540. Liderii „pucioşi” recunosc, în sfârşit, că arhiereul Irineu a rămas pentru ei doar o amintire

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.



540. Liderii „pucioşi” recunosc, în sfârşit, că arhiereul Irineu a rămas pentru ei doar o amintire

        După mai bine de douăzeci şi cinci de ani de minciună (perioadă în care pretindeau că arhiereul Irineu suspină în taină de dorul lor, fiind ostracizat şi împiedicat fizic să ia vreun contact cu ei), liderii sectei Noul Ierusalim de la Pucioasa au profitat de evenimentul morţii regelui Mihai ca să anunţe că Irineu e şters din pomelnicul favoriţilor lor, rămânând de la el doar amintirea. Din arhiereul cel mare, cel care era „hărăzit” de „proorociile” pucioşeşti ca să conducă toată Biserica (în locul lui Teoctist, ca patriarh, şi în tandem politic cu regele Mihai – care, la rândul lui, era „hărăzit” de aceleaşi „proorocii” pucioşeşti ca să conducă reînfiinţatul „Regat al României”) n-a mai rămas decât duhul amintirii unei credinţe înşelate, căci înşelăciunea lor l-a făcut pe Irineu să se depărteze defintiv de cei pe care-i credea atunci un etalon de sinceritate şi de cucernicie creştinească. Drept „răsplată”, şi „pucioşii” l-au dezbrăcat pe Irineu de „harul” lor:

«  Am avut atunci aici cu voi pe arhiereul martor, pe cel ce a crezut întru totul cuvântul Meu și locul lui și rodul lui. O, e grea acum inimioara lui, și nimeni nu i-o știe, nici măcar el. Duhul credinței lui de atunci l-am luat Eu ca să-l păstrez în cer, că pe pământ el a fost dezbrăcat de tot de darul cel de la Mine pentru el peste vremea aceea. »[1] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

Oare de ce au făcut „pucioşii” această asociere? Nu numai pentru că ei au proiectat prin anii ´90 un destin politic îngemănat pentru cei doi bărbaţi providenţiali (promiţându-i unuia tronul regal, iar celuilalt tronul patriarhal), ci şi pentru faptul că ambii au adus pentru „pucioşi”, cu timpul, eşec şi dezamăgire. Regele Mihai s-a complăcut într-o espectativă păguboasă, aşteptând ca cineva din ceruri să vină şi să-i ofere tronul pe tavă, iar Irineu a preferat Biserica strămoşească în locul unui surogat pe care i-l ofereau „pucioşii” în perspectiva unei pretinse restaurări a Tradiţiei. De aceea, „pucioşii” au inventat pentru amândoi foştii lor favoriţi un tratament asemănător: dacă pe pământ nu i-au putut ajuta ca să ajungă să stea şi să domnească pe tronurile promise, acum li se promite că vor obţine în cer orice vor dori, chiar şi tronuri de domnie cerească, îndată ce pe pământ au fost dezbrăcaţi de toate darurile promise de către „pucioşi”. Numai să ceară, şi li se va da şi vor avea. Cu alte cuvinte, regele, dacă în timpul vieţii n-a fost în stare să mijlocească pentru români ca să le fie şi lor un pic mai bine după zavera sângeroasă din 1989, ar putea acum, din ceruri, să se amestece copios în actualele dispute politice din România, în vreme de „cumpănă grea”, să le influenţeze sau chiar să le dirijeze după bunul lui plac:

        « — O, intră întru bucuria și mângâierea Domnului tău, unsule al Meu, rege al românilor! [...] O, cere-Mi, și ți se va da! Cere-Mi, că mare și duioasă e ruga ta pentru neamul român, cuprins acum de cumpănă grea, căci lanțurile îl strâng iar și iar prin mâna celor ce iarăși i-au răpit libertatea, i-au oprit în loc nădejdea, dar acum acest neam are mijlocitor mare înaintea Mea, și vom lucra din cer mântuirea cea de la Dumnezeu peste pământul și neamul român.   »[2] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

        Iar dacă biruinţa regelui n-a fost posibilă pe pământ, ca bătălie câştigată pe câmpul de luptă, ea va fi desăvârşită în ceruri, unde va găsi şi tronul pierdut pe pământ, ca o consolare de odihnă şi bucurie şi mângâiere pentru ce-a avut şi ce-a pierdut:

« Pe pământul român e așternută pregătirea pentru zi de slavă cerească a unsului Tău Mihail, regele românilor, care vine acum la Tine, la cei din cer, Doamne. Cuvântul Tău să grăiască acum, în ziua mea de serbare și să scrie în cartea Ta de azi ziua lui de biruință spre cele cerești, a unsului Tău, Doamne. Tu ești Domnul Dumnezeul lui, pe Care L-a iubit și L-a ascultat după cât s-a putut din partea lui, căci strâmtorarea lui a fost mare și grea, ca și răbdarea în care a suferit atâția ani înstrăinarea lui de țară și de neam. Binecuvintează acum odihna lui și bucuria între cei din cer și mângâierea cea de după toată durerea lui pe pământ.  »[3] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

