrare peste tot omul.»[6] (citat din predica leliţei Mihaela din 9 iulie 1998)
    Până la urmă, pare-se că nici “pucioşii” nu L-au putut ajuta pe “Dumnezeul” lor să urnească lucrurile, îndată ce judecata s-a tot anunţat, dar n-a mai început. Aşa că… toată nădejdea ca lucrurile să se urnească stă doar în Antichrist. Dacă va voi dumnealui să se lase de prostul obicei de a-L încurca pe “Domnul” Pucioasei, judecata promisă de El va putea  în sfârşit să înceapă, iar răul de pe pământ să dispară. Dacă nu, nu.
………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
19 martie 2019
…………………




[1]  www.noul-ierusalim.ro
[2]  Ibid.
[3]  Ibid.
[4]  Ibid.
[5]  Ibid.
[6]  Ibid.
 

Comentarii

Postări populare