513. Cât de “atotputernic” este “Atotputernicul” de la Pucioasa?

Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.


513.  Cât de “atotputernic” este “Atotputernicul” de la Pucioasa?

Secta pseudo-ortodoxă „Noul Ierusalim” de la Pucioasa şi-a construit nu numai o doctrină proprie (substanţial diferită de cea a Bisericilor creştine ortodoxe tradiţionale, autocefale), ci şi-a inventat chiar şi un „Dumnezeu” propriu, altul decât Cel anunţat de Sfânta Scriptură şi recunoscut de Sfânta Tradiţie. La rândul Lui,  Dumnezeul pucioşilor” este substanţial diferit (în însuşirile personale, în manifestări şi în învăţături) faţă de Dumnezeul creştinilor.
Declarativ (în mesajele care Îi sunt atribuite de către sectanţii „pucioşi”), Dumnezeul” acestei secte le dă adesea asigurări ferme adepţilor Săi puterea Sa este indiscutabilă şi ei vor putea conta pe ea atunci când vor da de greu:

« O, fiți încredințați de puterea Mea, fiilor, și de ea în voi apoi, și numai apoi ne vom odihni de osteneală, [...]»[1] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 octombrie 2016)

Cu toate acestea, nu puţine sunt declaraţiile contradictorii în care atotputernicia acestui „Dumnezeu” fictiv, după ce a fost lăudată copios, este pusă la îndoială chiar de către liderii sectei, în predicile lor. Se face prea des o legătură condiţională între puterea lor şi puterea Lui, în sensul că slăbiciunile omeneşti ale liderilor „pucioşi” sunt automat receptate ca nişte factori negativi, care atrag automat slăbirea puterilor Dumnezeului” lor. În această sectă se răstoarnă ordinea firească şi prioritară a lucrurilor şi se promovează o nouă regulă: nu „Dumnezeu” dă putere „pucioşilor” ca să împlinească poruncile Scripturilor Lui, ci „pucioşii” Îi dau putere „Dumnezeului” lor, ca El să împlinească Scripturile cu ei:

« [...] Eu sunt cu cei credincioşi, care Mi-au dat locaş cu ei şi Mi-au dat putere să vin şi să împlinesc cu ei Scriptura descoperirii fiilor lui Dumnezeu, precum este scris, [...] »[2] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 7 februarie 2010)

Legătura ombilicală dintre Dumnezeul” sectei de la Pucioasa şi “poporul pucios” este folosită pentru transferul de putere “de la pământ la cer”, căci El Se declară în “mare nevoie de întărire”:
          « Sfârşesc cuvântul Meu din ziua aceasta, că am slăbire în porţi şi am nevoie de întărire şi de putere de la tine, poporul Meu, şi unul altuia să ne fim sprijin, tată, că rana Mea din porţi este grea. »[3] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 25 aprilie 2010)
          După inovaţia “pucioşească” în care “atotputernicia lui Dumnezeu” este declarată a fi dependentă şi condiţionată de bunăvoinţa şi potenţa omului, se poate trece uşor la transferul acestor “neputinţe dumnezeieşti” la oricare dintre Persoanele Sfintei Treimi. Spre exemplu, Duhul Sfânt, (cel pe care creştinii îl numesc “Domnul de viaţă Făcătorul”, tocmai pentru a-I evidenţia atotputernicia), este pus de “pucioşi” în situaţia de a-Şi mai completa puterile, pe măsură ce ele se sleiesc:
          « Pace ţie, poporul Meu! Citeşte mult, mult cuvântul Meu, până ce el se face om, făcându-te pe tine din partea Mea, şi ia-l pe buze între frate şi frate, tată, şi toţi să asculte de Mine şi să împlinească aşa şi să zidească aşa prin cuvântul Meu, ca să piardă puterea lupul cel pierzător de fii ai lui Dumnezeu şi să ia putere Duhul Sfânt, Făcătorul Cel de la Dumnezeu între cer şi pământ, Duhul lui Dumnezeu peste cei ce iubesc pe Dumnezeu în cuvânt şi în faptă, Duhul Sfânt Mângâietorul şi Mijlocitorul, o, fiilor. »[4] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 iunie 2010)
          Aşadar, iluzioniştii “pucioşi” pretind că puterea “Duhului Sfânt” este vulnerabilă şi, în consecinţă, se autopropun ca veghetori şi apărători ai integrităţii acesteia:
          « Aş grăi, dar n-am să grăiesc, că nu e de grăit nimic, ci e de vegheat şi de stăruit pentru puterea Duhului Sfânt, Care linişteşte marea cea tulburată a încercărilor atât de dureroase, care se sparg în mersul Meu cel cu slavă de cuvânt pe pământ acum. »[5] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 14 decembrie 2010)
          Într-o altă fază, se trece de la veghea şi apărarea puterii “Duhului Sfânt” (ca aceasta să nu se ştirbească, sau să se risipească), la sporirea ei, iar sporirea ar urma să vină tot de la “poporul pucios”. Cu această ocazie se afirmă că puterea “Duhului Sfânt” este condiţionată de vorbirea “Cuvântului” de la Pucioasa:
          « O, poporul Meu, aştept în mijlocul tău să am putere pentru ca să pot să stau cu tine la masă de cuvânt şi să-ţi fiu călăuză, căci suferinţa Mea este mare de la o coborâre a Mea la alta cuvânt în mijlocul tău, fiule. N-am mai fost de multişor venind şi cuvântând cu tine, iar Duhul Meu poate numai atunci când îţi pot grăi. »[6] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 7 iulie 2012)
Nici “Persoana Tatălui” nu este mai puţin vulnerabilă. Adepţii “pucioşi” sunt mobilizaţi şi împinşi din spate ca să plângă în cor pentru a spori puterea “Tatălui” de la Pucioasa:
                                                                                                              
