459. Şaizeci de ani de propovăduire a unui „Cuvânt Pucioşesc” plin de imperfecţiuni, inconsecvenţe şi falsuri



Liderii sectei “Noul Ierusalim” pretind că românii sunt ocrotiţi de “Dumnezeul” Pucioasei în mod preferenţial, iar modalitatea de ocrotire şi dirijare a acestora se face prin aşa-zisul “Cuvânt al lui Dumnezeu de la Pucioasa”, pe care liderii sectei au grijă să-l plăsmuiască în mod sistematic şi să-l facă public pe Internet:
«  O, pace ţie, neam român! Eu, Domnul, te ocrotesc şi te învăluiesc în taină, iar lucrarea cuvântului Meu te povăţuieşte. O, pace ţie! Pace ţie! Pace ţie! Amin, amin, amin. »[1]  (Citat din mesajul Mihaelei din 22 februarie 2015)
Paradoxal este faptul că liderii “pucioşi” nu reuşesc să fie consecvenţi cu propriile  lor fabulaţii. Pe de o parte, ei pretind că această “lucrare” de ocrotire, povăţuire şi dirijare a  poporului român datează de 60 de ani, de pe vremea “proorociţei” Virginia, iar obiectivul final este ca acesta să devină o religie universală, obligatorie pentru toate neamurile de pe Pământ:
«  Am multă şi mare grijă de acest mers, şi iată, scriem acum şaizeci de ani de cuvânt pe vatra neamului român, ţara Mea cea dulce Mie acum, la sfârşit de timp, şi pe care Tatăl Mi-a hărăzit-o încă de la naşterea Mea cu trupul pe pământ şi Mi-a spus că din ea voi avea mireasa Mea, pe poporul cuvântului Meu, pe cel ce-Mi primeşte şi-Mi poartă cuvântul acum peste pământ, trâmbiţând el peste tot vestea şi chemarea Mea, ca să poată cei ce aud şi cred, să poată umbla pe urma Mea cu ascultare, cu viaţa pe care am hărăzit-o Eu celor ce vor crede în venirea Mea de azi cuvânt peste pământ. Cuvântul Meu grăieşte cu voi şi grăieşte cu tot neamul omenesc de pe pământ, cu mari şi mici, cu robi şi cu stăpâni şi cu toată firea, care Mă cunoaşte atât de mult cât n-a putut omul să înţeleagă aceasta şi să poată şi el mai mult. »[2]  (Citat din mesajul Mihaelei din 19 aprilie 2015)
Pe de altă parte, tot ei sugerează că “lucrarea pucioşească” este doar în faşă, în faza de proiect; ea abia acum urmează să fie semănată pe pământ, iar despre “răsăritul” ei nici vorbă, e o problemă chiar şi să fie ea sădită şi răsădită în calea şi în inima oamenilor, iar oamenii nici măcar nu au “dor de Dumnezeu” (nicidecum să mai şi vină ei în întâmpinarea iniţiativelor Lui):
«  Gândul Meu şi inima Mea sunt numai la lucrarea cuvântului Meu din zilele acestea, pe care voiesc s-o semăn peste pământ şi să fac cumva să răsară ea în calea şi în inima oamenilor, căci lucrarea Mea este să-l apropii pe om de dorul de Dumnezeu, ca să fie acest dor pe pământ şi să pot lucra prin el pentru om, căci mila Mea de om este mare. »[3]  (Citat din mesajul Mihaelei din 5 aprilie 2015)
Unde este, aşadar, rodul celor 60 de ani de propovăduire a “Cuvântului de la Pucioasa”? Cum a grăit el timp de 60 de ani (cităm) “ cu tot neamul omenesc de pe pământ”, dacă ea nici măcar “nu a răsărit în calea şi inima oamenilor”, adică nimeni n-au auzit efectiv de el (exceptând curioşii care l-au descoperit din întâmplare, publicat pe net, din 2003 încoace)? El rămâne doar o propagandă religioasă ieftină, bazată pe pastişarea grosolană a unor precepte biblice.
Dacă ne referim la însuşirile specifice unui Adevărat Dumnezeu (putere deplină, înţelepciune inegalabilă, consecvenţă neştirbită, atotştiinţă şi înaintecunoaştere, adevăr absolut, demnitate imperială) observăm că ele lipsesc parţial sau total la “Dumnezeul” Pucioasei. Dar chiar El mărturiseşte adesea cu amărăciune că-I lipsesc unele dintre ele, pe care încearcă să le compenseze cu ajutor primit de la îngeri şi de la oameni. De pildă, vorbind despre puterea de a-Şi face cunoscut “cuvântul” şi chiar de a-l aduce din cer pe pământ, El recunoaşte că depinde de sprijinul direct al liderilor “pucioşi”, care se constituie în ajutoare providenţiale, vectori indispensabili care au sarcina de a distribui “Cuvântul pucios” în lung şi-n lat pe pământ:
    « O, pace ţie, popor al cuvântului Meu! Mă sprijin cu tine pentru venirea Mea cuvânt pe pământ în zilele acestea, şi iată, Mă împart în lung şi în lat cu ajutorul tău, iar pentru că Mă ajuţi, Eu, Domnul, te numesc popor al cuvântului Meu [...]»[4]  (Citat din mesajul Mihaelei din 5 aprilie 2015)

