545. Liderii „pucioşi” şi-au repudiat propria lor teorie despre „iubirea pentru Dumnezeu”

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.



545. Liderii „pucioşi” şi-au repudiat propria  lor  teorie despre „iubirea pentru Dumnezeu

În data de 6 mai 2001, liderii “pucioşi” introduceau cu multă superioritate de sine conceptul revoluţionar de “iubire pentru Dumnezeu” (şi, desigur, echivalentul lui: “dragoste pentru Dumnezeu”), ca fiind “cea mai frumoasă lucrare pe care o poate zidi omul între pământ şi cer” şi care va înlocui  iubirea de Dumnezeu” pe care o preferă cei mulţi (dar neînvăţaţi de “Dumnezeu”, căci “Dumnezeu” acum numai pe “pucioşi” îi învaţă subtilităţile teologhisirii) :
« Iubirea de Dumnezeu o au mulţi în felul lor şi după măsura lor, dar iubirea pentru Dumnezeu e floare rară, fiilor copii. Iată cât se iubeşte omul pe sine! Toată iubirea şi-o păstrează pentru el omul. Chiar şi iubirea de Dumnezeu, tot lui şi-o dă, căci omul dă să se folosească de Dumnezeu în nevoile lui omeneşti şi trupeşti. O, este mare lucrare să vină pe pământ iubirea pentru Dumnezeu. Această hărnicie pentru ascultarea de acest cuvânt este cea mai frumoasă lucrare pe care o poate zidi omul între pământ şi cer. […] omul când Mă iubeşte, nu ştie să aibă sfială, şi îşi ia iubire de la Mine, şi de aceea Mă iubeşte. Dar ca să aibă el iubire multă pentru Mine, ba. »[1] (citat din predica leliței Mihaela din 6 mai 2001)
Noua găselniţă pucioşească era prezentată atunci ca ceva miraculos, o “mare minune şi o “măreţie care “aduce veşnicie peste toateşi care ar fi urmat să înlocuiască radical şi definitiv exprimările clasice “iubirea de Dumnezeu” şi “dragostea de Dumnezeu” ca pe nişte formulări  depăşite (dar iată, de acum încolo, întru totul perfectibile):
[…]Iubirea pentru Mine îl face pe om să nu se mai oprească pentru sine nici un strop, ci numai pentru Dumnezeu şi la cererea lui Dumnezeu.[...] Fericit şi iubit şi prea iubit este cel ce Mă aude zicându-i: „Vino după Mine!”, şi el să vină, că de acela am Eu nevoie, şi aceasta este iubirea cea pentru Dumnezeu. [...] Iubirea pentru Dumnezeu, ea este cea care aduce veşnicie peste toate. [...] Iată, nu pot oamenii să aibă iubire pentru Mine şi nu pentru ei. Dar tu învaţă mereu această mare minune, această măreţie pe care o ai tu de la Mine pentru cei ce au iubire pentru Mine şi nu pentru ei. Şi dacă tu n-ai cunoscut până să fii al Meu iubirea de Dumnezeu, iată, Eu te-am învăţat ceea ce este mai mult. Te-am învăţat iubirea pentru Dumnezeu, poporul Meu, şi prin ea îmi eşti tu Mie popor. [...] Cine are iubire de Dumnezeu, se hrăneşte cu ea şi şi-o cântă şi şi-o vesteşte, dar cine are iubire pentru Dumnezeu, acela şi-o jertfeşte pentru Dumnezeu, la cererea lui Dumnezeu. Amin. [...] cel ce stă jos, acela nu merge, iar cel ce merge la cuvântul Meu, acela a învăţat iubirea pentru Dumnezeu. [...] Învăţaţi poporul care este cu voi să stea în hăinuţă sfântă şi să iubească iubirea cea pentru Mine. »[2] (citat din predica leliței Mihaela din 6 mai 2001)
Timpul a arătat însă că era vorba de o “mare minune” pucioşească care n-a avut o viaţă prea lungă. Este adevărat că a durat mai mult de trei zile, dar, după 5 luni mesajele pucioşeşti au revenit treptat la obiceiul de a folosi tot formulele clasice “iubire de Dumnezeu” şi “dragoste de Dumnezeu”, ajungându-se ca acum acestea să fie recomandate din nou (tocmai de către aceeaşi lideri, care voiau în anul 2001 să le “perfecţioneze”), ca unica variantă pe care supuşii sectei lor trebuie să o folosească şi să o trăiască:

« Te-am învățat, poporul Meu, cum să trăiești, și ce viață să-ți lucrezi înaintea Mea ca să te văd că asculți și că-Mi ești fiu prin ascultare în toată vremea ta cu Mine pe pământ. Îți spun acum ca să știi: Numai cel ce are dragoste de Dumnezeu Îl poartă cu sine pe Domnul peste tot cu El pentru dragostea cea cu ascultare. »[3] (citat din predica leliței Mihaela din 28 ianuarie 2018)

Ceea ce se ştia sau măcar se bănuia de la început, s-a şi întâmplat: firescul a luat locul nefirescului. De la bun început, pretenţia “pucioşilor” că ar fi descoperit ei dintr-o dată roata, focul şi America, pe tărâmul teologiei, era inevitabil sortită eşecului.

………………...
Anca Ionescu-Târgovişte
29 ianuarie 2018
…………………


[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
 

Comentarii

Postări populare