551. Dracii pucioşi vor acum să şi-i facă prozeliţi pe toţi urmaşii celor douăsprezece seminţii ale lui Israel

  Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.
551. Dracii pucioşi vor acum să şi-i facă prozeliţi pe toţi urmaşii celor douăsprezece seminţii ale lui Israel

Una din  manevrele prozelitiste ale dracilor pucioşi a fost aceea de a dărui gratuit nume exotice naivilor dornici de a ieşi din anonimat şi a căpăta aureole de şfinţi. Peste noapte, creştini sfertodocţi din cătunele Dâmboviţei s-au pomenit adulaţi cu nume de cinste, având rezonanţe biblice: şfinţi şi şfinţişori, „mieluşei blânzi” şi „fii ai lui Israel”.
Încă de la început, chiar din prima predică a primului drac pucios s-a stabilit ca obiectiv primordial alegerea unui alt ţap ispăşitor în locul Vechiului Israel, despre care se afirmă că „s-a stricat de tot”, deci nu mai are nicio şansă de recuperare. De aceea, acest „Nou Israel” ar urma să fie ales din nou, iar alegerea se va face din sânul... poporului român:

« O, puişorii Mei, [...] M-am pogorât pe pământ, nevăzut de nimeni, pentru a-Mi pregăti acest vas ales de Mine, dar neputincios, şi prin el să-Mi pregătesc un popor sfânt […] Puişorii Mei cei fricoşi, credeţi cuvintelor Mele prin această gură neputincioasă, că vreau să vă nasc din nou, din Duh. Nu vă temeţi. Vă voi ocroti, vă voi creşte cu lapte, că sunteţi mici. Vă voi lua sub aripile Mele, cum ia cloşca puii de îi apără de uliu, căci mulţi duşmani veţi avea. Măi puişorii Mei, misiunea Mea de la Tatăl este să-Mi cresc un popor nou, un Israel nou în poporul român, căci poporul ales de Mine în trecut s-a stricat de tot. Pentru asta am venit în lume, am venit să-Mi aleg din lume nişte mieluşei blânzi şi ascultători, să-i pot hrăni cu hrană cerească. »[1] (citat din mesajul mămicăi Virginia,  din 1 iunie 1955)

Cloşca nevăzută dar ocrotitoare, care promitea că-şi va creşte mieluşeii cu vas neputincios şi cu gură neputincioasă, dându-le lapte şi ocrotindu-i sub aripile ei, le oferă apoi şi un cămin pe cinste, tot cu rezonanţe biblice. Este aşa-zisul „Nou Ierusalim”, care-l va înlocui pe Cel Vechi (probabil din acelaşi motiv, că şi acela „s-a stricat de tot”):

« Bagă bine de seamă, Israele [...] Supuneţi-vă voii cereşti, fiilor. O, ascultă, Noule Ierusalime! Ce zici, vei merge fără de păcat? Nu greşi, tată, ca să pot reuşi cu tine, ca să-ţi dau în folosinţă patria creştin-ortodoxă. »[2] (citat din mesajul mămicăi Virginia,  din 25 decembrie 1965)

Numele „Noul Israel” nu a fost ales întâmplător pentru secta de la Pucioasa, ci intenţionat, ca să transfere necondiţionat rezonanţele şi promisiunile biblice care vin pentru „poporul ales” din Vechiul  Testament:

« Ţi-am spus ţie Israel, ca să cunoşti că Eu sunt Dumnezeul lui Israel, căci Israel Mi-a fost Mie popor, şi Eu i-am fost lui Dumnezeu, şi cine dintru Israel nu M-a ascultat, nu au primit cinste de la Dumnezeu, ci au fost pedepsiţi pentru vina lor. »[3] (citat din mesajul mămicăi Virginia,  din 1 ianuarie 1966)

Promisiunile nu se opresc aici. Aleşii de pe plaiurile dâmboviţene primesc şi numele alternativ de „Noul Sion” şi sunt ameninţaţi că vor avea soarta Vechiului Sion dacă nu se vor împărtăşi deplin cu cuvântul de la Pucioasa şi nu se vor sui în „noua corabie a lui Noe”, „corabia Noului Ierusalim”:

« O, Sioane, ce faci? Sioane, Sioane, gândeşte-te la ziua de mâine, gândeşte-te în viitor, cum ai putea ca să zbori la Mine. O, Sioane, mare va fi plânsul tău, ca al strămoşului tău! O, că nu vreţi să vă împărtăşiţi cu cuvântul Meu! Azi unul, şi mâine altul, dar peste el nu mai mâncaţi altă mâncare. Spălaţi-vă de tină, căci în această lună vor pieri o parte din creştini şi Mă voi muta cu corăbioara Mea şi nu Mă veţi găsi. Cine s-a suit, s-a suit. Şi cine nu s-a suit, a rămas. »[4] (citat din mesajul mămicăi Virginia,  din 20 octombrie 1965)

Al doilea drac pucios prelungeşte ameninţările făcute de primul la adresa „poporului ales” din România, care continuă să se arate lipsit de obedienţă faţă de noile învăţături de la Pucioasa. Prelungirea neascultării lui va fi pedepsită aşa cum a fost pedepsită neascultarea Vechiului Israel:

«... Israelule neascultător! Mare durere îi mai faci cerului cu neascultarea şi neîncrederea şi cu zăbava cu care încurci pe Domnul în planul Lui! Israelule, dacă nu ştii, citeşte în Scriptură să vezi cum a pedepsit Domnul pe Israelul de demult, care a tot supărat pe Domnul, că i-a dat dureri până i-a deschis ochii şi s-a întors la Domnul. Şi de vrei aşa, tot aşa se va întâmpla, dar să ştiţi că acei pe care îi va întoarce Domnul cu pedeapsă nu vor putea fi la un loc cu cei care au primit pe Domnul cu bunăvoinţă. »[5] (citat din mesajul lelicăi Maria,  din 16 ianuarie 1984)

Al treilea drac pucios este mai pragmatic şi mai lucid decât predecesorii săi. El vede ineficienţa metodelor lor şi schimbă foaia.  În consecinţă,  el adoptă o atitudine mieroasă şi plină de promisiuni la adresa Vechiului Israel (despre care primul drac pucios  spunea că „s-a stricat de tot” , aşa încât nimic n-ar  mai putea fi de făcut). Pentru început, el îşi anunţă intenţia de „recuperare a Israelului” într-un mod cât se poate de paşnic şi conciliant, venind cu solie de pace, călare pe un cal alb, către necredincioşii din Vechiul Israel:

 «  Curând, curând îi iau aici cu Mine și îi aduc la masa Mea de cuvânt pe cei ce nu s-au aplecat din Israel ca să creadă atunci și apoi și până azi că Eu sunt Mesia făgăduit lor de Tatăl să vină la ei și să-Și facă lucrarea de trimis. În ziua aceea voi sta de vorbă cu poporul Israel, care a fost, și care este, și voi intra tainic la el pe cal alb, căci așa Mă port ca să intru, [...] »[6] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 25 martie 2018)

Când ziua promisă a sosit, al treilea drac pucios face o chemare fermă, obligatorie şi explicită, către  urmaşii după trup ai lui Iacov, anunţând pregătirea „împlinirii proorociei Scripturii de reîntoarcere la Dumnezeu a celor douăsprezece seminţii ale lui Israel”. La început, chemarea lui este necondiţionată şi triumfalistă, indiferent dacă Vechiul Israel ar vrea sau  n-ar vrea să o primească:

« Nu întreb pe poporul Israel, nu-l întreb dacă sunt primit ca să intru la el, ci intru prin zidul dintre Mine și el, intru prin ușile închise, [...] și iată, îi dau poporului Israel grăirea Mea cu el după două mii de ani [...] O, intru la tine, intru iar, Israele, popor cu nume mare între popoare. »[7] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

Trecând îndată la un registru mai realist, care ia în calcul şi varianta de a nu fi primit, sau măcar a fi băgat în seamă, al treilea drac pucios vine cu stratagema de a se anunţa printr-o parolă cunoscută, un salut care să-l legitimeze ca fiind Hristosul Cel îndreptăţit să dialogheze cu Israel:

 « O, fii ai lui Israel, ca să Mă primiți, vă dau salutul cel pentru ucenici: Pace vouă, pace vouă, fiilor de demult! Pace vouă în zi de aducere-aminte a lucrărilor lui Dumnezeu în mijlocul vostru, fii ai lui Israel! »[8] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

La acest dialog sunt invitaţi deopotrivă Noul Israel de acum şi Vechiul Israel de atunci, ca la un tribunal public, în care părţile rivale care se confruntă se privesc faţă în faţă. Israelul cel Nou este ascultător şi docil, slugă bleagă, iar cel Vechi este „popor încăpăţânat”, nepăsător şi rece, neprimitor şi trufaş:

 «  [...] Mă așez cu tine la masă de cuvânt, Israele de atunci și de acum [...] și stau cu tine în cuvânt și-ți intru în cetate, poporule Israel. [...] O, Eu sunt, Israele, deschide-Mi! Eu sunt Cel ce sunt, așa cum i-am spus lui Moise sus pe munte să-ți spună cine sunt Eu, ca să creadă în Mine neamul lui Israel cel de atunci și cel de apoi. [...] iar tu deschide odată cu Mine cartea de pe masa ta și citește în ea ceea ce Eu îți citesc din ea [...] și tu trebuie să înțelegi numele și taina de trimis, de trimis din cer, Israele, popor încăpățânat, și pe care Domnul îl strigă și azi spre dragostea cea de sus. »[9] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

Israelul cel Vechi este invitat apoi stăruitor să fie duios şi primitor şi împăciuitor cu duhul vorbitor de la Pucioasa care pretinde că este Mesia pe care el Îl aşteaptă:

«  Israele, o, Israele, vin la tine ca să te mângâi și ca să fii tu duios cu Dumnezeu și să te despietresc la inimă și la înțelepciune [...] O, zadarnic zici că aștepți pe Mesia. Eu sunt. Primește-Mă, măcar acum primește-Mă, [...] voiesc de la tine să te împaci cu Mine desăvârșit și să te pun pe ranele Mele, [...]»[10] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

