440. Liderii pucioşi confirmă moartea prematură a lui Emilian Tărcuţă

  
Aşa cum era de presupus, liderii “pucioşi” au încercat imediat să atribuie morţii seniorului Emilian Tărcuţă o conotaţie circumstanţială radical diferită de realitatea concretă, dureroasă şi tristă. Pasă-mi-te, Emilian şi-ar fi dorit singur moartea astfel încât spiritul său, odată ce s-a eliberat de trup, să poată fi mai de folos din ceruri pentru “poporul pucios”, decât ar fi fost trupul lui însufleţit pe pământ (chiar dacă dorinţa lui de a muri mai repede ar fi lăsat în mod inevitabil o adâncă durere peste cei lăsaţi orfani pe pământ, durere care s-ar cere a fi mângâiată pentru a putea fi suportată):

« Am coborât prin strâmtorare de durere, dar acest scump sufeţel(sic!) s-a voit aici cu noi pentru voi, şi l-am ascultat şi pe el, iar pe voi vă mângâi cu toţi cei din cer. »[1] (citat din mesajul Mihaelei din 14 decembrie 2013)

Este însă greu de crezut că un bolnav cronic de cancer la ficat, aflat în stare terminală, mai poate emite astfel de judecăţi de valoare, încât să-şi dorească moartea pentru o presupusă cauză nobilă.
Presupunerea făcută în articolul precedent că “Dumnezeul” Pucioasei Se va erija îndată în “iubirea cea fără de margini”, care va aduce în mod eficient şi necondiţionat mângâiere celor nemângâiaţi de la Pucioasa, s-a dovedit a fi corectă. Duhul vorbitor de la Pucioasa  nu mai conteneşte acum în a Se prezenta pe Sine ca fiind “mângâietorul” durerii celor părăsiţi de către Emilian  Tărcuţă (cu toate că i se atribuise alegerea de a-i părăsi doar cu scopul de a le fi de folos, şi nu pentru a le amărî viaţa şi mai mult):

« O, [...] vă mângâiem pe voi, [...]. Mângâiaţi-vă acum cu sfinţii, [...] dar am voit să vă mângâiem, fiilor. Am coborât cu greu, aşa cum s-a putut, şi voiesc să vă mângâiem, [...] iar voi daţi-vă unii altora mângâierea Mea, pe Duhul Sfânt Mângâietorul, Care vă mângâie acum şi vă dă puteri. [...]   Mângâiere las peste voi, [...] Mângâiere vouă! »[2] (citat din mesajul Mihaelei din 14 decembrie 2013)

Totodată, presupunerea pe care o făceam că mesajele pucioşeşti ulterioare morţii lui Milică vor acredita ideea că spiritul lui Milică va fi chemat la ceruri de Verginica, pentru a-i ţine acesteia de urât, s-a dovedit şi ea a fi confirmată:

« [...] căci Verginica a voit să-şi ia în cuibul cel de sus acest sufleţel blând şi scump al Meu, că este nevoie şi în cer, măi fiilor, e nevoie de mijlocitori, fiilor. »[3] (citat din mesajul Mihaelei din 14 decembrie 2013)

Paradoxal, cu toate că aici se pretinde că gestul lui Milică de a solicita mutarea în veşnicie este unul lăudabil (şi chiar este lăudat pe hârtie), consecinţele lui sunt considerate a fi inacceptabile. Urmare a acestui gest, “Dumnezeul” Pucioasei Se declară, brusc şi inexplicabil, total neputincios, iar coborârea “Cuvântului” de la Pucioasa devine “grea” şi insuportabilă pentru liderii “pucioşi”, care în loc să se bucure că au mai dobândit un sprijin preţios în ceruri, devin deodată “plăpânzi”, “nemângâiaţi”  şi “fără de vlagă”:

« O, nu pot mai mult să Mă las cu greul coborârii Mele acum, că e plăpândă acum vlaga de la voi, dar am voit să vă mângâiem, fiilor. Am coborât cu greu, aşa cum s-a putut, [...]»[4] (citat din mesajul Mihaelei din 14 decembrie 2013)

Un lucru cert este că, spre deosebire de anii precedenţi în care aproape invariabil în zilele de 12, 13 şi 14 decembrie apărea câte un mesaj destul de amplu (atribuit în special unor sărbători tipic pucioşeşti, respectiv pentru ziua târnosirii templului de la Glodeni – 12 decembrie, pentru ziua Sfântului Andrei – 13 decembrie şi pentru ziua “sfintei” Virginia –14 decembrie) de data aceasta cele trei sărbători au fost comemorate toate printr-un singur mesaj, concentrat în doar 16 (şaisprezece!) fraze. Aceasta ar putea fi o măsură destul de clară a degringoladei de la Pucioasa, apărută după acest trist eveniment al morţii celui care a fost Emilian Tărcuţă.

…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
15 decembrie 2013
…………………


Comentarii

Postări populare