526. De ce dau bir cu fugiţii tot mai mulţi dintre cei care au gustat ani de zile “dulceaţa” vieţii din “raiul” pucios?
Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.
526. De ce dau bir cu fugiţii tot mai mulţi dintre
cei care au gustat ani de zile “dulceaţa” vieţii din “raiul” pucios?
Unul după altul, tot mai mulţi dintre adepţii sectei
de la Pucioasa aleg să părăsească traiul de garnizoană mistică, oferit lor cu
generozitate de liderii sectei, şi să se întoarcă în “întunericul şi vârtejul
lumii”. Acest lucru este cu atât mai straniu şi de neînţeles, cu cât liderii
“pucioşi” trâmbiţează în stânga şi-n dreapta că la ei este totul perfect, e
bine şi frumos, iar “Noul Ierusalim”
inventat de ei este “raiul de pe lume” şi că numai de la ei şi prin ei se va
face mântuirea tuturor bipedelor vorbitoare şi gânditoare. Care să fie
resorturile interioare care au răsturnat la modul scandalos şi definitiv toate
acele valori şi promisiuni în care foştii adepţi (deveniţi, acum, “dezertori”)
au crezut cu pioşenie şi în care şi-au investit toate speranţele, tinereţea (şi
unii dintre ei întreaga viaţă)? Niciunul dintre cei care au fugit în ultimii
ani de la Pucioasa, încotro au văzut cu ochii, nu a avut încă acel curaj de a
face o mărturisire completă şi sinceră: să spună de ce, dacă acolo era “Dumnezeu - Cuvântul” şi dacă acolo era atât de bine, de ce atunci n-a rămas mai
departe la acel bine, cu acel “Dumnezeu” milostiv şi iubitor, dar şi sub
ocrotirea liderilor sectei, acei stăpâni de sclavi pe care i-au alintat ani de
zile cu titlul de linguşire “Fraţii”
(“pucioşi”)? De ce li s-a stins “dragostea cea dintâi”, de ce n-au rămas în
“starea cea dintâi”, de copil naiv şi neştiutor şi neajutorat, gata să soarbă
cu nesaţ, ca pe laptele matern,
cuvintele sforăitoare ale liderilor sectei şi toată învăţătura lor
otrăvită? Căci de asta se plâng acum şi liderii “pucioşi”, cu lacrimi de
crocodil:
« O,
dacă ar rămâne creștinul venit la
Domnul, dacă ar căuta el în toată clipa să rămână în starea cea dintâi, în sfiala cea de la început o bună bucată
de vreme după venirea lui la Mine, când inima lui e blândă, e caldă, e
jertfitoare, e plină de bucurie, de pace, de iubire, de Domnul și de frați, de aplecare, de credință lucrătoare, de duioșia care înnobilează inima și purtarea, o, dacă toate acestea ar fi păstrate să nu se strice,
să nu cadă, să nu piară, să nu se schimbe, ar rămâne frumos creștinul, ar rămâne copil cu simțirea, cu statura, cu iubirea și cu purtarea, cu dăruirea, cu credincioșia, și ce frumoasă ar fi fața lui, viața lui și purtarea lui dintre frați mereu! »[1] (citat
din predica leliţei Mihaela din 19 august 2017)
Să
nu credem însă că aceste vorbe sunt aruncate la plezneală, adică ipotetic, preventiv şi generic, ca să-i sperie
pe alţi eventuali adepţi, nehotărâţi cu viitorul din viaţa lor. Ele izvorăsc
dintr-o nemulţumire concretă şi adâncă a liderilor sectei, petrecută cu vreo
trei săptămâni în urmă, când alţi doi tineri adepţi i-au părăsit pe
neaşteptate, „trădând lucrarea”: ei nu
au mai suportat „bunăstarea materială” şi mai ales „cea spirituală” de la
Pucioasa şi au dat bir cu fugiţii. Fuga lor i-a făcut dintr-o dată „urâţi” în
ochii Mihaelei, pe motiv că au trădat „dragostea cea dintâi”; ea îi dă exemplu
negativ, ca să nu mai aibă şi alţii curajul să repete gestul lor:
« Fiți ca la început când ați venit la Domnul, în dragostea
dintâi, că dacă părăsiți
aceasta vă faceți
urâți, și nu mai