« Plângeţi şi voi până ce Tatăl va avea în voi puterea să facă din voi fii ai lui Dumnezeu, [...] »[7] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 29 aprilie 2012)

La rândul ei, “Persoana Fiului” condiţionează propria Sa putere de rugăciunile străruitoare ale adepţilor sectei către “Tatăl”:
                                                                                                              
« O, fiilor, trebuie rugăciune către Tatăl. Să cerem Tatălui să schimbe inimile multora, ca să pot Eu apoi prin credința lor în lucrările lui Dumnezeu și în puterea Sa, să pot ce trebuie să pot, și totul este scris în Scripturi și din ele cobor și lucrez, dar trebuiesc cerute aceste împliniri, fiilor. »[8] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 15 februarie 2016)
          Dar de unde să-Şi ia putere Dumnezeul” Pucioasei, de unde? De la “poporul pucios”, desigur, care este mobilizat exemplar de liderii sectei ca să fie pe fază şi să se implice insidios, mimând “micimea” sa (care este însă mare prin puterea ei, ce se dăruieşte cu generozitate):
          « Daţi Domnului putere peste voi! Fiţi mici sub mâna Lui cea tare,[...] »[9] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 28 august 2010)
          Această mobilizare pare însă să fi fost destul de ineficientă, îndată ce ea se regăseşte aproape neschimbată după aproape doi ani de la precedenta strigare:
« Daţi putere Domnului în voi, fiilor. »[10] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 3 iunie 2012)
          La Pucioasa, puterea se exercită exclusiv prin interpuşi (denumiţi când “ucenici”, când “fii” de credinţă); dacă ei au putere, are putere şi “Dumnezeul” lor; dacă nu, nu. “Dumnezeul pucioşilor” vrea să poată, dar nu prin puterile Lui, ci numai prin puterile “fiilor pucioşi cei credincioşi”:
          « O, e nevoie de ucenici, dar şi de biruinţă, căci odată cu încercarea vine şi puterea de biruinţă, numai să aibă Domnul fii credincioşi cu putere, căci puterea de biruinţă stă în mâna Mea, nu în mâna omului duşman, şi vreau să pot prin fii credincioşi, că vreau să Mă slăvesc cu putere de cuvânt peste neamul român, [...] »[11] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 8 noiembrie 2010)
          Pentru a se face credibili în acest demers, ei atribuie “Dumnezeului” lor o oarecare panică, manifestată printr-un disperat strigăt de ajutor (care pare că vine din partea Cuiva care simte că i se risipesc puterile):
    « Pace ţie, poporul Meu! Dă-Mi putere să fiu cu tine, tată, [...] »[12] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 februarie 2011)

