559. Liderii “pucioşi” uneltesc la schimbarea prin presiune politică a cârmuitorilor legitimi ai ţării

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.

 
559. Liderii “pucioşi” uneltesc la schimbarea prin presiune politică a cârmuitorilor legitimi ai ţării

Liderii sectei “Noul Ierusalim” de la Pucioasa (NIP) s-au exprimat nu o dată asupra mersului vieţii politice din România, propunând fie soluţii ireale şi fanteziste – precum instaurarea prin forţă a monarhiei, fie soluţii reale şi tranşante – precum susţinerea necondiţionată şi repetată a lui Traian Băsescu în fotoliul de preşedinte.
Acum, pătrunşi probabil de o frenezie a schimbării care îl gâdilă în amorul propriu şi pe actualul şi efemerul nemeş de la Cotroceni (care tropăie tot mai tare pe loc, şoptindu-şi în guşă ”vreau guvernul Meu! vreau guvernul Meu! pohta ce o pohtesc Eu!”), liderii sectei agită o pancardă nevăzută a unor ameninţări închipuite la adresa românilor, ameninţări ca o furtună, care ar cere imperativ schimbarea actualilor guvernanţi care „nu ştiu sau nu pot să cârmuiască”, schimbare care se cere a fi făcută repede, până ce ţara  nu se duce de tot de râpă:
« O, e furtună în țară și e furtună între voi, fii ai aceluiași neam, frați cu nume de români. Eu, Domnul, rostesc și spun furtunii să se liniștească, iar ea se va liniști, și ferice vouă de vă veți apleca aplecării Mele spre voi cu iubire și cu milă pentru acest neam și pentru voi. Așadar, nu puteți să cârmuiți cu bine și cu folos pentru țară, și de aceea poporul se clatină cu teamă, iar voi veți înțelege aceasta, și Eu voi privi și voi căuta cu milă pentru cârmuirea pe mai departe peste neamul român.  »[1] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)
Desigur că tot ei sunt şi cei care oferă soluţia “salvatoare”: înlăturarea forţată a celor de la putere care cârmuiesc şi care acum nu vor să se dea deoparte de bunăvoie, ca şi când ar fi lipiţi de scaunele lor de miniştri. În  ultimă instanţă, li se propune totuşi un troc avantajos: dacă vor face ascultare şi se vor da deoparte de bunăvoie, “Dumnezeul” Pucioasei le va ierta o mulţime de păcate:
«  Și iarăși, amin, amin zic vouă, tuturor celor ce vă deslipiți cu greu de locurile de cârmuire peste neamul român. Am luat aminte la primejdia de peste țară și la jalea neamului român. O, fiți ascultători și aplecați-vă, fiilor. Mersul țării e tot mai anevoios, tot mai greu, iar teama poporului se tot întețește. [...] fiilor, nu trebuie să cadă țara, ci trebuie să-și urmeze calea, destinul ei [...] Vin să așez pace, că nu este pace în țară. O, faceți pasul în lături cât mai este timp prielnic, că repar Eu, Domnul, tot ce s-a stricat, tot ce merge spre rău pentru țară și pentru popor. [...] Vă voi ierta greșelile voastre pentru ascultarea pe care o faceți când Eu, Domnul, vă cer aceasta. Vă dau minte și vedere din cer ca să vedeți răul spre care dă să se încline țara din pricina furtunii din ea. »[2] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)
Ca să fie mai convingători, liderii “pucioşi” apelează la un truc pe care l-au mai folosit şi cu alte ocazii. Ei inventează pe loc un duh pucioşesc cu aură de sfânt arhicunoscut şi-l pun pe acesta să repete ca şi din partea lui aceleaşi ameninţări la adresa guvernanţilor care, chipurile, „nu au inimă curată” şi „au făcut deja prea mult rău ţărişoarei acesteia”, drept pentru care ar fi cazul să se dea la o parte de bunăvoie din fruntea bucatelor, ca să vină „cine trebuie” în locul lor. De data aceasta, cel care joacă rolul de sperietoare de ciori este duhul pucioşesc cu numele de împrumut „Ilie”, ştiindu-se că în popor Sfântul Ilie este cunoscut ca un fel de „pedepsitor prin foc căzut din cer” peste cei îndărătnici faţă de Dumnezeu. Acest duh îi acuză pe actualii guvernanţi de tot răul instaurat în România după lovitura de stat din 1989, inclusiv de exodul milioanelor de români, plecaţi în ultimii treizeci de ani spre un trai mai bun în ţările apusene (ceea ce este o exagerare voită, împinsă până la nonsens):