sunteți frumoși, iar iubirea dintre frați se face grea, la fel și viața împreună, și se duce dulceața inimii și a purtării și tot începutul
ei cel frumos. »[2] (citat
din predica leliţei Mihaela din 19 august 2017)
Este
vorba de Gigel şi de Alina, doi porumbei
care au scăpat pe neaşteptate din ghearele ulilor
hrăpăreţi de la Pucioasa. Iar Gigel
nu era un oarecare, ci era „o piesă grea”
din angrenajul sectei. Gigel era nepotul păstorului nea’Mişu, zis şi “păstorul
Daniel” (Dănciucă Gheorghe, din comuna Măneşti) unul dintre “stâlpii lucrării”,
exponent al vechiului val, de pe vremea Verginicăi. Ajuns la senectute, Mihaela
l-a dezbrăcat cu abilitate pe nea’Mişu de prerogativele titlului de “păstor” şi
l-a pus pe linie moartă, dar s-a bucurat să-i ia nepotul şi să-l crească pe
lângă ea, ca pe un paj de curte, sau mai degrabă ca pe propriul copil. Copilul Gigel
a crescut şi i s-au deschis ochii (e drept, cam târzior), lepădând duhul naiv
de copil şi văzând lucrurile aşa cum sunt: minciuni peste minciuni şi
nedreptăţi peste nedreptăţi, împletite toate într-o impostură urâtă şi
puturoasă, poleită cu toanele şi nedreptăţile insuportabile ale Mihaelei. Gigel-copilul era blând şi supus,
iubitor şi blajin, credincios şi isteţ, plin de îndemânări folositoare, fiind
văzut de Mihaela ca îmbrăcat cu “frumuseţea de la început”. Dar iată că Gigel-tânărul a devenit justiţiar şi
nesupus, suficient pentru Mihaela ca să-l declare “urât” şi să-l scoată de la
inima ei, înlocuindu-l din postul de supus-favorit cu tânărul Andrei
(provizoriu, desigur - simpatiile Mihaelei nu ţin prea mult). Iar când paharul amărăciunii s-a umplut,
Gigel a aruncat cât colo crucea strâmbă, pucioşească şi s-a eliberat, trăgând-o
spre libertate şi pe Alina, sora lui Andrei (una dintre sclavele chibuţului
pucioşesc de la Târgovişte), ceea ce a adus-o pe Mihaela la exasperare:
« Când
creștinul vine la Mine și aude glasul Meu și iubirea lui, când vede el lucrul Meu
ceresc între voi și cu voi, se
umple inima lui de dor și de căutare și de această slavă și mângâiere și este atras spre iubirea cea frumoasă, cea de sus în om prin
purtarea lui. Nu toți
însă se păstrează așa cu inima și cu purtarea lor, iar când se aspresc acestea apare neaplecarea și neascultarea de Domnul și de frați, răcirea inimii și a
iubirii, iar duhul de copil se depărtează pic cu pic de cel ce părăsește dragostea dintâi, frumusețea cea de la început, iubirea de Dumnezeu și de frați și crucea, fiilor,
viața sub cruce, măi fiilor, și vai celor ce părăsesc purtarea crucii, că
iată cum se duc și
cum aruncă de la ei crucea,
viața cu Domnul și cu frații, după ce se
fac urâți în purtare, în iubire, în frăție, iar aceasta doare la Dumnezeu, doare cu
rană grea și sângerândă, și în zadar am murit Eu pe cruce pentru acela
care Mă
aruncă și
se duce de la Mine și uită ranele Mele, prin care a curs sângele
lui Dumnezeu pe pământ pentru om, și totul e în zadar pentru mulți care M-au cunoscut prin acest cuvânt, cuvânt care Mă leagă cu
jertfa Mea cea pentru om acum două mii de ani. »[3] (citat
din predica leliţei Mihaela din 19 august 2017)
Curajul de a se elibera al lui Gigel a creat multă
supărare liderilor “pucioşi” şi a făcut multe valuri în urmă. O consecinţă
imediată este ştergerea lui din catastiful pucioşesc al celor “aleşi” şi poleiţi cu demnităţi false,
necanonice:
« Se
stinge dragostea dintâi în cei ce vin la Mine, iar sfeșnicul Meu se ia de la ei dacă părăsesc mersul lor cu Mine, căci așa este scris. »[4] (citat
din predica leliţei Mihaela din 19 august 2017)