Convocarea celor care ar urma să-I dea putere acestui “Dumnezeu” fictiv se face din toate direcţiile. Nu numai Dumnezeul” Pucioasei este Cel care strigă după ajutor de la „poporul pucios”, dovedindu-Şi o „atotputernicie” calpă. Toate duhurile pucioşeşti se mobilizează într-un cor de bocitoare, care deplâng starea critică în care se află Duhul Suprem de la Pucioasa şi îi incită pe adepţii sectei să fie cu inimă mare şi să-I dea puterea de care Acesta are atât de mare nevoie:

« Fiţi cu inimă mare! E Domnul cu voi întru venirea Sa, în toată slava Sa cea plină de cuvânt! Daţi-I Lui putere să vină şi să zidească, să vină şi să fie pe pământ Domnul! »[13] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 14 ianuarie 2012)

Vorbirea duplicitară a liderilor “pucioşi” devine o adevărată performanţă atunci când reuşesc să proclame în aceeaşi frază atât puterea absolută a “Dumnezeului” lor, cât şi dependenţa acestei puteri de alţii, de “oameni mici”, dar prin care ea se lucrează:

« Omul nu este ca Mine, blând şi smerit cu inima, şi de aceea nu are putere aşa cum am Eu, dar tu să fii mic în mâna Mea, ca să pot Eu prin tine pe cele ale Mele prin puterea Mea, căci Eu sunt Cel ce pot. »[14] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 26 februarie 2012)

Puterea “Dumnezeului” de la Pucioasa nu este teoretică, ci se grefează întotdeauna pe ceva concret. Problema este că nu se grefează la fel, aşa cum ar fi normal. Spre exemplu, puterea de a grăi (deci, puterea grefată pe vorbire) este uneori atribuită în exclusivitate Lui, ca şi când El o are pe toată, necondiţionat:

« Eu sunt Cel Care am toată puterea de a merge şi de a grăi, şi nu cu scule făcute, ci cu puterea Mea.  »[15] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 28 august 2010)

Alteori, exact aceeaşi putere de a grăi trebuie culeasă neapărat din afară, căci ea nu-I este proprie “Dumnezeului” de la Pucioasa, căci Lui Îi lipseşte cu desăvârşire:

« De dorul omului grăiesc Eu peste pământ cuvântul Meu cel de azi, iar tu, poporul Meu, dă-Mi putere să vin şi să grăiesc, [...] »[16] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 22 martie 2012)

Puterea “Dumnezeului” de la Pucioasa este condiţionată strict de puterea supuşilor sectei:

« O, să ai şi tu grijă să poată Dumnezeu prin puterea ta, prin supunerea ta înaintea Lui, căci Eu îţi dau de lucru, ca să fii tu cel credincios lucrului Meu cu tine. »[17] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 6 mai 2012)

Duhurile pucioşeşti devoalează că lipsa de putere a “Dumnezeului” de la Pucioasa Îi aduce şi o întunecare a imaginii, o “necăjire” care descrie dimensiunea pierderii de demnitate în faţa supuşilor:

« O, Te doare că nu vezi facere a omului în biserica din lume, unde Tu trebuia să încapi şi să Te împarţi cu facerea Ta, dar acolo nu ai prin cine să fii, căci altceva se lucrează acolo şi nu sunt de-ai Tăi! Eşti necăjit şi fără de putere prin aceia, [...]»[18] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 10 iunie 2012)

          La un moment dat, mobilizarea poporului “pucios” pe linia sporirii puterii “Domnului” Pucioasei devine imperativă, având dimensiunea unui ordin cazon:

« Toţi fiii poporului Tău să-Ţi dea putere în ei aşa cum eu Ţi-am dat, Doamne. Aceasta înseamnă să vină la Tine şi să fie cu Tine cei ce vin spre Dumnezeu dinspre veacul şi duhul lumii şi să-Ţi fie ei sălaş lucrător şi strălucit Ţie în ei, căci cum ar putea cineva mărturisi în alt fel pe Dumnezeu că este Stăpânul lui şi că este el al lui Dumnezeu între oameni? »[19] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 8 noiembrie 2012)

Incoerenţa specifică mesajelor pucioşeşti se regăseşte şi în raportarea la puterea cu care „pucioşii” ar trebui să răspundă puteriiDumnezeului” lor. S-a ajuns la paradoxul ca în acelaşi mesaj să ni se spună că puterea de pe pământ a omului este, pe de o parte, absolut necesară (căci ea ocroteşte coborârea cu putere a „Cuvântului lui Dumnezeu” de la Pucioasa), iar pe de altă parte, este inutilă (căci lipsa ei va fi compensată de aplecarea sub jugul liderilor sectei de la Pucioasa):

