564. „Pucioşii” au mai născocit ceva năstruşnic: „Fiecărui om i se dăruieşte prin sfântul botez nu numai un duh bun, dar şi un duh rău”

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.


564. „Pucioşii” au mai născocit ceva năstruşnic: „Fiecărui om i se dăruieşte prin sfântul botez nu numai un duh bun, dar şi un duh rău

În fantezia lor debordantă, liderii „pucioşi” născocesc noi şi noi erezii menite să-i arate vulnerabili, să-i înfricoşeze şi astfel să-i ţină mai departe captivi pe puţinii „sclavi” care au mai rămas la Pucioasa sub ascultarea lor. Ei pretind acum că botezul şi crucea nu sunt neapărat, pentru supuşi, arme de biruinţă asupra diavolului, dacă aceştia nu fac bine să se mai lase şi călăuziţi de către liderii sectei, permanent, total, cu încredere, cu bunăvoinţă şi cu recunoştinţă, căci aceşti doi „fii-copii aleşi şi unşi (cu toate alifiile)” ai „Dumnezeului” de la Pucioasa sunt singurele „călăuze” şi „porţi” şi „soli” care i-ar mai putea salva pe adepţii sectei de uneltirile necontenite ale duhurilor rele.
Cea mai nouă bazaconie născocită de liderii „pucioşi” este aceea că, deşi botezaţi, creştinii sunt permanent hărţuiţi de un duh necurat primit de ei odată cu botezul. Acesta, la mare concurenţă cu un alt duh primit tot la botez (de data aceasta, un duh bun, dar se pare că destul de ineficient) se zbate şi se dă peste cap ca să-l deturneze necontenit pe creştinul „pucios” de pe calea cea dreaptă; aşa că singura şansă a adeptului sectei este să-şi lase total mintea, faptele, viaţa, simţirile, să fie "călăuzite" de liderii „pucioşi”, pe motiv că ei ar fi singurii creştini infailibili de pe pământ. Ca să fie convingători, liderii „pucioşi” pretind că însuşi Iisus ar fi primit acest duh necurat odată cu botezul lui Ioan, aşa că e de la sine înţeles că toţi creştinii vor păţi şi ei la fel:

 «  [...]  Eu la Iordan M-am dus în rând cu oamenii care mergeau spre pocăință și spre iertarea păcatelor și spre pregătirea împărăției lui Dumnezeu în inimile lor apoi. O, așa M-am dus și Eu, ca un om, și am primit prin botez doi îngeri, două duhuri, unul bun și unul rău. Cel bun este duhul bun, îngerul bun, iar cel rău este duhul rău, îngerul rău, și fiecare om botezat are împărțit așa, și apoi devine el ostaș de luptă de o parte sau de alta, cum își alege.  »[1] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 septembrie 2018)
  
În cărţile de slujbă ale Bisericii (care sunt parte integrantă din Sfânta Tradiţie) se arată limpede că toţi catehumenii adulţi (sau naşii, dacă este vorba de botezul copiilor) fac o întreită lepădare de satana şi o mărturisire a dorinţei lor de a se uni cu Hristos, îndată după rugăciunile de exorcizare rostite de preot şi imediat înainte de începerea Tainei Sfântului Botez. Imediat după săvârşirea botezului, preotul unge pe cel nou-botezat cu Sfântul şi Marele Mir, rostind mărturisirea solemnă: „pecetea darului Sfântului Duh”. În fine, slujba Botezului este urmată de Sfânta Euharistie, prin care cel nou botezat se uneşte deplin cu Hristos. Mai poate fi vorba de „primirea unui duh rău”, strecurat undeva, alături de Sfântul Duh, în succesiunea acestor acte liturgice? Ca să nu mai vorbim că afirmaţia că Iisus „a primit un duh rău la botez” este de-a dreptul halucinantă. Duhurile rele au fost permanent exterioare lui Hristos şi L-au ispitit şi pe El ca şi pe ceilalţi oameni, dar nu poate fi conceput că Iisus ar fi primit vreodată vreunul dintre ele, ci dimpotrivă, le-a alungat energic cu cuvinte precum „Mergi înapoia Mea, satano![2].
După ce le-au interzis adepţilor lor de a mai vorbi doi câte doi, liderii „pucioşi” merg acum şi mai departe cu constrângerile psihologice. La „Noul Ierusalim” de la Pucioasa se prefigurează o energică spălare a creierelor. Acum, pe motiv că „satana îi poate doborî”, slujitorii liderilor nu mai au voie nici să cugete cu mintea lor, să gândească şi să-şi exprime în sine părerile personale: toate gândurile lor trebuie cenzurate prin prisma raportării exclusive la învăţăturile pucioşeşti, ticluite de stăpânii lor şi botezate pompos „Cuvântul lui Dumnezeu”:

«  O, fiilor, fiilor, așa să faceți și voi când grăiți în voi. Răspundeți cu Dumnezeu, nu din voi, căci duhul omului este slab, și de aceea feriți-vă să vorbiți cu voi înșivă, lucrare prin care satana vă poate doborî de lângă Dumnezeu.   »[3] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 septembrie 2018)  

În plus, ipohondria maladivă a Mihaelei şi inapetenţa ei pentru orice bucurie, cât de mică, este impusă acum şi supuşilor ei. Orice bucurie, orice glumă, orice relaxare, orice „poftă de viaţă”, trebuie interzise şi înlocuite cu încruntarea, durerea şi jalea, motivate cu „despărţirea omului de Dumnezeu”. În particular, prin aceste „despărţiri” trebuie înţelese în primul rând toate „evadările” spectaculoase din lagărul de concentrare pucios, care au avut loc în ultimii zeci de ani. Se proclamă sentenţios că pentru „pucioşi”, nu mai există bucurii sfinte, căci toate bucuriile vin doar de la trup şi de la diavol şi sunt bucurii mincinoase. Deşi Iisus le-a spus ucenicilor Săi în mai multe rânduri „Bucuraţi-vă!”, pentru a le arăta că bucuria Învierii este mai mare decât amintirea suferinţelor Lui pe cruce, liderii „pucioşi” se întorc iarăşi, forţat şi exclusiv, la cele dureroase care au precedat bucuria izbânzii lui Hristos asupra suferinţei, păcatului şi a morţii:

       «   [...] O, fiilor, fiilor, cum poate omul să fie vesel, să râdă, să glumească, să bea și să mănânce cu poftă, să-și zidească o viață pe durerea Mea cea de la el, pe jalea Mea mereu de la despărțirea de Mine a lui? O, trupul și diavolul și lumea nu-ți fac decât bucurii mincinoase, omule, iar duhul cel rău, cu care tu vorbești mereu, te aduce tot timpul la voile lui ca să te facă să calci peste mersul tău cu Hristos, Căruia ar fi fost mereu să-I slujești, numai Lui, așa cum El îți slujește când tu Îl asculți pe El.»[4] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 septembrie 2018)

 Dar cea mai legitimă întrebare rămâne aceasta: De ce mai vorbesc „pucioşii” acum despre botez? Ei combat de zeci de ani căsătoria ca fiind „tot o cădere diavolească, o ispită a trupului, o disimulare a păcatului”; iar unde nu există însoţire între bărbat şi femeie, nu există nici copii; şi unde nu există copii, nu mai există nici botezuri, care "să aducă pe capul creştinilor duhuri bune şi rele, care-i sucesc mintea într-o parte sau alta".

………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
2 octombrie 2018
…………………


[1]  www.noul-ierusalim.ro
[2] Mat. 16:23, Marcu 8:33, Luca 4:8
[3]  www.noul-ierusalim.ro
[4]  Ibid.
 

Comentarii

Postări populare