563. „Pucioşii” promit că neamul român va fi îmbrăcat cu rochiţă strălucitoare

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.



563. „Pucioşii” promit că neamul român va fi îmbrăcat cu rochiţă strălucitoare

Fanteziile liderilor „pucioşi” nu mai cunosc nici limite, nici sfiiciunea bunului simţ. Acum au ajuns să-şi imagineze că ar putea ei să negocieze cumva direct cu poporul român, ca şi cum s-ar  târgui la piaţă cu o fiinţă raţională, propunându-i un troc care lor li se pare  nu numai realizabil, dar şi reciproc avantajos. În primul rând, poporul român ar urma să le dea lor, liderilor „pucioşi”, hăţurile guvernării, urmând ca el să-i asculte, necondiţionat şi întru toate supus. Aceştia vor izgoni „asupritorii” care s-au instalat „prin minciună” peste tot la putere şi vor deveni veghetori ai „noului adevăr” („adevărul” sectei NIP - „Noul Ierusalim de la Pucioasa”, desigur) care va fi instaurat tot de ei:

«  O, neam român, numai adevărul, numai el vine să te ajute sub greu, sub asupritorii tăi ca să te elibereze de sub ei, de sub oamenii minciunii, care n-au adevărul pe buze. O, îți trebuie veghetori, scumpă țara Mea de azi, iar tu să-i asculți, să asculți adevărul, care iată-l cum vine, și vine ca să nu rămâi tu constrâns de duhul minciunii.   »[1] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 21 septembrie 2018)
  
În al doilea rând, odată ce primul deziderat (cel mai important) a fost pus la punct, poporul român ar urma să primească şi el ceva, la schimb, de la noii lui „veghetori”. Lui i se promite solemn că, în schimbul închinării lui sub sceptrul infailibil al liderilor sectei NIP, va fi îmbrăcat de sus până jos în haine de paiaţă, cu sclipici; mai precis „ cu rochiţă strălucitoare”. I se mai „prooroceşte” că „Dumnezeul” Pucioasei şi toţi „sfinţii” Lui vor vorbi între ei obligatoriu în limba română, că vor declama public menirea hegemonică, predestinată (sortită din veşnicie), a neamului român peste celelalte neamuri ale pământului şi că-i vor acoperi creştetul cu binecuvântări pucioşeşti şi cu „munţi de slavă”:

« O, neam român, iată sub ce binecuvântare ai fost tu sortit să fii și să stai! Vin la tine, vin de atâta timp și-ți vorbesc prin lucrarea cuvântului Meu din mijlocul tău și-ți stau de veghe cu sfinții pe hotarele tale și te aștept cu față nouă, cu rochiță strălucitoare pe trupul tău, și cu cununa slavei crucii pe creștetul tău, pe munții tăi de slavă, și care-ți știu limba Mea cea de azi de peste tine și-ți cunosc menirea.   »[2] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 21 septembrie 2018) 
Dar i se mai promite ceva poporului român, ceva şi mai grandios (şi fantasmagoric în acelaşi timp). I se promite că va căpăta o ascendenţă universală asupra tuturor creştinilor lumii, care i se vor supune necondiţionat (inclusiv prin însuşirea forţată a limbii române), aşa încât rromânismul va cuceri fără luptă întreaga planetă, impunând hegemonic preceptul „orice creştin va deveni rromân”:
       « [...] i-am dat țara Mea de venire acum, la sfârșit de timp, [...] și sub mâini de sus să fie ea ocrotită între neamuri și s-o am cu nume mare la venirea Mea cea de acum, că voi ascunde numele de creștin sub numele de român, căci cetatea Mea de scaun din mijlocul pământului neamului român poartă nume mare, nume de nou Ierusalim [...] »[3] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 21 septembrie 2018)

Gogoriţa cu rochiţa apare şi mai gogonată atunci când liderii „pucioşi” alunecă implacabil spre o pasiune mai veche a lor, şi anume spre politica de bodegă. Ei pretind că, de fapt, şi până acum poporul român era înveşmântat tot în rochiţă, doar că aceasta era întinată de dorinţele bolnave ale comuniştilor. Cică abia acum a venit vremea ca rochiţa poporului român să fie curăţată de murdăria comuniştilor, care l-au robit atunci când s-au pripăşit la putere şi apoi s-au bucurat de domnie ilegitimă din tată în fiu, folosindu-se de armele minciunii:

« O, iată, Domnul tău te curăță de toată murdăria care lasă urme pe rochița ta, pe frumusețea ta cea de la Dumnezeu, că după vorbirea și înțelesul cel pământesc oamenii care te-au robit au copii, au nepoți care te robesc sub dorințele lor bolnave, căci comuniștii, reci cu sufletul și răi cu inima din ei, o, aceștia i-au dat jos pe comuniști ca să mai domnească și ei, și alți comuniști, alții mai proaspeți, mai ca azi, iar Eu pe tine te-am strigat la veghe, demult te-am strigat, și tot te strig să veghezi, neam român [...] »[4] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 21 septembrie 2018)

Deşi altădată făceau sentenţios apologia formulării „iubirea pentru Dumnezeu”, (despre care pretindeau că este net superioară formulării „iubirea de Dumnezeu”, drept pentru care pretindeau că aceasta va fi defintiv înlocuită cu cealaltă) între timp liderii „pucioşi” au uitat de propriile lor inovaţii, ajungând acum să proclame din nou „iubirea de Dumnezeu” ca pe o „dulceaţă cerească”:

« O, fii români, iată ce povață sfântă vă dau ca un Păstor milos! O, îndeletniciți-vă unii pe alții cu dragostea de Dumnezeu, că dulce este o așa viață, așa inimi dulci între ele cu Duhul Cel de sus! O, fii români, dați milostenie unii altora această dulceață cerească, iubirea de Dumnezeu, fiilor [...] »[5] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 21 septembrie 2018)

Să fi uitat liderii „pucioşi” că tot ei propovăduiau că „iubirea pentru Dumnezeu” este o floare rară, pe care nu o are oricine, ci numai ei o au? Să fi uitat cum îi învăţau ei pe supuşii lor că noul concept este „mai mult” decât cel vechi, pe care-l foloseşte mecanic toată lumea, ca pe un şablon depăşit? Căci iată cum se lăudau ei cu 17 ani în urmă, atunci când proclamau sentenţios că noua găselniţă pucioşească (iubirea pentru Dumnezeu”) este o “mare minune” şi o “măreţie” care “aduce veşnicie peste toateşi care ar fi urmat să înlocuiască radical şi definitiv exprimările clasice “iubirea de Dumnezeu” şi “dragostea de Dumnezeu”, ca pe nişte formulări  profund depăşite

« Iubirea de Dumnezeu o au mulţi în felul lor şi după măsura lor, dar iubirea pentru Dumnezeu e floare rară, fiilor copii. [...] O, este mare lucrare să vină pe pământ iubirea pentru Dumnezeu. [...] Iubirea pentru Dumnezeu, ea este cea care aduce veşnicie peste toate. [...] Iată, nu pot oamenii să aibă iubire pentru Mine şi nu pentru ei. Dar tu învaţă mereu această mare minune, această măreţie pe care o ai tu de la Mine pentru cei ce au iubire pentru Mine şi nu pentru ei. Şi dacă tu n-ai cunoscut până să fii al Meu iubirea de Dumnezeu, iată, Eu te-am învăţat ceea ce este mai mult. Te-am învăţat iubirea pentru Dumnezeu, poporul Meu, şi prin ea îmi eşti tu Mie popor. [...] Cine are iubire de Dumnezeu, se hrăneşte cu ea şi şi-o cântă şi şi-o vesteşte, dar cine are iubire pentru Dumnezeu, acela şi-o jertfeşte pentru Dumnezeu, la cererea lui Dumnezeu. [...] cel ce merge la cuvântul Meu, acela a învăţat iubirea pentru Dumnezeu. [...] Învăţaţi poporul care este cu voi să stea în hăinuţă sfântă şi să iubească iubirea cea pentru Mine. »[6] (citat din predica leliței Mihaela din 6 mai 2001)

Cât zbucium, cât efort inutil la aceşti amăgitori, ca să lanseze cu emfază un concept proclamat ca revoluţionar şi sublim, dar pe care să-l uite definitiv, câteva luni mai târziu!
Dar cea mai surprinzătoare noutate demascatoare din ultima predică pucioşească este recunoaşterea involuntară că “împărăţia Dumnezeului sectei de la Pucioasa” vine de pe pământ, nu din ceruri, aşadar nu este una şi aceeaşi cu “împărăţia Dumnezeului creştinilor”:

« O, veniți să vă strâng la piept și să vă umplu de inima Mea, fiilor! Veniți, o, veniți, că Eu vin la voi mereu, și de aceea vin, ca să vă dau, ca să Mă dau vouă, ca să vă dați Mie, ca să am și Eu niște copii, să am ca să le dau lor ca unor copii împărăția Mea de pe pământ. Amin, amin, amin. »[7] (citat din predica leliței Mihaela din 21 septembrie 2018)