« Ferice celor ce preţuiesc şi ocrotesc coborârea Mea cea de azi şi puterea cea pentru ea de pe pământ, căci trebuie putere şi din cer şi de pe pământ pentru ea, măi fiilor, şi voi vedeţi din plin aceasta! [...] jugul Meu a fost supunerea şi ascultarea şi multa Mea umilinţă, pentru care nu-i trebuie omului putere, ci numai aplecare, numai jugul Meu lui. »[20] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 14 ianuarie 2013)

Puterea “Dumnezeului” de la Pucioasa este atât de fragilă, că simple derapaje sentimentale (precum durerile) o deteriorează în mod dramatic sau o frâng de-a dreptul. Ea nu se poate mobiliza în asemenea cazuri, încât nici nu mai este capabilă de a mobiliza supuşii sectei pentru o susţinere trainică:

« Luaţi numai cât Eu vă dau şi staţi în petrecerea duhului ascultării, căci durerile Mă frâng, Îmi frâng mersul şi puterea lui când se ivesc ele pe ici pe colo de la cei pe care îi am purtaţi din greu pe crucea Mea. O, nu-Mi pot culege mulţi ca să-i ţin aproape cu trupul, căci omul se lasă greu şi-Mi doboară mersul, [...] »[21] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 20 ianuarie 2013)

Poate că puterea ar trebui musai corelată şi cu necesitatea. Una este să poţi, şi alta este să vrei, iar voinţa este legată nemijlocit de necesitate. De ce să vrei să faci ceva care nu este bun, sau folositor? Aşadar, nici “Dumnezeul” Pucioasei n-ar trebui să facă tot ceea ce poate, ci numai ceea ce vrea, pentru că este nevoie să facă ceea ce poate face şi ceea ce trebuie făcut. Dar şi aici “pucioşii” sunt incoerenţi. Uneori, ei afirmă că “Dumnezeul” lor poate atunci când trebuie să poată:

«  [...] o, fiilor, Eu am putere şi pot când trebuie să pot, şi când trebuie să puteţi şi voi. »[22] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 27 octombrie 2013)

În astfel de cazuri, ei nu numai că afirmă că El poate, dar chiar le şi dă puterea promisă:

«  Eu, Domnul, pot să vă dau putere pentru Mine. Iată, vă dau! Faceţi-vă sălaş supus puterii Mele cu care-Mi fac venirea, [...]»[23] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 12 februarie 2011)

Alteori, ei afirmă că dimpotrivă, Dumnezeul” lor nu poate ceea ce trebuie să poată, dacă nu pot alţii (“pucioşii”, desigur) pentru El:

« O, nu pot să vă umplu de puterea cea plină de har a statului Meu între voi cuvânt, nu pot dacă voi prin călcarea legilor sfinte împiedicaţi [...] »[24] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 23 martie 2014)

În alte situaţii se evidenţiază şi o situaţie de hibernare a puterii “Domnului” Pucioasei, stare din care se poate ieşi (la o deşteptare impusă de o scuturare puternică, venită din afară) dacă apar motivaţii puternice, cum ar fi luptele politice dâmboviţene (pentru care liderii “pucioşi” prezintă un apetit particular):

« Dar iată, ţara alegerii Tale şi neamul de pe ea, neamul român, e în mare strâmtorare, o, Doamne. O, deşteaptă puterea Ta şi vino s-o izbăveşti pe ea şi răstoarnă, Doamne, planul cel urzit al celor ce se vor stăpâni peste ea, lucrând ei ruşinos şi mincinos pentru aceasta. »[25] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 19 decembrie 2013)

În alte situaţii, solicitarea pe care „Domnul” Pucioasei o face către supuşii Săi, ca să-şi dezlege ei dărnicia de a-I dărui Lui putere, capătă accente rugătoare, chiar tânguitoare:

« O, daţi-Mi putere să fiu şi să vin să împlinesc, fiilor! Fiţi sculele Mele, cu care să-Mi pregătesc cerul cel nou şi pământul cel nou spre vedere. Fiţi vasele Mele, [...]. »[26] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 ianuarie 2014)

