499. Inconsecvenţele şi inovaţiile doctrinare ale pucioşilor nu mai contenesc
Cookie-urile ne ajută să ne oferim serviciile. Dacă folosiți serviciile noastre, înseamnă că sunteți de acord să folosim cookie-uri.
Cu vreo cincisprezece ani în urmă, liderii sectei
“Noul Ierusalim” de la Pucioasa construiau o teorie alambicată prin care
decretau că “iubirea pentru
Dumnezeu” este ceva mai mult decât “iubirea de Dumnezeu”, este un salt calitativ
atins numai de către creştinii de la Pucioasa, este o stare de la care la ei nu
se mai pot întoarce înapoi. De aceea, ei recomandau supuşilor lor să facă o
distincţie clară între iubirea de Dumnezeu, şi iubirea pentru Dumnezeu,
căci iubirea pentru Dumnezeu o are numai acela care merge neabătut pe calea
cea nouă, deschisă de către „pucioşi” cu „Cuvântul”
lor:
“Cine
are iubire de Dumnezeu, se hrăneşte cu ea şi şi-o cântă şi şi-o
vesteşte, dar cine are iubire pentru
Dumnezeu, acela şi-o
jertfeşte pentru Dumnezeu, la cererea lui Dumnezeu. Amin. Îţi dau mereu putere
nouă, popor zidit de Dumnezeu, că Eu cu tine am început din nou facerea omului,
naşterea din nou a lumii, facerea din nou a toate câte vor fi. Ridică-te mereu
ca să poţi mereu, ca să mergi mereu, căci cel ce stă jos, acela nu merge, iar cel ce merge la cuvântul Meu, acela a
învăţat iubirea pentru Dumnezeu. Amin.” (citat din
mesajul leliţei Mihaela din
06 mai 2001)
În articolul “194. Iubirea de Dumnezeu şi iubirea pentru
Dumnezeu” de pe acest blog arătam că „minunea” de la
Pucioasa prin care se decreta folosirea exclusivă a expresiei „iubirea pentru
Dumnezeu” (în dialogurile dintre pucioşi şi în predicile lor) a durat
puţin, prea puţin faţă de importanţa ce i se dăduse. Şi aşa s-a revenit cu
nonşalanţă la folosirea expresiei consacrate („iubirea de Dumnezeu”),
iar teoria „iubirii pentru Dumnezeu” a fost dată uitării.
Dar liderii „pucioşi” nu sunt chiar proşti, chiar dacă sunt vicleni. Ei
au văzut din criticile făcute pe acest blog că au dat cu bâta în baltă şi au
pregătit un „cuvânt” în care să cârpească greşeala. Şi cum altă soluţie de a
drege busuiocul nu exista (nu se puteau dezice total de nicuna dintre cele două
expresii - una, consacrată, şi cealaltă, inventată de ei), au folosit în
acelaşi text ambele expresii, pentru a sugera astfel că ele sunt oarecum
echivalente. Iată cum se înlănţuie şmechereşte, într-un singur text pucioşesc, această
politică de „reabilitare” a unei expresii pe care tot ei o trecuseră cândva la
index:
« Intru cuvânt [...] că puțină dragoste de Dumnezeu au
încercat să aibă [...]
Am
împlinit [...] la iubire de
Dumnezeu și la statornicie pentru ea, [...]
Așez pe masa [...], este iubirea pentru
Dumnezeu, [...], a murit iubirea de Dumnezeu în el, [...]
O,
fiilor, [...] a fost greu și tot greu
de la neiubirea de
Dumnezeu [...]
O,
fiilor, v-ați dat Mie iubire de Dumnezeu [...]
Fiilor,
fiilor, iubirea de Dumnezeu și puterea ei, aceasta este taina celor ce nu Mă părăsesc [...] din lipsa
iubirii de Dumnezeu, [...]
Mă uit
înapoi [...] nu se împiedică în lipsa iubirii de Dumnezeu a
celor ce Mă părăsesc, [...]
Îmi șterg lacrima [...] cei ce n-au iubire
de Dumnezeu [...]
Am stat
[...] și veghe mare de iubirea cea pentru Dumnezeu,
fiilor, [...]»[1] (nouă
citate, selectate din mesajul leliţei Mihaela din 22 iulie 2016)
Metoda e rudimentară, ea merge pe principiul „ Ia să batem şeaua ca
să priceapă iapa”. Câţi oare îşi mai amintesc mesajul pucioşesc din 6 mai
2001, ca să le bată farseurilor „pucioşi” obrazul? Pentru că atunci ei
desfiinţaseră în teorie expresia „iubirea de Dumnezeu”, iar acum o scot din
nou de la naftalină şi se prefac că nici n-a fost vorba de aşa ceva.
…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
29 iulie 2016
…………………
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Coment.