Dezertarea lui
Gigel este o grea pierdere pentru Mihaela, nu atât pentru că Gigel fusese ca şi
“copilul ei”, sau că avea o ascendenţă aleasă în sânul sectei “Noul Ierusalim”,
ci pentru că gestul lui (indiferent de motivele concrete care l-au provocat)
decredibilizează grav toată scamatoria de la Pucioasa. Cei rămaşi se vor
întreba, cu amărăciune, în sinea lor: “Dacă
până şi Gigel, nepotul lui nea’Mişu, n-a mai suportat nedreptatea şi a luat
calea bejaniei (după ce plecaseră rând pe rând şi multe alte “piese grele”, în
frunte cu soţii Zidaru), noi ce rost are ca să mai stăm aici? Merită să ne mai
irosim tinereţea pentru un blid de linte?”
………………
Anca Ionescu-Târgovişte
26 august 2017
…………………
Dacă nu-ţi pasă de sufletul tău de pisic ascuns în pisică şi te duci cu nepăsare în iad bînd la nesfîrşit drogul jertfei deşarte şi sîngeroase mă întreb cum de îţi permiţi să distrugi generaţii de tineri români cu nepăsare stricîndu-le mintea cu nepăsare şi cum de-ţi permiţi să te strecori prin legislaţie încît să transformi denigrarea şi batjocurirea continuă în drept la opinie. Dacă eşti atît de ''bărbat'' încît să te ascunzi în fusta unei pisicuţe ce se dă atît de eroică aşa ca Estera susţinînd că apără ortodoxia, atunci mă întreb de ce nu postezi cu aceiaşi vehemenţă şi debilitate frenetică despre musulmani, despre sectele veritabile desfrînate, despre masoni, despre atei, despre homosexuali, despre budişti sau despre alte ''religii'' şi ''culte'', adică despre păginii de tot soiul... de ce mă rog frumos l-a preschimbat pe Iisus Hristos prin confuzie vicleană în Lucifer devenit Luxifer-Satana ca să crezi şi să simţi că nu se va răzbuna pe tine? Păi poate Domnul nici nu o va face şi nici generaţiile cărora le-ai închis accesul la cer cu răstălmăcirile şi necredinţa ta însă la păcatul şi la viciul tău cît muntele himalaia... oare te-ai gîndit cît de crunt se va răzbuna pe tine în cele din urmă? Realizezi cît de sclav ai ajuns?... pentru nişte amărâţi de bani ai ajuns să te prostituezi în halul ăsta? Nici pisicile nu fac aşa ceva aşa că nu mai jigni femeile, fetele şi pisicile deghizîndu-te în haina lor căci tu practic eşti doar un amărît de şobolan ceva mai mic... un şoarece de bibliotecă amar care are impresia că-şi poate permite....... Şi aoricum ce scrii dumneata sunt nişte prostii atăt de mari încît ai zice că sunt geniale... doar că la rău nu există geniu... nu există geniu decît de partea binelui... aşa că te consolezi şi te încînţi degeaba avînd impresia că folosindu-te de denigrarea Cuvîntului ai fi şi tu un fele de geniu... nu eşti... ci eşti doar un fulg de funingine care cade greu de tot spre iad dus de sutele de tone de calomnie şi răutate pe care le-a proliferat pe net. Să vezi cît de tare greu îţi va fi cînd ai să doreşti să te întorci la Dumnezeu, la ortodoxie, la Cuvânt... abea atunci îţi vei da seama cît de mult rău ţi-ai făcut ţie şi sufletului tău nenorocit. Ia încearcă... fă aşa o probă... încearcă să spui Adevărul... să vezi dacă o să te mai lase minciuna şi va fi la fel de blîndă cu tine cînd vei vrea să încetezi să minţi. Ia spune-i sufletului şi minţii tale că vrei să faci o faptă bună, să ştergi blogul şi să laşi generaţiile viitoare de români liberi şi neotrăviţi de denigrările tale perpetue... ia încarcă să vezi dacă poţi, măcar pentru o zi două... ia încearcă să vezi ce ţi se întîmplă. Fă mizeria asta să dispară de pe net măcar pentru o vreme... şi abea atunci ai să-ţi dai seama cît de sclav ai devenit şi de jos ai ajuns.