Solicitările pe care „Domnul” Pucioasei le face către supuşii Săi, ca să-I dăruiască Lui putere, nu sunt sporadice, ci stăruitoare. Nu o dată, nu de două ori, ci mereu sunt chemaţi adepţii „pucioşi” să-I dăruiască putere:

« O, pace ţie, poporul Meu, casa Mea cea de azi, la care vin de la Tatăl cuvânt pe pământ ca să fiu împărţit de pe masa aceasta! O, dă-Mi putere să vin, dă-Mi mereu, fiule. O, dă-Mi mâna să vin. »[27] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 2 martie 2014)

Mai mult, implicarea adepţilor “pucioşi” se cere a fi gălăgioasă, şi nu discretă, căci însăşi strigarea lor Îi dă putere “Domnului” lor:

« — O, strigaţi-Mă să vin, strigaţi-Mă de sus şi de jos, o, sfinţi, iubiţii Mei copii! Strigarea voastră Îmi dă putere, Îmi dă venire, Îmi face cale, iar calea Eu sunt, Eu Însumi. [...].»[28] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 23 martie 2014)
                                                                                                              
          În realitate, puterea “Domnului” de la Pucioasa nu este nici pe departe absolută, ci slăbeşte şi înregistrează periodic fluctuaţii semnificative, compensate prin transferuri reciproce de putere între “pucioşi” şi “Dumnezeul” lor:

« Cu mare dor cobor la tine, popor al cuvântului Meu, și mângâiere să ne dăm, și unii peste alții putere să suflăm, că pe toate le purtăm cu voi, Noi, cei din cer, și multe din cele ce încearcă lucrarea Mea cu voi ne hrănesc cu pelin, o, fiilor, și ne slăbesc mult lucrul și ne umplu de îngrijorare și de jale, dar unii altora să ne dăm puteri și mângâieri. [...] O, Doamne, ai stat la masă de cuvânt cu fiii cei de la izvor și cu mine în ziua mea între sfinți și ne-am dat putere și ne-am dat nădejde și ne-am dat mângâiere prin cuvânt și prin duh.  »[29] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 7 iulie 2015)

Mai grav este episodul în care se recunoaşte că Domnul” de la Pucioasa nu numai că nu are putere, dar nu are nici ştiinţă! Adică, El nu este nici Atotputernicul, nici Atoateştiutorul:

« Dau să vă umplu de putere pentru Mine, dar multe slăbiri se tot ivesc și vă storc puterea, și nu știu cum să fac ca să am și Eu putere prin voi, fiilor. »[30] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 8 noiembrie 2015)

Dacă trecem peste amănuntul secundar că „pucioşii” n-au habar că putere şi vlagă sunt sinonime, nu putem să nu consemnăm că „Dumnezeul” Pucioasei speră să aibă şi putere şi vlagă prin ei, nu prin Sine:

« V-am spus mai demult să vă rugați pentru voi, pentru binele vostru cel de la Mine, pentru puterea și vlaga voastră, căci Eu am de lucrat cu voi și-Mi trebuie în voi putere și pace și liniște și vlagă, și toate pentru Mine, pentru ca să am Eu putere prin voi, și lucrul Meu să-l lucrez prin voi. »[31] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 13 decembrie 2015)

Neputinţa Domnului” de la Pucioasa atinge paroxismul când lezează însăşi propriile raţiuni de a fi,  pentru care Se proclamă “Dumnezeu”, respectiv menirea Sa, proorocită a fi Proniatoare:

« O, fiilor, trebuie rugăciune către Tatăl. Să cerem Tatălui să schimbe inimile multora, ca să pot Eu apoi prin credința lor în lucrările lui Dumnezeu și în puterea Sa, să pot ce trebuie să pot, și totul este scris în Scripturi și din ele cobor și lucrez, dar trebuiesc cerute aceste împliniri, fiilor. »[32] ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 15 februarie 2016)

Duhurile pucioşeşti îi sfătuiesc pe adepţii sectei să-L sprijine direct pe “Domnul Pucioasei” şi să-i dea putere, căci nu are, săracul:

« O, e numai moarte peste tot pe pământ. Dați-I Domnului putere peste voi și pentru voi. Aceasta vă po­vățuiesc eu prin duhul mărturiei. »[33]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 17 aprilie 2016)

