468. Liderii “pucioşi”-antihriştii mincinoşi elogiază păcatul mândriei Zeului lor


                                                                                                                      Motto: În gura celui nebun este varga mândriei lui[1]

Cum e turcul, şi pistolul”, spune un vechi proverb valah. Adică, obiceiurile proaste ale stăpânului sunt repede copiate de slugile lui.
Este binecunoscut că oamenii vremurilor antice atribuiau zeilor lor tot felul de pasiuni şi afecte pe care ei înşişi le gustau din plin în viaţa lor trecătoare. Legendele Olimpului vorbesc despre zei trufaşi, vicleni, răzbunători, atraşi de pasiuni adulterine sau incestuoase, dornici de vânătoare sau de război, leneşi, lacomi, laşi, mânioşi, clevetitori şi mândri. În special mândria nu lipsea la niciunul dintre ei, căci se considerau plini de calităţi (pe care însă nu prea le aveau), intangibili şi nemuritori.
Constatăm, nu cu mare surprindere, că şi liderii sectei „Noul Ierusalim” de la Pucioasa au căzut în acest prost obicei. După ce şi-au pus imaginaţia bolnăvicioasă la treabă, inventând Pantheonul Pucios şi  populându-l cu duhuri de zei şi de zeiţe (care clonează fie Persoanele Sfintei Treimi, fie pe Maica Domnului, fie pe îngeri sau pe sfinţii Ortodoxiei, fie chiar şi pe adepţi obscuri sau pe lideri ai sectei care au murit în perioada ultimilor 60 de ani), liderii „pucioşi”- antihriştii mincinoşi au purces să  le atribuie din propriile lor gânduri, afecte şi ambiţii omeneşti. Vedem astfel că limbajul „Dumnezeului” de la Pucioasa se schimbă după cum bate vântul, copiind aidoma gradul de (in)cultură şi de instrucţie teologică (precară) al persoanei care se află temporar la cârma sectei. De asemenea, mesajele sunt diferite ca obiectiv, după aspiraţiile şi ambiţiile trecătoare ale femeilor care au ajuns peste noapte „proorociţele” sectei, trăncănind apoi vrute şi nevrute „în numele Domnului”.
În aceste condiţii, nu e de mirare ca să vedem că „Dumnezeului” inventat al Pucioasei I se atribuie ambiţii ieftine şi pasiuni omeneşti meschine, sau chiar însuşiri păcătoase, nedemne pentru un Dumnezeu Atotputernic (cum ar fi chiar mândria zeilor de care aminteam mai înainte). De altfel, distingem trei personalităţi diferite pentru Zeul Pucios, corespondente celor trei perioade în care lider al sectei a fost câte o persoană distinctă (mămica Verginica, lelica Maria şi leliţa Mihaela):

1. Pe vremea „mămicăi Verginica”, limbajul atribuit principalului Zeu Pucios îl dezvăluia pe Acesta a fi semidoct, incoerent, răutăcios şi răzbunător, iar mesajele Lui erau adesea într-o contradicţie severă cu cele ale Sfintei Scripturi.
Astfel, prostia şi incultura erau ridicate prin definiţie la loc de cinste (ştiut fiind că nici Verginica nu făcuse decât câteva clase primare):

« Lăsaţi copiii mai bine să fie proşti. Nu vă bucuraţi că au note bune. Să nu ştie carte, decât să se ducă în lume. »[2]  (Citat din mesajul Verginicăi din 19 decembrie 1964)

Creştinii erau îndemnaţi cu stăruinţă ca să renunţe orice activitate remunerată de stat, adică la serviciile “din lume”. Singurul avantaj recunoscut al serviciilor de la stat era acela că ele rămâneau cele mai bune oportunităţi pentru racolarea de noi prozeliţi la secta pucioşească:

«…Eu voiesc să te fac să nu mai munceşti şi să trăieşti din munca Mea, iar tu nu vrei aşa şi voieşti să munceşti şi să trăieşti din munca ta…»[3]  (Citat din mesajul Verginicăi din 4 aprilie 1978) «… Copilaşii mei, aţi dorit să fiţi la servici. La servici dacă a intrat o creştină, este de râs la lume, [...] Te invită în mijlocul lor, nu te duce, ca să nu superi pe Dumnezeu. Iar dacă nu poţi, părăseşte lucrul tău şi vino la casa ta. Nu face aşa cum cere lumea. Dacă ai putea tu să aduci pe cineva din locul acela, un suflet osândit de duhul rău… Era bine să ai servici în casă la tine. În casă la tine eşti comandant… »[4]  (Citat din mesajul Verginicăi din 17 noiembrie 1978)