«  Amin, amin zic vouă, sunt Ilie proorocul și sunt viu [...]  și vă îndemn pe voi, cei lipiți de scaunele cârmuirii peste neamul român, și vă rog să vă uitați în jos la popor, că e descumpănirea prea mare peste acest neam. O, nu puteți să duceți voi spre bine această arcă, țara venirii Domnului cuvânt pe pământ în acest timp. Aplecați-vă, dar, și faceți pasul în lături, că vede Domnul jalea și zbuciumul de peste țară și vede primejdia spre care se îndreaptă țara prin cârmuirea lucrată de voi. O, nu aveți inima curată, și e vorba de soarta unui popor întreg și îndurerat mult din pricina lipsei voastre de milă de el și de veghe peste el. [...] O, faceți-vă bine vouă și neamului român și faceți pasul în lături și cereți lui Dumnezeu să găsească El cu cale cum să facă mersul înainte al acestui pământ și neam. Nu vă amintește Domnul greșalele voastre, ci voiește să vă ierte de tot răul așezat de voi peste voi și peste țară, dar vă așteaptă să vă opriți să faceți răul mai mare decât este asupra neamului român, că iată, se face tot mai mic acest neam și pleacă de teama pentru viața lui, și pleacă pribeag românul, și doare la Domnul pribegia lui. E prea mult și prea mare răul care apasă greu pe creștetul și pe sufletul acestui neam »[3] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)  
Ameninţările acestea cu schimbarea prin forţă a actualei guvernări PSD nu sunt doar simple ameninţări. Ele sunt transformate în final într-o „proorocie” pucioşească, din care aflăm că aceste lucruri chiar se vor întâmpla, indiferent de voinţa ei sau a poporului român, indiferent dacă vor fi crezute sau nu. Va prevala voinţa „Dumnezeului” Pucioasei, care îi va dărui, în sfârşit, „Guvernul Meu” sasului de la Cotroceni dornic de putere absolută, pohta ce a pohtit el de când s-a pomenit propulsat de alţii în fotoliul moale de la Cotroceni, trambulina pentru vacanţele dulci care au urmat prin Tenerife şi prin Maldive:
«  Eu, Domnul, voi împlini cuvântul Meu de peste voi, chiar dacă voi nu credeți că Eu grăiesc vouă acum. Eu sunt Cel ce sunt, iar lucrarea Mea este cuvântul și împlinirea lui. Amin. Voi, fiilor primitori de Dumnezeu și de cuvântul Său, puneți acum pe cale cuvântul acesta ca să meargă în case la cei ce stau mari peste țară, iar Eu voi veghea cu grijă și cu milă și voi fi împlinitor. »[4]  (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)  
Liderii „pucioşi” nu au însă pe cap numai grijile schimbării la faţă a guvernării României. Plecarea pe neaşteptate din chibuţul sectar de la Pucioasa a principalilor lor aducători de venituri financiare (în special evadarea spectaculoasă,  definitivă şi cu imens scandal a soţilor artişti Zidaru – dar nu numai a lor) a avut în timp consecinţe previzibile: veniturile liderilor „pucioşi” s-au prăbuşit, ei fiind puşi deodată în faţa grelei responsabilităţi de a hrăni din hambarele deşerte o  turmă de ameţiţi cu vorbe goale. Trebuia meşterit ceva în compensaţie, o publicitate mascată pentru sponsori generoşi care să vină cu buzunarele pline la Pucioasa şi să se întoarcă extaziaţi la casele lor, dar cu buzunarele goale.
Zis şi făcut.
Lipsurile materiale şi financiare care s-au instalat la Pucioasa în ultima vreme sunt trâmbiţate acum de liderii sectei cu mare dibăcie, prin mesaje meşteşugite pe internet, pentru a se afla indirect de nevoile sectei, fără însă a se face mare tam-tam, adică fără să se vorbească explicit despre ele. Adică, cine pricepe, să înţeleagă; şi dacă a înţeles, să nu mai stea cu mâinile în sân, ci să facă ceva pentru a domoli grijile stăpânilor sectei pentru ziua de mâine, adicătelea, să contribuie cu ceva, discret şi concret, la ce vor pune ei pe masă mâine sclavilor pe care i-au adunat pe plantaţia lor de suflete de la Pucioasa. Colac peste pupăză, situaţia din chibuţul de la Târgovişte este şi mai dramatică – nu de puţine ori sclavele de acolo s-au culcat mai mult flămânde, căci în afară de pâine, apă şi cartofi nu prea se mai găsea nimic prin cămară. Lipsurile sunt disimulate prin cuvinte alese cu dibăcie: ele sunt descrise indirect, doar prin consecinţele lor: ele sunt acelea care aduc dureri peste dureri, apăsări şi griji tot mai mari de purtat, care vin pe neaşteptate, iar sclavii care alcătuiesc „poporul pucios cel micuţ şi plăpând” nu se mai hrănesc de mult cu mâncare omenească, de când rezervele de fasole şi de cartofi s-au împuţinat, ci, în afară de mult aer curat şi multă apă,  este hrănit de sus, aşa cum corbii cerului îl hrăneau pe Sfântul Ilie ce adevărat cu carne şi cu pâine:
«  O, fiilor, cum să vă mai înfăș în puteri de sus, când peste voi vin fără veste dureri peste dureri, apăsări și griji tot mai mari de purtat? Sunt multe și grele grijile cele pentru mersul Meu de azi, iar voi ar fi fost să purtați grija Mea pentru vremea grăirii Mele când vin să grăiesc, dar voi trebuie să intrați, și nicidecum să mai ieșiți de sub griji, căci iată, nu e cine să le poarte pe cele atât de multe și tot mai multe câte sunt și vin, că vin pe neașteptate, așa cum știu numai Eu și voi, căci poporul acesta micuț și hrănit de sus este plăpând, și trebuie purtat, fiilor. »[5]  (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)  
În tânguielile lor, liderii „pucioşi” strecoară tot felul de asocieri şi asemănări cu întâmplări biblice, fără însă a se sfii să răstălmăcească adevărul, ca „să dea bine” toată încropeala lor. De pildă, vorbind despre patimile lui Hristos (pentru a face o paralelă cu „patimile” şi lipsurile prin care trec ei acuma) ei afirmă cu seninătate că Iisus a fost părăsit de toţi ucenicii şi lăsat „singur sub cruce” (ceea ce este un neadevăr, îndată ce Biblia vorbeşte despre prezenţa cel puţin a mamei Sale şi a ucenicului Ioan, căruia i-o încredinţează spre ocrotire:
   «  O, [...] ca și acum două mii de ani, când de sub greul crucii Mele și al multei Mele lucrări de atunci mulți se trăgeau în lături, iar Eu am rămas cu tot mai puțini, până ce am rămas singur singurel sub cruce și cu crucea, care Mi-a purtat amarul tot, iar suspinul Meu numai spre Tatăl l-am mai putut arăta în vremea Mea de sub cruce și de pe cruce apoi. »[6]  (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)  
Vorbind despre femeia cananeeancă, liderii sectei pucioşeşti afirmă fără temei că Iisus ar fi numit-o pe aceasta „câine”:
«  Vă amintesc de pilda smereniei femeii care a fost numită de Mine în rândul câinilor, și n-a plecat ea dinaintea Mea atunci din pricina nevredniciei ei, pentru care Eu, Domnul, am numit-o câine, ci, din contra, s-a umilit și a stat umilită și M-a aplecat spre ea, căci M-a uimit cu îndrăzneala credinței ei atât de mare, și a luat ea de la Mine pomenire veșnică prin Evanghelia Mea acum două mii de ani, căci i-am spus ei apoi: „Femeie, mare este credința ta în mijlocul lui Israel cel necredincios!”. »[7]  (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)  
Nimic mai neadevărat. Iisus vorbit în pilde, respectând vorbirea şi convingerile vremii şi arătând că poporul lui Israel este „poporul ales” căruia i se cuvine cinstea şi rangul dat de această alegere, dar şi responsabilităţile care derivă din acestea. Dacă celelalte popoare, inclusiv cananeenii (din care neam făcea parte şi acea femeie) ar fi fost consideraţi de Iisus la modul propriu „câini”, atunci şi „pâinea” care Iisus o dădea „câinilor” ar fi fost „pâine” la modul propriu, material, nu la figurat. Or, nu „pâine” îi ceruse femeia lui Iisus, ci „să fie miluită”. Deci, dacă nu de pâine era vorba în pericopa evanghelică, ci de mântuire, atunci nici de câini nu era vorba, ci de necredincioşi.
 Dar liderii „pucioşi” mai lansează în cosmos şi alte gogomănii, în numele „Dumnezeului” inventat şi adorat de ei:
« O, fiule creștin, să nu vii la Domnul din vreo pricină sau din vreo dorință de partea ta. O, nu așa, căci dacă nu-ți vei vedea împlinite țintele tale te duci de la Mine. Nu veni nici pentru folosul mântuirii tale, căci tot iubire de sine se cheamă și aceasta, iar Eu am cerut omului lepădarea de sine pentru calea lui cu Mine. Vino numai pentru că Domnul este Făcătorul și Dumnezeul tău și a toate. Vino din iubire pentru El, dar numai s-o ai pe ea, căci dacă dai s-o zidești cum știi și cum vrei tu, o, tot nu mergi bine, ci roagă-te Lui să stea în tine tot timpul, și să nu te lase pe tine să stai înăuntrul tău, o, și fie-ți milă de Mine, ca să te scriu în cartea Mea, în cartea vieții Mielului, fiule creștin, căci viața Mea o dau celor ce Mă iubesc cu milă. [...] Fiilor, fiilor, nu fiți puturoși cu iubirea, și fiți harnici în iubire și în răbdare cu iubire, căci cei ce nu sunt așa, se grăbesc să judece pe cel ce nu le cade lor pe plac, dar pe care nu se așează să-l îndrepte, de vreme ce nici ei nu primesc când le vine îndreptare din părți. » [2] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)
Ce vedem aici?
Spre deosebire de adevăratul Dumnezeu, care îi cheamă la mântuire pe toţi oamenii, din toate ţinuturile şi din toate timpurile, şi le promite tuturor celor care vin cu dragoste la El că le va da mântuirea pe gratis ( căci El este cel A-toate-ţiitor, cel bogat şi darnic, care le are pe toate la îndemână şi toate I se supun, deci nu are nevoie de nimic în schimb ca plată de la omul credincios, atunci când îi va dărui acestuia mântuirea), „Dumnezeul” Pucioasei îi taxează pe cei care vin la El, şi încă la un preţ destul de piperat:
- Mai întâi, El îi previne că la Pucioasa nu se vine pentru mântuirea proprie, nici măcar pentru a scăpa de greutăţile şi urâciunile vieţii  din lumea largă; la Pucioasa se vine ca să dai, nu ca să primeşti; ca să munceşti din greu, nu ca să te destinzi şi să te delectezi cu frumuseţile „raiului pucioşesc”;
- Apoi, îi mai învaţă că mântuirea nu se obţine aşa, cu una - cu două: ei să facă bine şi să n-o dorească, nici să o ceară şi nici măcar să nu se gândească la ea, căci şi această dorinţă de mântuire este iubirea de sine; iar iubirea de sine este rea, după cum bine ştie toată lumea;
- În fine, îi mai învaţă că aceia care vin la El şi la ciracii Lui să nu care cumva să vină cu mâna goală, adică să fie puturoşi cu iubirea; altfel spus,  iubirea lor să nu fie doar declarativă, ci să se concretizeze în milă. După ce s-a bătut bine şeaua, iapa va trebui musai să priceapă că, la rândul ei, mila trebuie să se concretizeze în milostenie; adică să facü bine şi să vină dumnealor (adică  dumneaei, iapa) cu niscaiva daruri bogate care să fie măsura milei lor faţă de lipsurile materiale şi financiare care au cotropit în ultima vreme chibuţul sectar de la Pucioasa).
În goana după titluri megalomane, liderii „pucioşi” se scaldă în formule alambicate şi contradictorii,  auto-intitulându-se când „purtători ai lucrării cuvântului Dumnezeului de la Pucioasa”, când  (mai simplu, dar mai îndrăzneţ şi mai delirant) „purtători ai cuvântului”, când de fapt ei
- fie nu poartă nimic, ci doar mută nişte texte dintr-un loc într-altul (caz în care sunt doar simpli comunicatori de vorbe),
- fie, dacă poartă totuşi ceva, poartă doar cuvântul lor şi atât (fiind de data aceasta născocitori de vorbe):
« Vă îndemn să [...]  lucrarea cuvântului Meu peste pământ și pe purtătorii ei, fiilor. [...], cuvântul Meu și purtătorii lui din zilele acestea, mila Mea de om, fiilor. » [2] (citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 august 2018)
Asta pentru că, în ceea ce priveşte “lucrarea”, ea “merge singură înainte” şi fără ei, după cum ei înşişi propovăduiau cu altă ocazie.
Ei bine, dacă noile “proorocii” ale purtătorilor de cuvânt ai “Noului Ierusalim” se vor împlini, vom afla cât de curând. Ar fi o mare minune, având în vedere că în proporţie covârşitoare, celelalte “proorocii” pucioşeşti au eşuat cu mare zgomot. Până la alegerile următoare însă nu mai e mult, aşa că vom vedea cât de curând dacă în acest interval de timp guvernul PSD va fi răsturnat sau nu de niscaiva puteri oculte ale statului paralel, pentru a fi înlocuit apoi cu un al doilea „Guvern Zero“, care să-l concureze la faimă pe precedentul, cel condus de ştersul Dacian Cioloş.

………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
8 august 2018
…………………




[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.

Comentarii

Postări populare