562. Noile baliverne pucioşeşti, lansate pe internet, cheamă la statornicie pe cei amăgiţi

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.


562. Noile baliverne pucioşeşti, lansate pe internet, cheamă la statornicie pe cei amăgiţi

E binecunoscută adânca stare de nemulţumire, de tulburare şi de dezamăgire care bântuie printre cei care au ajuns sclavii plantaţiilor de suflete ale sectei „Noul Ierusalim” la Pucioasa, stare care i-a adus pe unii adepţi la deznădejde şi la hotărârea radicală de a dezerta pentru totdeauna, după ce se vor fi dezlegat din laţul în care au fost agăţaţi. Pentru a stopa sau măcar a limita această hemoragie de captivi care aleg, unul după altul, să fugă spre libertate, liderii „pucioşi” lansează în serie mesaje sforăitoare, în care promisiunile languroase alternează cu ameninţările fetide la adresa celor  care ar mai îndrăzni vreodată să năzuiască la eliberarea de sub jugul pucios. Mâncarea fiind cam puţină, adesea raţionalizată, supuşii-sclavi sunt îndemnaţi să se hrănească mai ales cu „Cuvântul” (primit de la liderii sectei, acum şi pe post de bucătari care servesc iluzii prăjite); dar mai ales sunt îndemnaţi spre statornicie în robia lor şi la efortul suprem de a închide ochii la toate nedreptăţile pe care le suferă, zi de zi şi noapte de noapte, de la aşa-zişii „păstori” care le numără paşii, le iscodesc gândurile şi le cântăresc suspinele: 
«    O, câtă statornicie le trebuie și acum celor ce și-au ales să creadă și să poată pune peste ei cuvântul Meu de facere a omului și de păstorire mereu apoi peste pașii lor mereu, mereu!»[1] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 11 septembrie 2018)  
 Mai mult, liderii „pucioşi” mai adaugă la cele nouă fericiri promise de Domnul Hristos încă una (una creaţă – adică, inventată de ei) : „fericirea de a nu se sminti” de toate minciunile, nedreptăţile, răutăţile şi îngâmfările pe care le vor descoperi la cei doi dictatori sectanţi, liderii care se pretind „păstori”, dar care în realitate „taie şi spânzură” după bunul lor plac în chibuţurile pucioşeşti. Chipurile, această „fericire” îi va ajuta, pe cei amăgiţi cu promisiunea că vor gusta „raiul” pucios, ca să scape de gândurile negre care acum îi apasă şi care-i îndeamnă să fugă cât mai repede şi cât mai departe, unde vor vedea cu ochii, chiar de această „fericire” pucioşească:
«    Fiilor, fiilor, la fel și azi spun, că-i vreau fericiți pe cei ce au crezut și cred venirii Mele cuvânt pe pământ și statul lor lângă Mine și lângă voi ca să le fiu Păstor, dar și voi să le fiți, mereu, mereu să le fiți, de lângă Mine, fiilor. E zi de sărbătoare și vin Păstor la voi, și la poporul cel credincios ca și voi, și spun ca și atunci: Fericiți cei ce nu se smintesc întru voi, iar cei ce nu se smintesc rămân până la sfârșit, iar cei care rămân sunt cei fericiți dintre cei care vin și nu rămân până la sfârșit cu Mine și cu voi. »[2] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 11 septembrie 2018)
Oare prilejurile de sminteală sunt doar fumuri în mintea acestor răzvrătiţi? Din felul cum reacţionează, căutând să fugă în lume ca potârnichile,  pare-se că acest „Cuvânt” propovăduit la Pucioasa nu este suficient de limpede şi lămuritor pentru ei cum că ar fi „de la Dumnezeu” şi că „Îl reprezintă pe Dumnezeu”. Dacă ar fi convinşi că „este de la Dumnezeu”, ar fi pătrunşi de credinţă, de ascultare, de respect şi de pace interioară şi n-ar mai căuta să scape ca şoarecii din cursă.
Să ne întoarcem în timp şi să vedem cum se descrie singur acest „Cuvânt”, ca să vedem dacă el este sublim şi dumnezeiesc sau este tern şi omenesc sau – (să nu fie!) – este doar o înşiruire de baliverne drăceşti. Este „Dumnezeul” de la Pucioasa în stare ca, prin statura Sa morală, să sădească în supuşii sectei de la Pucioasa admiraţia, respectul şi dragostea care să-i facă pe aceştia recunoscători, împăcaţi cu starea lor, supuşi şi statornici?
Aşadar, ce spune „Hristosul” Pucioasei despre Sine Însuşi? Spune că, dintr-un motiv greu de înţeles (suferinţă omenească, udată de lacrimi) a ajuns într-o stare precară a raţiunii, adică ... nu se mai poate auto-controla la modul rezonabil:
    «    O, tată, tată, sunt beat, tată! O, Maica Mea, sunt beat, M-am îmbătat, M-am îmbătat ca omul care bea vin! N-am băut cu ceaşca, nici cu cana, nici cu găleata, nici cu vadra, că aceste măsuri Îmi sunt prea mici, căci sunt fără măsură lacrimile pe care le-am băut. »[3] (citat din mesajul Verginicăi din 16 mai 1965)
       Dar ce mai spune „Hristosul” Pucioasei despre Sine Însuşi? Mai spune că, dintr-un alt motiv greu de înţeles (foame omenească, dar nu foame de mâncare, ci de articole de lege) a ajuns mai rău decât lupul când îi este foame, adică ... iar nu se mai poate auto-controla:
    «    Fiilor, sunt mai rău decât lupul cand îi este foame. Mi-e foame, creştine, sunt plin de foame. Dă-Mi să mănânc. Mi-e foame, poporul Meu. Creştine, dă-Mi să mănânc ce este scris în legea Mea şi nu ce ai tu în legea ta! »[4] (citat din mesajul Verginicăi din 14 ianuarie 1966)
       Şi ce mai spune „Hristosul” Pucioasei despre Sine Însuşi? Mai spune că, dintr-un alt motiv (de data aceasta imposibil de înţeles: o frică  omenească, bolnăvicioasă, dusă până la paroxism, adică laşitate) obişnuieşte să se pitească după alţii, odată ajuns în faţa inamicului. Departe deci de a fi Atotputernic, atunci când ajunge să nu se mai poate piti ca de obicei, face din asta o adevărată tragedie. Presupunând că „inamicul” este însuşi diavolul, imaginea aceasta de laşitate ordinară nu poate creea în adepţii pucioşi decât un sentiment de dezamăgire şi de dezgust:
«    …Fiilor, voi veni iarăşi pe pământul acesta, dar nu-l veţi mai cunoaşte…Nu mai pot să mă pitesc după nimeni, că se dă la o parte si Mă lasă. E vreme de război, tată, fiţi atenţi în această armată să nu cădeţi în mana călăilor. Pentru aceasta am venit Eu la voi, că nu ştiţi clipa cand va sta inamicul înaintea voastră…»[5] (citat din mesajul Verginicăi din 4 septembrie 1966)
    Cât priveşte modul în care este perceput de restul creştinilor (care Îl caracterizează cu apelativul „escroc”, ca de altfel şi pe „pucioşii” care Îl slujesc în secta „Noul Ierusalim” de la Pucioasa) Hristosul” Pucioasei atribuie acest apelativ (la modul exclusiv) supuşilor Săi „pucioşi”, mai precis felului superficial în care aceşti sectanţi se fac ascultători şi împlinitori ai noilor precepte cuprinse în „Cuvântul” de la Pucioasa:
    «    …Poporul Meu, pentru tine sunt batjocorit şi sunt numit escroc. Aşa zic unii credincioşi, că voi sunteţi escroci şi lucrarea Mea. Cine zice aşa? Toţi care nu sunt în acest loc. Pentru tine poporul Meu care nu asculţi cuvântul Meu, Mi-au pus nume de escroc…»[6] (citat din mesajul Verginicăi din 21 aprilie 1974)
    Dar ce mai spune „Hristosul” Pucioasei despre Sine Însuşi? Mai spune că nu este nemuritor, căci se teme de ziua în care nu va mai trăi ca să apuce să vadă că „poporul pucios” s-a transformat din rău în bun:
    «    Poporul Meu şi bun şi rău, Mă uit din slăvile senine când îţi schimbi firea din creştin în păgân. Mă uit la tine, şi de aceea îţi spun popor bun si rău. Poporul Meu, când vine timpul să-ţi zic: poporul Meu bun? Oi mai trăi să zic că sunteţi numai buni? Oi mai fi lângă voi ca să văd pe Maria şi Marta şi Lazăr, cel înviat din morţi? Oi mai trăi lângă voi? Ia spuneţi. »[7] (citat din mesajul Verginicăi din 29 aprilie 1974)
     Dar ce mai spune „Hristosul” Pucioasei despre Sine Însuşi? Mai spune că nu este iubit  omeneşte pe pământ deoarece nu s-a întrupat într-o domnişoară; ceea ce Îi creează totodată şi regretul neputinţei, că nu va putea face dragoste liberă aşa cum ar face o domnişoară sau o femeie naturală:
«    Dacă aş fi o domnişoară, toţi M-aţi iubi, căci işi lasă omul o casă de copii pentru o domnişoară şi pentru o femeie naturală. Nu am venit nici domnişoară, nici femeie, ci v-am spus cine sunt, şi nimeni nu face dragoste cu Mine. »[8] (citat din mesajul Verginicăi din 19 octombrie 1975)
    Dar ce spune „Hristosul” Pucioasei că ar vrea să se întâmple cu desfrânaţii şi cu beţivii? Iată ce spune. Cică vrea să se declanşeze un război total, cu flinte, cu plumbi  şi cu pulbere, în care toţi aceşti nenorociţi de păcătoşi să fie împuşcaţi până la unul:
    «    …Fiilor, primul război care se va face întâi, e împotriva curviei şi al doilea împotriva beţiei". Pe unde se va afla curvă sau curvar se va împuşca. Şi pe unde se va afla beţiv sau fabrică de alcool, se va împuşca. » [9] (citat din mesajul Verginicăi din 27 august 1973)
    Dar ce zice pe acest subiect adevăratul Hristos, Cel milostiv, care nu voieşte moartea păcătosului, ci să se îndrepteze, să se întoarcă şi să fie viu? Iată ce zice:
    «  Zis-a lor Iisus: Adevărat grăiesc vouă că vameşii şi desfrânatele merg înaintea voastră în împărăţia lui Dumnezeu. » [10]
    Diferenţa de viziune care transpare din vorbirea falsului „Dumnezeu  al sectanţilor de la Pucioasa şi cea din vorbirea adevăratului Dumnezeu al creştinilor este indubitabilă.
    Poate proorociile „Dumnezeului  de la Pucioasa să stârnească în mintea şi inima celor  care îl urmăresc un sentiment de admiraţie şi de respect? E suficient să citim câteva aserţiuni dintr-o asemenea „proorocie”, ca să înţelegem câtă admiraţie şi cât respect merită:
    «     ...Fiule, uite în noaptea aceasta ce i-a arătat Dumnezeu, că nici mintea nu-i mai este întreagă să înţeleagă lucrurile sfinte, că nu e ajutată de acest popor. A văzut în casa aceasta nouă că venea la ea armată, militari şi se rugau de ea, că ei parcă vedeau ce este la ea şi se rugau. Unul ţinea una: „Mă, duceţi-vă voi acasă, că vă spun eu ce aud, că poate se teme de voi“. Nu ştia cum s-o mai mângâie ca să înţeleagă. Dar cum şedea ea cu faţa plecată, şi-a rupt hainele, le-a făcut zdrenţe, că nu ştia ce să facă, să spună sau să nu spună. Şi cerea la Mine, rugătoare, şi Mă întreba: „Ce voieşte ostaşul acela? Binele, sau răul meu?“. Şi înger a venit şi i-a spus: „Ceea ce e la tine şi ce trebuie, Dumnezeu va împlini“. Şi îngerul a luat-o şi a ţinut-o pe braţul său şi a adormit-o, şi era vânătă de frică. Şi venea armata din batalionul 22 şi a făcut Dumnezeu lucrare grăită, şi veneau şi civili, îmbrăcaţi şi ei tot militari, dar Dumnezeu îi cunoştea şi punea soldaţi şi îi întorcea înapoi, şi nu intra decât armata. Şi erau cu grade mari, ofiţeri şi comandanţi, şi plângeau şi suspinau şi aduceau mulţumire acelui soldat care a descoperit această lucrare a Mea. Şi o mângâiau toţi şi nu ştiau cum să stea şi să mulţumească vasului Meu. Şi atât de bine îi părea vasului Meu! Dar era mâhnită că nu ştia ce să răspundă. Şi a venit îngerul din cer şi a luat-o pe braţele sale. Şi nu mult va dura şi se va împlini, şi mulţi civili vor veni, dar Dumnezeu nu-i va primi. »[11]  (citat din mesajul Verginicăi din 27 septembrie 1973)
    O asemenea înlănţuire de fantasmagorii schizofrenice şi gogomănii sfertodocte nu poate stârni nici solemnitate, nici respect, nici măcar curiozitate. Rămâne o înşiruire de baliverne ieşită dintr-o minte rătăcită, răvăşită de delir religios.
    Poate, măcar, „pucioşii” să fie consecvenţi cu propriile lor născociri? Iată un nou exemplu, care se alătură altora de acelaşi fel, în care liderii „pucioşi” se contrazic pe sine copios. Deşi au declarat „căsătoria” ca fiind o instituţie omenească (şi nu o Sfântă Taină, aşa cum o declară Biserica Ortodoxă), tot ei pretind că tinerii peste 17 ani vor fi căsătoriţi cu forţa:
«    Fiule, tot ce e necăsătorit, de la vârsta de şaisprezece ani, va fi obligat să se căsătorească, nu de Mine, ci de împăratul drac. »[12] (citat din mesajul Verginicăi din 27 septembrie 1973)
    Au trecut de atunci 45 (!) de ani, iar această „proorocie” a fost dată uitării. Nu numai că nimeni n-a fost forţat să se căsătorească de atunci încoace, dar se apreciază că numărul căsătoriilor (şi implicit, a naşterilor de prunci) a suferit o scădere, ceea ce a sporit neliniştea pentru viitor şi în legătură cu scăderea accentuată a natalităţii generale, respectiv a sporului demografic (care nu mai este de mult spor, ci declin).
………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
12 septembrie 2018
…………………




[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Mat. 21,31
[11] www.noul-ierusalim.ro
[12] Ibid.
 

Comentarii

Postări populare