Cei care se mai duceau totuşi la serviciu erau îndemnaţi să chiulească pe rupte şi să mimeze munca, pentru a nu se obosi prea tare, să mai poată lucra şi la îndatoririle pucioşeşti. Creştinele care urmau să lucreze seara şi la „templul pucioşesc” trebuia să nu se supere că sunt suprasolicitate, neodihnite şi exploatate de sectă fără plata muncii lor:

 « Dacă te-ai dus la serviciu, fii atent, că serviciul te înşeală, şi să nu munceşti la serviciu mai mult decât duhovniceşte. Uite, M-am supărat pe Maria de la templu, care s-a dus la serviciu. Se supără când mai trebuie să facă ceva, că e nedormită”. »[5]  (Citat din mesajul Verginicăi din 26 iulie 1973)

Dezbinarea în familiile pucioşilor era considerată atunci o „mare virtute”. Nici măcar copiii „rătăciţi în lume” nu mai meritau a fi recuperaţi, ci trebuia să fie şterşi definitiv din preocuparea şi amintirea părinţilor lor:

«…Ascultă bine creştine care ai un copil în lume şi nu e cu Mine. Zic să îl lepezi de la tine. Adică cum să îl lepezi? Să nu mai zici că e copilul tău. Alege, ori cu Mine, ori cu copilul tău. »[6]  (Citat din mesajul Verginicăi din 30 iunie 1974)

Nici creştinii între ei nu erau chemaţi la bună înţelegere şi la pace. Dimpotrivă, nu o dată “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îi îndemna făţiş la violenţă unii faţă de alţii:

« Acest Turculeţ merită bătut, merită bătut, tată. »[7]  (Citat din mesajul Verginicăi din 8 noiembrie  1967)

Printre „isprăvile duhovniceşti”, la mare cinste era omorârea insectelor, iar cei care şovăiau erau aspru mustraţi:

« Daniele, am grăit de multe ori să omorâţi insectele, dar voi n-aţi împlinit. »[8]  (Citat din mesajul Verginicăi din 14 august 1973)

Nici poruncile „bisericeşti” nu erau lipsite de bizarerii. Spre exemplu, sărbătoarea Crăciunului era considerată zi de post negru, ca şi când n-ar fi o zi de bucurie, ci de adâncă întristare:

« Să ştiţi că vă dau poruncă: în ziua de Crăciun nu veţi mânca de dulce! Nici Pruncul nu a supt în acea zi, nici magii nu au mâncat. Eu zic să se ţină cu desăvârşire. Cine ţine această poruncă, mult bine va avea în viaţă. »[9]  (Citat din mesajul Verginicăi din 19 decembrie 1978)

Biserica pucioşească copia cu sârg pe vremea aceea canoanele comuniste, cazone, fiind necesare „bonuri de ordine” în loc de bunacuviinţă şi de ordinea liber consimţită:

«   – De ce în casa Mea nu se face ordine? Peste tot pământul, toată suflarea de acum merge organizată după bonuri de ordine. Aici de ce nu se face aşa? »[10]  (Citat din mesajul Verginicăi din 19 decembrie 1966)

Femeile care făceau mai mult de patru-cinci copii, în loc să fie lăudate pentru rodnicie şi pentru dăruirea lor faţă de urmaşi, erau trecute în rândul dobitoacelor fără de minte:

« Cine naşte şase fii, nu sunt zămisliţi curat, ci sunt zămisliţi mai rău decât câinii. De aceea se bucură iadul […]»[11]  (Citat din mesajul Verginicăi din 23 februarie 1978) « …Femeia însărcinată care are cinci, şase până la zece copii, nu este cu Dumnezeu […] »[12]  (Citat din mesajul Verginicăi din 17 ianuarie 1979)

Zeul Pucios se bucura făţiş de suferinţele oamenilor şi se supăra pe aceia care alergau după vindecări, apelând la doctori şi la medicamente pentru a-şi  înlătura bolile şi suferinţele din trup:

«…Mulţi dintre voi sunt bolnavi, ca să fie mai plăcuţi în faţa lui Dumnezeu. Dumnezeu are voie să încerce pe poporul Său, crezi? Nu alungaţi suferinţa, că Dumnezeu se supără pe acela. »[13]  (Citat din mesajul Verginicăi din 1 august 1979)

În fine, poate cel mai grav era faptul că Zeul Pucios nu mai arăta deloc milostivire şi iubire, ci intransigenţă şi ură faţă de oricine nu agreea secta de la Pucioasa şi nu-i asculta pe liderii ei:

« Cine nu vă ascultă pe voi, pe Mine nu Mă ascultă; şi cine vă urăşte pe voi, pe Mine nu Mă ascultă şi Eu îl urăsc pe el. »[14]  (Citat din mesajul Verginicăi din 28 octombrie 1979)

2. Pe vremea „lelicăi Maria” (sora Verginicăi), Zeul Pucios a copiat aidoma chipul şi asemănarea duhovnicească a Mariei, noua „proorociţă” a sectei. Aceasta îi învăţa pe creştini, printre altele, să nu mai meargă la biserică, pe motiv că şi adunarea sectară condusă de ea, în care coboară din cer duhurile vorbitoare pucioşeşti, este tot “un fel de biserică”:

« Fiilor, nu vă îndoiţi că am coborât Eu şi n-aţi putut merge la biserică, că Eu sunt mai mare decât biserica şi tot biserică e şi când staţi de vorbă cu Mine»[15]  (Citat din mesajul lelicăi Maria din 8 decembrie 1985

Spre deosebire de Adevăratul Hristos, care spunea “Lăsaţi copiii să vină la Mine[16]Zeul de la “Noul Ierusalim”- Pucioasa era pe atunci un secerător aducător de moarte pentru prunci, pretinzând că intenţionat îi  seceră pe cei mici, şi că îi seceră cu milioanele:

« Prin nouă ţări am dat moarte peste cei mici. Ştiţi cum secer? Cu miile şi cu milioanele vin la cer. De ce? Ca să nu mai sufere cei mici prăpădul. Credeţi? »[17]  (Citat din mesajul lelicăi Maria din 28 mai 1987)

Motivaţia pe care acest Irod al Pucioasei o aduce înfiorătorului genocid de prunci este însă profund mincinoasă. Afirmaţia că, prin uciderea lor, “cei mici au fost scutiţi de suferinţa prăpădului care urma să vină” ar fi fost valabilă dacă prăpădul “proorocit” atunci ar fi venit în maxim 2-3-4 ani. Dar aşa, când el încă nu a venit nici după zeci de ani, înseamnă că “cei mici“ au murit degeaba (dacă de asta au murit). Dacă trăiau, ar fi avut acum mai bine de 25 de ani, deci ar fi fost în floarea vârstei.

 3. Pe vremea „leliţei Mihaela”, Zeul Pucioasei a devenit brusc pasionat de politică şi îi îndemna pe creştini să mintă, teoretizând că  El ar avea mare nevoie de această minciună a lor, pentru a-Şi atinge scopurile:

«  Nu vă temeţi de lume, biruiţi lumea, chiar de va trebui să minţiţi pentru Dumnezeu şi pentru calea Lui cea dreaptă şi adevărată…” »[18]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 iunie 1991)

Iar scopurile acestui Zeu Pucios erau departe de a fi duhovniceşti, ba erau chiar dintre cele mai mundane. La început, prin anii ’90,  El susţinea sus şi tare că-l va aduce înapoi pe regele Mihai pe tronul pe care-l părăsise în anul 1947 şi va restaura în drepturi depline casa regală şi monarhia. Mai apoi a basculat brusc de la simpatiile monarhice la cele republicane, susţinându-l pe preşedintele Traian Băsescu ori de câte ori acesta era ameninţat de puciştii criptocomunişti cu mazilirea sau cu pierderea alegerilor. Cât priveşte mesajele cu iz teologic, ele s-au subţiat într-o poliloghie patetică şi au devenit treptat din ce în ce mai aberante, ajungând până la contrazicerea flagrantă şi totală a mesajului biblic.
Astfel, înţelepciunea proslăvită de Solomon în pildele sale nu mai este acum de niciun folos creştinului „pucios”, care va trebui să se mulţumească pe mai departe doar cu ascultarea oarbă de liderii sectei lui:

«  Omului nu-i trebuie înţelepciune, ci îi trebuie ascultare. »[19]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 27-09-2008)