Pentru arhiereul Irineu va fi aplicată aceeaşi formulă. Deşi i se promisese negru pe alb că va primi tronul patriarhal pe care patriarhul Teoctist i-l va lăsa lui cadou peste noapte, Irineu a trebuit să se mulţumească doar cu avansarea ierarhică lentă şi obişnuită, prin care trec toţi arhiereii, de la mic la mai mare; iar tronul de patriarh, pe care nu l-a putut obţine pe pământ, îl aşteaptă şi pe el tot în ceruri, însă abia după ce trupul lui se va alătura strămoşilor săi:

«  Am strâns întru una cele trei zile de amintire și așezăm în carte taina lor. Am avut atunci aici cu voi pe arhiereul martor, [...] Duhul credinței lui de atunci l-am luat Eu ca să-l păstrez în cer, [...] »[4] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

Liderii „pucioşi” ocolesc cu dibăcie eşecul „proorociilor” lor (care îl „asigurau” cu tărie pe regele Mihai că va reveni să cârmuiască de pe tron), transformând negrul în alb şi albul în negru. Neîmplinirea obţinerii tronului regesc este transformată, prin prestidigitaţie pucioşească, în împlinirea unei ambiţii pucioşeşti, aceea de a zidi o biserică cu hramul Arhanghelului Mihail şi a putea pretinde apoi că regele Mihai ar fi fost „ctitor cu numele său” (deşi, adevăraţii ctitori de biserici mai pun la bătaie şi punga cu bani, că să avanseze mai iute zidirea, nu numai numele pe pomelnic). Apoi, „pucioşii” au săpat o inscripţie meşteşugită în care au trecut şi numele lui Mihai I, ca oricine trece pe acolo să vadă că ei l-au avut ctitor pe rege. Împlinirea obţinerii tronului regesc a fost, aşadar, substituită cu împlinirea săpării numelui regelui în marmură, la poarta bisericii, şi cu promisiunea că, dacă n-a mai putut fi rege pe pământ pentru români, va fi mijlocitor din cer pentru ei (adică, tot un fel de rege numai cu numele):

« Cuvântul Meu de pe vatra aceasta a proorocit venirea ta înapoi și ți-a pregătit apoi cărare pietruită, și ți-am trimis înainte soli, și pe arhiereul martor al tainei cuvântului Meu și ți-am dat de veste că lucrez pentru întoarcerea ta, chiar dacă țara română nu era pregătită pentru această împlinire. Eu însă am împlinit, așa cum am grăit din vreme prin cartea cuvântului Meu cel de peste șaizeci de ani scris și așezat pe pământul român, că am ridicat la vedere pietricica cea albă și poarta care străjuiește peste grădina cuvântului Meu și ți-am pus numele pe piatră ca să împlinesc apoi, și am împlinit. [...] iar tu vei fi de acum mijlocitor în cer pentru țara ta, pentru cei ce plâng și-și plâng despărțirea lor de tine, o, rege mare prin ungerea ta cea de la Mine pusă pe creștetul tău. »[5] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

Ca de obicei, liderii „pucioşi” aduc drept vină principală a slujitorilor Bisericii (dar nu numai vină, ci păcat de-a binelea) faptul că au schimbat calendarul, aşa încât acum sărbătorile după calendarul îndreptat nu ar mai corespunde timpului biblic. De aceea, zic ei, nici Dumnezeu nu mai lucrează cu ei (altfel spus, slujitorii Bisericii n-ar mai avea har), iar Antihrist a ajuns să troneze în mijlocul Bisericii Tradiţionale:

« O, nu mai lucrează cu Domnul slujitorii de altare, căci sunt împărțiți, și scris este că nimeni nu poate sluji pe doi stăpâni. Am plâns aproape două mii de ani, am plâns cu Tatăl de mila turmei nepăstorite și înconjurată de cei puternici, de antichriștii care n-au lipsit niciodată dintre cei ce se arătau a fi slujitori de altare, și care Mi-au șubrezit de pe piatra ei biserica, și nu s-a mai așezat la loc ceea ce s-a dărâmat, și a rămas că neamul român a fost trântit jos de pe piatră de cei ce s-au suit slujitori de altare, o, și nu s-a mai ridicat de jos acest neam ales între popoare taină a lui Dumnezeu la sfârșit de timp, căci când vine sărbătoarea Crăciunului românii n-o mai au la locul ei din calendar și ies cu ea înainte de vreme și nu mai țin zilele de sărbători la locul lor, o, și e păcat, căci îndrăzneala a fost prea mare, ca și neascultarea de părinți și de datinile bine socotite încă de la început, prin așezarea lor de la Dumnezeu și de la apostoli și de la sfinți. [...] E înalt și e lat și e gras antichrist în mijlocul bisericii, unde îi este locul și lucrarea sa. O, unde să-i fie în altă parte lucrarea și atacul, dacă nu lângă Cel Căruia I se împotrivește el? Iată orbirea cea mare! »[6] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