Creştinii mărturisesc însă că împărăţia Dumnezeului lor nu este de pe pământ, ci este în ceruri şi din ceruri vine spre ei, după făgăduinţa ei: “Tatăl nostru care eşti în ceruri, sfinţească-se numele Tău, vie împărăţia Ta…
Atât Ioan Botezătorul, cât şi Iisus Însuşi, vorbesc tot despre o „împărăţie a cerurilor”, nu „a pământului”,  care vine şi se făgăduieşte tuturor oamenilor care se vor pocăi:

Pocăiţi-vă că s-a apropiat împărăţia cerurilor.[8]

În predica de pe munte, Iisus spune că cei care vor prisosi întru dreptate vor intra în împărăţia cerurilor:

      Căci zic vouă: Că de nu va prisosi dreptatea voastră mai mult decât a cărturarilor şi a fariseilor, nu veţi intra în împărăţia cerurilor.”[9]
 
Explicit, Iisus mărturiseşte că împărăţia lui Dumnezeu nu poate fi de pe pământ, adică din lumea aceasta:

 Iisus a răspuns: Împărăţia Mea nu este din lumea aceasta. Dacă împărăţia Mea ar fi din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca să nu fiu predat iudeilor. Dar acum împărăţia Mea nu este de aici.[10]

În schimb, cine pretinde că este stăpân peste o împărăţie de pe tot pământul, făgăduită celor care i se închină lui? Să citim tot din Biblie:

 Din nou diavolul L-a dus pe un munte foarte înalt şi I-a arătat toate împărăţiile lumii şi slava lor. Şi I-a zis Lui: Acestea toate Ţi le voi da Ţie, dacă vei cădea înaintea mea şi Te vei închina mie[11]
 
Această făgăduinţă a diavolului este perfect justificată şi are deplină acoperire, îndată ce i s-a dat această proprietate provizorie  a împărăţiilor de pe pământ, drept pentru care este în măsură să facă ce doreşte cu ele şi să le făgăduiască oricui va fi de acord ca să i se închine lui:

 Şi suindu-L diavolul pe un munte înalt, I-a arătat într-o clipă toate împărăţiile lumii. Şi I-a zis diavolul: Ţie îţi voi da toată stăpânirea aceasta şi strălucirea lor, căci mi-a fost dată mie şi eu o dau cui voiesc;    Deci dacă Tu Te vei închina înaintea mea, toată va fi a Ta.” [12]

Despre stăpânitorul lumii acesteia, diavolul, care are pentru o vreme dezlegare de a-şi făuri o împărăţie părelnică şi amăgitoare pe pământ, Iisus atenţionează în mai multe rânduri că amăgirea lui nu va fi veşnică, deci cei care îl vor asculta pe diavol şi îl vor urma, se vor tângui cu amar atunci când vor ajunge şi ei la judecată şi vor vedea că au fost înşelaţi:

Acum este judecata acestei lumi; acum stăpânitorul lumii acesteia va fi aruncat afară.”[13]
Nu voi mai vorbi multe cu voi, căci vine stăpânitorul acestei lumi şi el nu are nimic în Mine. ”[14]
...Şi de judecată, pentru că stăpânitorul acestei lumi a fost judecat. ”[15]

Căci diavolul asta voieşte, ca toţi oamenii să i se închine. În îndrăzneala lui, până şi pe Iisus L-a ispitit aşa:

Şi I-a zis Lui: Acestea toate Ţi le voi da Ţie, dacă vei cădea înaintea mea şi Te vei închina mie.”[16]

Tocmai la o asemenea închinare strâmbă şi la o asemenea împărăţie de pe pământ amăgitoare îi invită şi „pucioşii” pe acei naivi care se uită cu admiraţie în gura lor şi se încântă pe sine ascultând vrăjiţi născocirile lor.

………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
24 septembrie 2018
…………………


[1]  www.noul-ierusalim.ro
[2]  Ibid.
[3]  Ibid.
[4]  Ibid.
[5]  Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Mat. 3,2; 4,17
[9] Mat. 5,20
[10] Ioan, 18,36
[11] Mat. 4:8-9
[12] Luca 4:5-7
[13] Ioan, 12:31
[14] Ioan, 14:30
[15] Ioan, 16:11
[16] Mat. 4:8-9

Comentarii

Postări populare