Culmea este că nici iubirea propovăduită de Hristos nu mai este acum „la modă” printre pucioşi, căci aceeaşi ascultare faţă de liderii lor substituie cu succes şi iubirea:
« Nu-i trebuie omului iubire, ci ascultare îi trebuie. Eu aşa Îl iubesc pe Tatăl. Amin»[20]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 27-09-2008)
În schimb, păcatele capitale sunt scoase la lumină, şlefuite şi prezentate ca noile „virtuţi” ale Zeului Suprem de la Pucioasa. Mândria, spre exemplu e ceva cu care poţi să te afişezi acum fără sfială sau teamă, îndată ce şi Zeul Pucios face acelaşi lucru. Recentele troiţe zidite la răspântii de către adepţii pucioşi, la comanda expresă a liderilor lor, sunt tot atâtea motive de mândrie nedisimulată în faţa sătenilor din Glodeni-Vale (care s-au arătat mereu „necredincioşi” în balivernele sectei răsărite în sătuţul lor). Aceştia le vor privi acum cu mirare şi abia aşa vor pricepe ei ce slavă nevăzută îi învăluie pe aceşti sectanţi-salahori, ziditori de troiţe:

« Binecuvintare multă vă dau în lucrul vostru cu Mine pentru frumosul pe care-l așezați cu mânuțele voastre peste fața sătuțului cuvântului Meu cel de azi și pentru slava Mea cu voi înaintea oamenilor, o, fiilor, și vom face sărbătoare mare și vestită, iar voi veți fi slava Mea în ziua aceea și veți fi mândria Mea, iar Eu vă voi învălui pe voi în slavă, fiilor [...]»[21]  (Citat din mesajul leliţei Mihaela de la Pucioasa din 2 august 2015)

Oare aşa îi învaţă Biblia pe creştini? Acesta era mesajul pildei Vameşului şi a Fariseului? Şi fariseul făcuse fapte bune, dar despre el se spune că nu s-a întors mai câştigat la casa sa decât smeritul vameş, care îşi plecase ochii în pământ de ruşinea faptelor sale:

Fiindcă Dumnezeu smereşte pe mândri şi mândria, şi mântuieşte pe acela care-şi pleacă ochii în pământ.”[22]

Şi atunci, cum să aibă mândrie tocmai Acela care smereşte mândria altora? Alegaţia leliţei Mihaela de la Pucioasa este un nonsens – exceptând cazul în care ea vorbeşte despre un alt Zeu, de zeul ei, nicidecum despre Dumnezeu Cel Adevărat.
Cum să aibă mândrie Adevăratul Dumnezeu, când Hristos S-a vestit pe Sine ca fiind Cel Smerit[23], iar toată Scriptura este plină de sancţiuni ferme şi clare la adresa mândriei? Căci Însuşi Dumnezeu sancţionează mândria şi spune că o urăşte ca pe un lucru rău:

Eu, înţelepciunea, locuiesc împreună cu prevederea şi stăpânesc ştiinţa şi buna-chibzuială. Frica de Dumnezeu este urgisirea răului. Mândria şi obrăznicia, calea răutăţii şi gura cea aprigă le urăsc eu.”[24]

Dar cum ar putea adevăratul Dumnezeu să Se mândrească, fără a-Şi aduce asupra Sa ocara ei, a mândriei? Căci iată, aşa spune Scriptura:

Dacă vine mândria, va veni şi ocara, iar înţelepciunea este cu cei smeriţi.[25]

Pare-se că prin această aserţiune, pe seama aşa-zisei “mândrii a lui Dumnezeu”, liderii “pucioşi” au ajuns cu nonsensurile lor la paroxism –  dacă nu cumva Zeul lor este într-adevăr înzestrat cu toate păcatele zeilor din antichitate, printre care şi mândria. Dar atunci, odată cu mândria, vine şi ocara ei.

  
…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
7 august 2015
…………………





[1] Pildele lui Solomon, 14:3
[2] www.noul-ierusalim.ro
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.
[9] Ibid.
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.
[14] Ibid.
[15] Ibid.
[16] Mat., 19:14
[17] www.noul-ierusalim.ro
[18] Ibid.
[19] Ibid.
[20] Ibid.
[21] Ibid.
[22] Iov, 22:29
[23] Mat., 11:29
[24] Pilde, 8:13
[25] Pilde, 11:2

Comentarii

Postări populare