          Activitatea aceasta de distribuire în lung şi-n lat a “Cuvântului pucios” pe pământ este aşadar dependentă de limitele biologice şi fiziologice ale acestor muritori îndrăzneţi care s-au angajat să facă pe “purtătorii de Dumnezeu”.  Dacă ei au unele neputinţe, slăbiciuni sau boli, lungimea “cuvântului” şi distribuirea lui este afectată sau chiar pusă în pericol:

« O, nu stăm mult în cuvânt, căci sunteţi voi slăbiţi, fiilor purtători de Dumnezeu, dar Mă însemnez în carte cu ziua Mea de praznic când am intrat în Ierusalim [...] »[5]  (Citat din mesajul Mihaelei din 5 aprilie 2015)

          Au existat perioade de luni întregi sau chiar ani când aceşti vectori, denumiţi romantic “trâmbiţe”, n-au mai distribuit “Cuvântul pucios” fie că erau bolnavi, fie că treceau printr-o cădere psihică, fie că au murit (ca în perioada 1980-1982, după moartea Verginicăi). În aceste perioade de pauză, “Dumnezeul” Pucioasei părea ca şi inexistent, lipsit de putere şi de voce, în neputinţa Lui de a Se exprima către lume.

 În afară de slăbiciuni personale, de lipsa de putere şi de dependenţa imperioasă de sprijinul exterior care vine de la oameni, “Dumnezeul” Pucioasei spune adesea şi lucruri care nu sunt tocmai consecvente cu ele însele sau cu mesajul Scripturii. De pildă, recent El făcea o “descoperire” pe care o prezenta ca pe o mare noutate, deşi ea e atât de veche încât datează de mai bine de 2000 de ani, de când o anunţase adevăratul Hristos. Chipurile, smerenia ar fi o lucrare nouă, ca şi bunătatea inimii, căci ele abia acum se anunţă şi se recomandă creştinilor prin acest “Cuvânt de la Pucioasa”, cel care le-a descoperit şi acum le anunţă:

 « Îmbrăţişaţi smerenia inimii şi veţi câştiga o inimă nouă, o inimă din cer, căci cuvântul Meu vă povăţuieşte acum inimile voastre spre o lucrare nouă şi dulce, căci bunătatea inimii e mare comoară pentru om. »[6]  (Citat din mesajul Mihaelei din 5 aprilie 2015)

Limitele acestui “Dumnezeu” de la Pucioasa sunt binecunoscute, chiar şi de El Însuşi, îndată ce periodic simte nevoia unor ranforsări ale propriilor puteri. Recunoaşterea este totală atunci când Însăşi Treimea de la Pucioasa” (“Tatăl”, “Fiul” şi “Duhul”) simte că trebuie să-Şi recunoască deschis nevoia de ajutor venit de la oameni, din exteriorul Fiinţei Divine Pucioşeşti:

« O, şi ţie, popor al cuvântului Meu, pace ţie! Voiesc să grăiesc cu voi, fiilor, şi să vă învăţ mereu ascultarea. Voiesc să-Mi întăresc coborârea şi să vă întăresc pentru ea. Amin.
O, Tată, întăreşte-i Tu pe ei, căci ei ne sunt de ajutor, Tată, iar Eu Mă voi preaslăvi în ei pentru slava Ta şi a Mea, Tatăl Meu. »[7]  (Citat din mesajul Mihaelei din 5 aprilie 2015)

          Cu toate aceste limite pe care Şi le recunoaşte în mod public, “Dumnezeul” Pucioasei nu suportă nicio contestare din partea oamenilor, iar cei care îndrăznesc să evidenţieze aceste lipsuri sau limite “dumnezeieşti” şi care pun la îndoială existenţa reală a unui Dumnezeu perfect într-un cuvânt imperfect, sunt cotaţi fără drept de apel “mincinoşi”:

          « Iată, te învăţ cum să-L iubeşti pe Dumnezeu, fiu român, şi să nu uiţi pe cale de Cel ce te învaţă, să nu uiţi de Mine când ar sta în faţa ta cineva care ţi-ar spune că acolo la Pucioasa nu este Dumnezeu în cuvânt şi că este minciună, şi, din contra, să arăţi prin pilda noii tale vieţi şi purtări că Domnul are putere de înviere din păcat peste om de acolo, din locul de unde este coborârea glasului Său ca să-Şi semene pe pământ cuvântul Său, cu care Se ţine după om ca să-i dea lui mângâiere şi înviere. »[8]  (Citat din mesajul Mihaelei din 12 aprilie 2015)

          Dacă ne gândim însă la câte “proorocii” pucioşeşti au fost invalidate definitiv şi iremediabil de cursul istoriei, ne convingem că şi aici se aplică proverbul “minciuna are picioare scurte”.

…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
21 aprilie 2015
…………………







[1] www.noul-ierusalim.ro
[2] Ibid.
[3] Ibid.
[4] Ibid.
[5] Ibid.
[6] Ibid.
[7] Ibid.
[8] Ibid.

Comentarii

Postări populare