469. Liderii “pucioşi”-antihriştii mincinoşi speră că toţi evadaţii de la Pucioasa se vor întoarce înapoi



     În urma spectaculoasei evadări a tinerilor M.M. şi M.P din lagărul de concentrare de la Pucioasa al sectei “Noul Ierusalim”, liderii “pucioşi” au luat noi măsuri turbate, menite să stopeze orice viitoare hemoragie de sclavi de pe “plantaţiile de suflete” de la Pucioasa. După ce le fusese interzisă “vorbirea în doi”, acum li se interzice adepţilor şi orice întâlnire în grupuri mai mari de două persoane, dacă acestea nu sunt direct controlate de către liderii lor. Ei definesc astfel de întâlniri ca prilejuri vinovate de “zburdălnicie” şi de “înşelare a Domnului”, dar în realitate ei sunt aceia care se tem să nu fie înşelaţi de aparenţe, aşa cum s-a întâmplat de atâtea ori până acum: mulţi adepţi dintre cei mai servili şi mai devotaţi în aparenţă au dezertat peste noapte, lăsându-i perplecşi şi cu buzele umflate pe liderii sectei. Nu putem trece peste aspectul cu totul jenant în care au fost puşi “proorocii” pucioşi: ei, care pretindeau mereu că “ştiu de la Domnul” tot ce mişcă, suflă şi gândeşte fiecare adept încartiruit în “chibuţul” sectei, se pomeneau pe nepusă masă în situaţia de a recunoaşte tacit că habar n-au avut de planurile de evadare clocite şi apoi puse în practică peste noapte de aceia care se săturaseră de hachiţele şi minciunile liderilor lor. Tocmai de aceea, dumnealor “proorocii” habarnişti suflă acum şi-n iaurt, după ce s-au fript zdravăn cu ciorba. Scopul nemărturisit al acestei constrângeri dictatoriale este acela de a nu mai permite absolut nicio întâlnire “privată”, niciun dialog între adepţi care să rămână necontrolat, căci acestea ar putea fi folosite şi pe viitor ca prilejuri de revoltă, de schimb de păreri, de idei ticluite, de îndemnuri şi planuri ascunse, apoi chiar de evadarea propriuzisă a adepţilor sastisiţi de pucioşism:

« O, despre întâlniri unii cu alții în numele Meu voiesc să le grăiesc lor, că aceasta este altceva decât ceea ce caută creștinii care se întâlnesc aici, și se întâlnesc apoi unii cu alții pe la casele lor pentru ei înșiși, nu pentru Dumnezeu. O, nu se face întâlnire pe la ei pe acasă, ci se face bisericește întâlnirea lor în numele Meu, iar dacă întâlnirea lor este altfel, aceasta nu este în numele Meu, ci este zburdălnicie care se face păcat mai mare decât ea, căci Eu, Domnul, privesc din cer și văd aceasta, și de aceea cobor învățătura Mea și învăț cu ea, că nu se cade să caute să-L înșele pe Domnul cei ce dau să vină și să-L urmeze pe El, iar dacă așa se întâmplă ies apoi dureri peste Mine din aceasta, și ies și peste ei dureri. »[1]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 august 2015)

Liderii pucioşi pretind că cei care au evadat din chingile sectei “L-au înşelat pe Dumnezeul Pucioasei”, iar acest “păcat” este cu atât mai mare cu cât evadaţii fuseseră plasaţi de-a lungul vremii în dregătoriile cele mai apropiate de stăpânii lor, fiind consideraţi printre favoriţi, sau avuseseră o adeziune de mai lungă durată la “idealurile” sectei.  Prin aceste poziţii privilegiate şi prin avantajele inerente, aceşti “favoriţi” se deosebeau net de ceilalţi adepţi “de rând” şi mai ales de aspiranţii sau simpatizanţii care n-au fost integraţi încă în “sistem”; tocmai de aceea ei sunt acum (după evadarea lor spectaculoasă) definiţi ca fiind “fără inimă curată” şi “cei ce-L înşeală pe Domnul”.
Ridicolul n-ar fi aşa de mare dacă ar recunoaşte că cei care “au fost înşelaţi” au fost chiar ei, liderii sectei; ca oameni, chiar dacă se pretind “prooroci”, ar fi de înţeles să fie duşi de nas chiar de servitorii lor cei mai devotaţi. Dar să pretinzi că “Dumnezeul” Pucioasei a fost înşelat de nişte pigmei, adică n-a El avut niciun habar de ce le cloceşte rebelilor prin minte şi S-a pomenit de pe o zi pe alta părăsit de ei fără nicio remuşcare şi fără un bileţel de adio, Îl pune pe acest “Zeu Pucios” în afara a-tot-ştiinţei şi în afara înainte-cunoaşterii:

« Când Îl înșeli pe Domnul în alt timp al tău sau din alt loc, în altă stare a ta de toată ziua, aceasta este una, dar când Îl înșeli pe El după ce mergi cu acest cuvânt și spre acest loc, aceasta e cel mai greu păcat pe care poate să-l facă cel ce se învoiește cu sine pentru mersul lui cu Mine pe calea cuvântului Meu cel de azi. O, cine poate să-l mai creadă pe cel ce înșeală pe Domnul și caută pentru sine însuși apoi? Cum mai poate avea inima curată cel ce lovește pe Domnul, plecând de la El după ce vine să fie cu El? »[2]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 august 2015)

Cum este şi firesc, niciun evadat nu va recunoaşte într-o primă fază că a fugit de prea multă minciună, nedreptate şi fariseism pe care le-au văzut şi le-au îndurat de la liderii lor. Toţi vor încerca să ascundă faptul că au fost păcăliţi şi că s-au păcălit singuri, crezând că la Pucioasa sunt câini sfinţi cu covrigi de post în coadă. Toţi vor pretinde faţă de alţii, în umilinţa lor pernicioasă (inoculată cu picătura chinezească” în anii petrecuţi în lagărul de la Pucioasa), că “Fraţii” (liderii sectei) n-au nicio vină, iar singurii vinovaţi de cele petrecute sunt chiar ei, fugarii, pentru că propriile lor neîmpliniri, adunate zi de zi şi noapte de noapte nu-i mai făceau compatibili cu “sfinţenia” de la Pucioasa. Ultimii plecaţi vor mai pretinde şi că “evadarea în doi” este o consecinţă a “vorbirii în doi”, “păcat” spre care au alunecat de mai multe ori în ultima vreme (desigur, un eufemism ieftin, menit să ascundă întâlnirile şi planurile conspirative elaborate, care au precedat evadarea lor). Toate aceste plauzibile supoziţii sunt însă spulberate chiar de către liderii “pucioşi”, care dau pe faţă poziţia lor oficială: aceea că toţi evadaţii, din toate timpurile, sunt nişte înşelători ordinari, care au acţionat vicleneşte şi pe furiş, nu pentru că nu erau suficient de buni (adică, să fi fost cât de cât la înălţimea cerinţelor), ci pentru că erau suficient de răi (plini de sine, de necredinţă, de neascultare, de nepăsare şi de nerecunoştinţă pentru cât “bine” au primit ei în sânul sectei). Aceştia sunt ameninţaţi că vor plăti cu “mari dureri”, “până la ultimul bănuţ” plata neascultării lor şi a fugii lor din “raiul pucios”:

         « O, fiule plin de tine, ascultarea ta dintotdeauna te ține lângă Dumnezeu până la sfârșit, iar dacă tu ajungi nepăsător pentru ascultare, vine o clipă când neascultarea își cere rodul ei și te trage de lângă Dumnezeu și te duce cu cei ce nu iubesc pe Domnul, și nu vei scăpa până la cel din urmă bănuț pentru plata neascultării tale, căci așa este cu cei ce înșeală pe Domnul, iar altfel nu poate fi, și iată, una este să nu asculți când ești oriunde pe pământ departe de Domnul și de calea cu El, și alta este să nu asculți de El aici în toată clipa, [...] că iată, îi strig pe cei ce se abat din turmă, dar zadarnic îi strig,[...] și pățește acela ca tânărul bogat, care a dat și el să învețe calea cea veșnică, dar n-a putut, și s-a întors întru ale sale și a dat apoi de mari dureri, că nu se poate să-L înșele omul pe Dumnezeu după ce-L află pe El, și să nu-l ajungă apoi dureri.
          O, nu-L poate părăsi omul pe Domnul decât prin necredință, decât după ce slăbește și se face slab, că nu este om mai slab ca și cel fără de credință, și nu este om mai tare și mai făcător de minuni ca și cel tare cu credința, măi fiilor. »[3]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 august 2015)