Pentru a fi mai convingător, duhul de la Pucioasa este gata să şteargă cu buretele o realitate (numind-o „minciună”), aceea că Israelul cel Vechi s-a răzvrătit pe Hristos, L-a pus pe cruce şi apoi răzvrătit a rămas până în zilele noastre. Ca să fie şi mai convingător, îi promite îmbrăţişare şi ştergerea feţei de pata răzvrătirii, numindu-i pe israeliţi „ortodocşi”, cu condiţia să îmbrăţişeze necondiţionat „ortodoxia pucioşească”:

« O, n-a fost spusă bine minciuna aceea, n-a mers, n-a ținut, și s-a dus vestea cea rușinoasă despre Israel cel răzvrătit asupra Mea, iar voi, fii ai lui Israel, stați de atunci și până azi sub această pecete de rușine. Eu însă vin cuvânt pe pământ și intru la voi pe cal alb ca să vă șterg fața și ca să vă îmbrățișez și ca să vă așez înaintea Mea cu credință, fiilor, și să fiți voi ortodocșii Mei, căci credința cea dreaptă este numai în rânduiala cea ortodoxă între numele puse peste atâtea feluri de credințe ale oamenilor fără călăuză de sus peste ei, iar rânduiala cea ortodoxă este cea care s-a păstrat ca la început, chiar dacă nu sunt următori cu fapta cei ce sunt botezați prin această biserică. »[11] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

  În afară de necredinţă, o piedică serioasă în salvarea Israelului celui Vechi este banul, căci israeliţii sunt cunoscuţi ca mari şi iscusiţi mânuitori ai banului. De aceea, Israelul cel Vechi este strigat ca să-şi revizuiască atitudinea faţă de această patimă şi acest blestem al bogăţiei (desigur că, o soluţie onorabilă ar putea fi aceea ca fiecare israelit bogat să facă nişte donaţii consistente sărăcuţilor de  la Pucioasa, debarasându-se astfel de jugul înjositor al banului şi asigurându-şi astfel recunoştinţa şi salvarea pucioşească):

O, [...], strig spre salvare noroadele de pe pământ, iar pe tine te strig și mai tare, Israele, că am istorie scrisă în mijlocul tău și stau în față cu ea și te găsesc necredincios împlinirilor Mele cu tine [...]. Eu grăiesc întru cele cerești și facem sfat pentru salvarea ta din păcatul necredinței și al iubirii de arginți și al lăcomiei de bogății, iar bogații sunt cei mai săraci, căci mamona, adică banul, nu este bogăție, ci blestem este și îl seacă pe om de viață și asta face banul.» [12] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

La rândul lui, Israelul cel Nou este chemat să se facă emisar al acestei epistole numită „Cuvântul trimis către Israelul cel Vechi”, să o aştearnă pe Internet şi apoi să aştepte cu multă, multă răbdare (aşa cum aşteaptă păianjenul să-i pice musca grasă în plasă), acea minune a „întoarcerii” (aderării, de fapt) la credinţa pucioşească a israeliţilor risipiţi peste tot pământul (cocoşaţi de bogăţii, pe care să le verse la picioarele „apostolilor pucioşi”, rămânând uşori şi liberi):

« Iar tu, Israele român, popor după har al Meu în zilele acestea, ia cartea aceasta și pune-o pe cale spre poporul Israel de peste tot pământul, căci în zi de Florii am grăit lui după două mii de ani [...] și sunt de atunci și până azi, și până la ziua slavei celei mari a arătării Mele în slavă, precum este scris. Cuvântul Meu este trimisul Meu spre poporul Israel [...]   »[13] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)

Chiar dacă Israelul cel vechi nu va rezona la această nobilă chemare, să nu creadă el că va scăpa aşa de uşor! Noi şi noi epistole pucioşeşti, „căzute din cer”, vor veni în continuare în zilele care vor urma, ca să-i facă încăpăţânatului israelit capul calendar; doar, doar, va înţelege odată că n-ai cum să rămâi pe veci necredincios, căci poţi fi iubit şi cu forţa, dacă nu vrei de bunăvoie:

« O, pace ție, Israele de demult! Pace și credință ție în Hristos, iar dacă ești necredincios pacea Mea să se întoarcă la Mine. Eu însă îți voi grăi iar și iar, căci iubirea Mea pentru tine nu te poate uita. Amin.   »[14] ( citat din mesajul leliţei Mihaela,  din 1 aprilie 2018)
 
Rămâne acum să vedem câţi israeliţi bogaţi cu trupul vor intra în rezonanţă cu chemările de sirenă ale dracilor pucioşi,  sărăcuţii cu duhul, şi câţi vor accepta apoi să se închinovieze cu avere cu tot în chibuţurile încăpătoare de la Pucioasa, primind apoi gratuit satutul pe care „pucioşii” l-au gândit şi l-au pregătit  pentru ei, de „jidovi rătăcitori pe plaiurile dâmboviţene”.

………………....
Anca Ionescu-Târgovişte
4 aprilie 2018
…………………


[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.
[14] Ibid.

Comentarii

Postări populare