Uneori apar recunoaşteri, mărturisiri surprinzătoare ale neputinţei Domnului” de la Pucioasa, care atrag cu ele nemulţumiri sub formă de dureri. Nici “Cuvântul” Lui nu are putere, dar “pucioşii” sunt somaţi să-I dea ei puterea de care şi el are mare nevoie ca să poată ajunge la împlinire:

« O, aș vrea să nu mai am durere și neputință în cale când vin să Mă așez cuvânt pe masă la voi, măi fiilor. De multe ori cobor pe cale cu durere pe ea și Mi se face grea coborârea. Hai să punem în grijile cele mai din față această grijă, o, fiilor, că este lucrare de proorocie cuvântul Meu, căci el se împlinește, numai să pot să-l așez în carte și să-i dați voi putere apoi, adică împlinire și multă împlinire, fiilor, căci trebuie neîndoielnică credință pentru împlinirea proorociilor, pentru cuvântul Meu împlinit, fiilor. »[34]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 august 2016)

Alteori se mai recunoaşte şi faptul că puterea pe care Domnul Pucioasei” nu o are (dar care trebuie sprijinită ca să pară că există), este doar o formă de publicitate, un exerciţiu de imagine, ca să arate lumii că El are ceea ce Îi lipseşte, iar lumea să vadă, să se mire şi să se entuziasmeze şi să creadă că are putere. Pentru aceasta, sprijinul vine de pe pământ de la servii care fac publicitate mincinoasă „Noului Ierusalim”, iar aceştia sunt aşteptaţi să se depăşească pe sine în propaganda lor mincinoasă (iar aşteptarea merită, căci vine cu roadele ei otrăvite):

« Un sfert de veac a trecut din ziua aducerii la vedere și la despecetluire a tainei cuvântului Tău peste pământ, iar rodul a tot tras spre pământ, că sămânța cuvântului Tău cade între spini, și nu se lasă altoiți spinii spre pomi cu rod, ca să ai Tu sprijin, Doamne, și putere să ai, și să arăți că ai. [...] O, numai așteptând mai putem. Așteptăm sprijin de pe pământ și tot așteptăm, și să nu mai creadă cineva că Îl poate căpăta pe Dumnezeu de partea sa dacă cel care așteaptă de la Domnul nu are lucru cu Domnul. »[35]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 14 decembrie 2016)

Până la urmă, cea mai eficientă se dovedeşte a fi adularea greţoasă pe care unii dintre lingăii sectei o aduc celor doi lideri „pucioşi”, proorocii mincinoşi. Aceste linguşiri greţoase le dau lor puteri să fie şi mai tirani, şi mai mincinoşi, şi mai îndrăzneţi în înşelătoriile lor:

« Izvor de cuvânt este glasul Meu, și se face el mângâiere, că e multă nevoie de mângâiere, iar mângâierea întărește puterea Mea și a ta, popor al cuvântului Meu, și întărește ea puterea multora care Mă caută în cartea Mea cu tine, carte deschisă, ca să fiu găsit în ea cu duhul mângâierii și să Mă dăruiesc cu el și să Mă mângâi când Îmi împart mângâierea. »[36]  ( citat din mesajul leliţei Mihaela din 9 ianuarie 2017)

Cu cât înşelătoriile celor doi ipochimeni, lideri ai farsei numită „Noul Ierusalim”, sunt mai îndrăzneţe, cu cât „mesajele” lor sunt mai prolixe şi mai mincinoase, cu atât le sporeşte şi puterea de a crede a bieţilor înşelaţi. Cu cât „Dumnezeul” Pucioasei va recunoaşte deschis şi cu obidă cât de neputincios este, cu atât liderii „pucioşi” se vor întări în puterea lor tiranică cu care îşi domină şi îşi manipulează sclavii mistici de la Pucioasa.

………………
Anca Ionescu-Târgovişte
11 ianuarie 2017
…………………



[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.
[14] Ibid.
[15] Ibid.
[16] Ibid.
[17] Ibid.
[18] Ibid.
[19] Ibid.
[20] Ibid.
[21] Ibid.
[22] Ibid.
[23] Ibid.
[24] Ibid.
[25] Ibid.
[26] Ibid.
[27] Ibid.
[28] Ibid.
[29] Ibid.
[30] Ibid.
[31] Ibid.
[32] Ibid.
[33] Ibid.
[34] Ibid.
[35] Ibid.
[36] Ibid.
 

Comentarii

Postări populare