RăspundețiȘtergereSunt foarte supărat aşa că şterge mizeria pe care ai făcut-o căci tu eşti vrăjitoarea proorocită în Cuvînt care să dă cu iahtul-titanic fiind tot mai plin de mikiduţi... sărmanii copii din ortodoxie care pun boticul la spurcăciunile tale... deci eşti trecut acolo în Cartea Vieţii... la capitolul mămica-proorociţă a mikiduţilor... e proorocie încă de pe vremea Trîmbiţei Verginica deci nu poţi să spui că cineva a dorit să te denigreze sau să te poreclească... a văzut Domnul asta încă de pe atunci că cineva stă la poartă şi minte şi prooroceşte mincinos şi se dă cu yahtul prin de mikiduţi... tot mai plin. Să vezi ce va fi cu tine cînd ei vor afla ce le-ai făcut... că nici pisicile şi nici şerpii nu te vor scăpa prin interpunere.... dar să vezi cînd tu vei afla ce ţi-ai făcut ţie... să vezi atunci.
Ovidiu Virgil, văd că eşti supărat şi te cred, dar de ce nu spui ce anume te-a supărat? Ce este scris aici şi nu corespunde adevărului? Dacă ştii, spune, şi vei găsi deschidere spre dialog.
ȘtergereDe exemplu, în articolul 526 este descrisă doar evadarea a doi tineri din lagărul de la Pucioasa. Atât. O realitate care nu ştiu de ce te-ar putea supăra.
P.S: Blogul nu este scris pentru bani, căci are o audienţă extrem de mică - fiecare articol este citit de sub 100 de cititori. Cât priveşte Ortodoxia n-ai s-o găseşti la Pucioasa, căci acolo este doar o clonă a Ortodoxiei.
Mărăcine de borgia, scaiule lucsiferic, otravă ambulantă, încă mai poţi să te uiţi în oglindă?
RăspundețiȘtergereRatezi cu cruzime şi cu nepăsare generaţii de români care-ţi cred denigrările şi calomniile şi răstălmăcirile...
Şi cum te consolezi tu aşa cînd mai vine din cînd în cînd dreptatea şi adevărul în pâcla şi bezna care te-a cuprins?
Crezi că o să te scape satana de satana şi de iadul din tine în timp ce săvîrşeşti jertfe sîngeroase pe care le bei ca drogul?
Tu eşti vrăjitoarea aia proorocită în Cuvînt de pe vremea sf. Verginica, tu ipocrite eşti aia care stă la poartă înaintea Cuvântului şi yahtul i se umple de mickiduţi!!! Dar se răstoarnă cînd se loveşte de Isberg exact aşa ca titanicul... nu mai e mult. Ia apă şi se scufundă în adînc! Vai ţie nefericitule!
Ovidiule, bagă-ţi sabia în teacă şi limba în gură, ca să nu ţi-o taie popa. Eu sunt de acord să polemizez cu tine pe orice subiect, cu condiţia să fii la subiect. Să pui degetul şi să zici: "Aici! Aici nu este corect din cauză că.... " - şi să spui care este cauza. Altminteri , vorbim vorbe şi ne umflăm în pene pe calea undelor.
ȘtergereCât priveşte Satana... vezi că eşti în urmă cu politica de la "Noul Ierusalim". Citeşte articolele 534 , 535 şi 536 ca să vezi că acum Satana e la mare cinste la Pucioasa.