În consecinţă, ei pretind că singura reparaţie posibilă a fost aceea de a înfiinţa o „Biserică nouă”, numită „Biserica Noul Ierusalim”(BNI), care să corecteze acest mare neajuns al calendarului îndreptat (şi pe lângă el şi altele, dar mai mici). De asemenea, ca un bonus, „pucioşii” au mai înfiinţat şi o „Grădiniţă nouă” (în ideea nespusă, dar în mod sigur gândită, că „vă va rămâne şi o Grădiniţă vouă: grădina Edenului”):

« Fiilor, fiilor, am reparat prin voi această stricăciune și v-am așezat Eu, Domnul, înaintea Mea cu taina începutului bisericii Mele, iar în ziua aceasta sunteți sărbătoriți de cei din cer cu Mine la masă la voi pentru ziua voastră cea nouă, pentru vremea Mea cu voi, când am așezat pe piatra ei biserica Mea și am pecetluit grădinița cea nouă, care poartă pe ea taina cea scrisă în Scripturi, pietricica albă, taină încredințată celor credincioși, vouă, fiilor, chiar dacă numai cu puțini din cei de acum douăzeci și șase de ani am mai rămas aici, [...]»[7] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

La acest capitol, ipocrizia „pucioşilor” este fără margini. Dacă asta ar fi fost greşeala capitală a Bisericii Ortodoxe, apoi în niciun caz nu mai trebuia înfiinţată o nouă biserică, pentru ca aceasta să corecteze greşeala. Această biserică exista deja, şi ea funcţionează ca o biserică dizidentă încă din momentul trecerii la calendarul îndreptat: este vorba de Biserica Ortodoxă de Răsărit (stil vechi). Pucioşii, dacă erau sincer nemulţumiţi de problema calendarului de stil nou, se puteau duce la această Biserică; dar ei voiau de fapt altceva, voiau să aibă Biserica Lor. De aceea au inventat BNI.
Liderii „pucioşi”, deşi nu recunosc că uneltirile făcute prin anii ´90  pentru a-l aduce pe tron pe regele Mihai au însemnat un eşec răsunător al planurilor de restauraţie ticluite de ei, răstălmăcesc acum realitatea şi transformă în sărbătoare şi în biruinţa lor toată mascarada organizată cu prilejul funeraliilor regelui, acel teatru de prost gust, cu costume de epocă şi actori mediocri, când cei care îl conduceau pe ultimul drum pe rege (cam aceiaşi care l-au alungat de pe aeroportul Băneasa, în 1990) plângeau cu lacrimi de crocodil, intonând pe lângă dric, stupid, ţanţoş şi ipocrit, imnul... „Trăiască Regele!”:

« O, fiilor, pace vouă și zile de sărbătoare și de aducere-aminte a lucrărilor Mele cu voi! [...] S-a gătit cerul pentru întâmpinarea regelui neamului român, iar Verginica este trâmbița Mea de primire, alături de arhanghelul Mihail, care poartă pe cel uns peste neamul român, aducându-l înaintea tronului Meu, rege încoronat, rege creștin, care a știut cu de-amănuntul taina lucrării cuvântului Meu de aici, cuvânt cu care l-am mângâiat multă vreme și îi pregăteam în taină întoarcerea acasă, iar acum, după ce cu greu am împlinit aplecarea sub voia Mea a celor ce i-au deschis să vină și să se întoarcă la poporul său, o, iată, l-am pregătit apoi frumos, l-am gătit, l-am așezat înaintea Mea, iar acum am trimis pe îngerul Meu să-l ia de mână și să-i facă intrarea între cei din cer ai neamului român, și care Mi-au slujit cu viața lor, cu credința lor, cu iubirea lor de Dumnezeu și de țară, căci țara română este iubirea Mea cea de la sfârșit de timp. [...] Pe pământul român e așternută pregătirea pentru zi de slavă cerească a unsului Tău Mihail, regele românilor, care vine acum la Tine, la cei din cer, Doamne. Cuvântul Tău să grăiască acum, în ziua mea de serbare și să scrie în cartea Ta de azi ziua lui de biruință spre cele cerești, a unsului Tău, Doamne.  »[8] (citat din predica leliței Mihaela din 14 decembrie 2017)

 De ce n-au vorbit aşa, de ce nu s-au comportat aşa, adulatorii „pucioşi” şi „nepucioşi” cât timp trăia regele? A trebuit să moară, ca să-şi aducă aminte de el şi de adevărata sa valoare?
………………...
Anca Ionescu-Târgovişte
19 decembrie 2017
…………………




[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
 

Comentarii

Postări populare