Ridicolul este însă tocmai faptul că liderii “pucioşi” constată abia acum că tocmai aceia pe care îi puseseră sfetnici, care până mai ieri erau favoriţii lor, şi pe care-i dădeau de exemplu celorlalţi adepţi, au devenit peste noapte necredincioşi, după ce deveniseră treptat “slabi”, neîmplinitori şi răi. Dar ei, ca lideri, n-au observat de la o zi la alta că favoriţii lor devin “slabi” şi “tot mai slabi” şi că le slăbeşte credinţa? N-au luat nicio măsură ca să împiedice slăbirea lor? Ridicolul este şi când liderii sectei continuă să pretindă că sunt pe mai departe ca nişte păstori destoinici care deţin un control perfect asupra tuturor oilor lor, aşa ca lupul să nu vină peste noapte şi să răpească vreo oiţă rătăcită (sau, dacă vine, să fie alungat, ruşinat şi să fugă pe pustii):

« [...] umblăm neacoperiți și cercetăm cetatea cea stăpânită de Dumnezeu și veghem mult, căci lupul vine la oi când ele se odihnesc, vine să le dea lovitura, dar îngerii Mei veghează, iar lupul nu poate peste ce este al Meu când oile dorm, căci Eu i-am învățat pe ai Mei să se ridice din așternut și să stea cu Mine în miez de noapte și să vegheze cu Mine pentru ei,[...] iar lupul când aude fuge, fuge de cel râvnitor pentru Domnul său. »[4]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 august 2015)

Cei fugiţi nu sunt însă şterşi cu totul din răbojul slugilor potenţiale de la Pucioasa. Liderii sectei tot mai speră ca unii dintre ei să se izbească de atâtea greutăţi şi să întâmpine atâtea lipsuri în lume, încât să se întoarcă la Pucioasa “cu coada între picioare”, zicând în sine: mai bine să fiu ca un câine în lanţ, rob umilit şi batjocorit şi înşelat la Pucioasa, dar cu un blid de linte fiartă în faţă, decât să fiu liber ca un lup sălbatic, dar flămând, străin şi fără hrană şi fără adăpost printre străini. Duhurile pucioşeşti invocate de liderii sectei pretind chiar că au darul proorociei şi darul facerii de minuni ca toţi cei care au fugit să se întoarcă precum câinele la vărsătura lui şi porcul scăldat la noroiul mocirlei lui[5]. Astfel, Zeul Pucios care şi-a luat numele fals “Ilie” îi cere Zeului Pucios suprem să primească de la El dregătoria de a-i întoarce la Pucioasa cu minuni pe toţi, fie ei părinţi sau copii, iar împlinirea aceasta să fie mare şi negreşită:

« O, Te rog, Bunule, cu rugăciune de foc Te rog, dă-mi vreme de minuni ca să lucrez cu ele pentru întoarcerea la Tine a oamenilor, că rugăciunea cea râvnitoare trebuie să se împlinească, și le spun fiilor poporului cuvântului Tău că nu se poate să nu se împlinească rugăciunea cea plină de râvnă pentru Dumnezeu și pentru oameni, ci se va împlini ea negreșit, [...] și voiesc așa să-i întoarcem la Tine și la sfinți pe oameni, pe părinți și pe copii, precum este scris să fac și să împlinesc. »[6]  (Citat din mesajul Mihaelei de la Pucioasa din 2 august 2015)  

Desigur că, în faţa unei asemenea cerinţe, dar mai ales în faţa rostirii “se va împlini ea negreșit” (care sună de-a dreptul ca o “proorocie” pucioşească), Zeul Pucios suprem nu-i putea răspunde altfel celuilalt duh teologic, decât cu o îngăduinţă absolută. El confirmă că “aşa va fi”, pentru că “din iubire, din prea mare iubire” sunt chemaţi înapoi toţi fugarii de la Pucioasa:

 « — O, ce mare iubire, ce mare! O, câtă iubire ai, proorocule mare! [...] O, nu pot să-ți întorc voia rugăciunii tale. Focul te-a făcut mare  [...]  »[7]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa  din 2 august 2015)

Rămâne de văzut şi de contorizat câţi dintre cei care au fugit de la Pucioasa de prea multa iubire de care au avut ei parte acolo se vor întoarce la această “iubire” precum câinele la vărsătura sa şi porcul scăldat la noroiul mocirlei lui[8].

…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
8 august 2015
…………………




[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] 2 Petru 2,22
[6] www.noul-ierusalim.ro
[7] Ibid.
[8] 2 Petru 2,22

Comentarii

Postări populare