438. Liderii “pucioşi” ticluiesc încă un “Cuvânt către neamul român”
Dornici să “dovedească” oricui îi va crede că la Pucioasa bântuie un duh vorbitor (care pretinde că ar fi Însuşi Iisus Hristos cel înviat – şi devenit peocupat până la obsesie de soarta ţărişoarei numită România), liderii “pucioşi” se încurcă în “explicaţii” care mai de care mai confuze. Ignorând în mod deliberat că Hristos este totuşi o Persoană (şi nu una oarecare, ci una cu trup material transfigurat), ei transferă însuşirile cognitive şi volitive ale lui Hristos unei entităţi impersonale, inventată de ei, un duh vorbicios pe care îl denumesc pur şi simplu “Cuvântul lui Dumnezeu”. Acest “Cuvânt” este croit pe ideea că el se substituie integral Persoanei lui Hristos şi operează în mod independent şi arbitrar în numele Lui. Pentru aceasta, “Cuvântul pucios” Îşi găseşte mai întâi o trompetă prin care să-şi lanseze panseurile, un instrument de comunicare (dar care nu este neapărat gura lui Hristos ci poate fi şi o gură de om, la o adică). În perioada 1955-1980, trompeta se numea “trâmbiţă” şi gura vorbitoare a fost gura Verginicăi, iar duhul de la Pucioasa a glăsuit exclusiv prin această gură. În perioada 1982-1994, afacerea “duhovnicească” a rămas mai departe în familie, căci gura vorbitoare a fost gura lelicăi Maria (sora Verginicăi) iar duhul pucioşesc a vorbit şi prin această gură. Contestaţiile celor neîncrezători deveniseră însă prea numeroase şi supărătoare, aşa încât era nevoie urgentă de o strategie care să mascheze impostura devenită prea evidentă. Începând cu anul 1990, liderii sectei pseudo-ortodoxe de la Pucioasa au lansat teoria acoperitoare că “Duhul-Dumnezeul lor” vorbeşte şi prin propria Sa gură, nu numai prin guri străine, împrumutate de la muritori, aşa că în perioada 1990-1994 s-a derulat un experiment inedit şi de neînţeles: “Duhul de la Pucioasa” vorbea acum atât prin gura lelicăi Maria, cât şi – chipurile – prin propria Sa gură (dacă putem admite că un duh imaterial poate avea o gură materială). Această falsă pretenţie, că duhul de la Pucioasa îi povăţuieşte din văzduh pe cei care cred în el şi hrăneşte cu gura sa poporul român ca să-l facă “popor ales” între celelalte popoare, este vehiculată în chip neschimbat până în zilele noastre:
« V-am dat hrană, fii români.
V-am grăit atât de apropiat prin graiul gurii Mele. Norul slavei Mele a cuprins
văzduhul patriei Mele de azi, căci patria ta are alegere mare şi va fi ea
curând, curând, patrie cerească [...] »[1] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
O suită de confuzii uriaşe
urmau să se îngrămădească îndată în această învăţătură eretică a “pucioşilor”
despre “Cuvântul” care se pretinde a
fi Hristos:
1. “Cuvântul” de la Pucioasa devenea
concomitent atât numele lui Hristos
(o pastişare abilă a Sfintei Scripturi, care spune textual “ [...] şi numele Lui se cheamă: Cuvântul lui
Dumnezeu”[2]), cât
şi Persoana lui Hristos, ceea ce însă
Biblia nu mai spune. Chiar dacă apostolul Ioan spunea, la modul alegoric, că “
[...] Dumnezeu era Cuvântul [...] Cuvântul
era Lumina [...][3]”,
tot el lămureşte îndată că este vorba despre o exprimare la modul figurat, căci
adaugă, limpede: “ [...] Cuvântul S-a făcut trup şi S-a sălăşluit între noi şi am văzut slava Lui, slavă ca a Unuia-Născut din Tatăl, plin de
har şi de adevăr.[4] Deci, dacă Hristos-Cuvântul S-a făcut trup, n-a rămas cuvânt imaterial, aşa
cum este şi a fost dintotdeauna “Cuvântul
pucioşilor”. În această calitate, Hristos S-a lăsat a fi văzut cu trupul Lui de
către oameni, iar oamenii au văzut cu ochii lor slava Sa. În temeiul acestei
întâlniri materiale, văzută şi palpabilă, dintre Dumnezeu şi om stă şi cultul sfintelor
icoane, care reproduc chipul lui Hristos întru slava Sa, exact aşa cum a fost
el văzut de către oameni.
2. “Cuvântul” de la Pucioasa îşi atribuie
dreptul şi împlinirea celei de a doua
veniri a lui Hristos, pretinzând că El
este trimisul legitim al Tatălui
Ceresc cu acest scop. El grăieşte din
nor, nevăzut, necunoscut, neauzit de nimeni, dar cu pretenţia absurdă că cei
care nu L-au văzut ar trebui totuşi să-I recunoască slava. Cei care încă se
mai îndoiesc, după ce au făcut
cercetarea semantică a acestui “Cuvânt”
( şi s-au convins că este un cuvânt care a fost meşteşugit de către om, nu de
Dumnezeu ) pe care nu L-a auzit
nimeni să fi fost rostit din cer (dar care pretinde că le vorbeşte oamenilor pe
limba lor, cu glas omenesc), vor fi aspru pedepsiţi:
« Sunt trimisul Tatălui Meu
Dumnezeu Savaot şi vin cuvânt pe pământ peste neamul român, [...] Sunt Domnul Iisus Hristos şi grăiesc
din nor, grăiesc din
slavă, grăiesc din Tatăl, căci Tatăl este cu Mine, dimpreună cu toate suitele
cereşti, care-Mi poartă slava pe aripi îngereşti, pe roţi de heruvimi, pe pară
de foc, şi slava venirii Mele este mare. Vai celui ce se îndoieşte la
auzul cuvântului Meu, la glasul venirii Mele cuvânt peste pământ, căci plata
unuia ca acela este cu cei necredincioşi! »[5] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Parametrii acestei pretinse “veniri a lui Hristos în duh şi în cuvânt” sunt însă radical diferiţi de venirea lui Hristos despre care vorbeşte Biblia. Sfânta Scriptură vorbeşte despre o venire a lui Hristos întru slavă văzută de toţi; or, slava venirii “Cuvântului” de la Pucioasa este doar una declarativă: nimeni n-a auzit şi n-a văzut ceva ieşit din comun la Pucioasa, nici măcar vreo vedenie sau vreo nălucă. Hristosul Biblic va reveni în trup, căci El nu Se va mai despărţi în veci de trupul Său cel înviat; or, “Hristosul” Pucioasei vine (tot la modul declarativ), doar în duh. Hristosul biblic va reveni astfel cum S-a şi înălţat la cer[6], deci Se va coborî pe pământ şi aici între oameni va aşterne scaunul Său de judecată în valea lui Iosafat[7]; or, “Hristosul” Pucioasei vine (de asemenea, la modul declarativ) doar până la un punct, oprindu-Se în văzduhul de deasupra Pucioasei, de unde îi supraveghează sever pe cei care Îl recunosc ca stăpân şi “le grăieşte din nor”, dintr-o “slavă mare a venirii Lui”, slavă pe care însă nimeni nu reuşeşte vreodată să o vadă, deşi se pretinde că această “grăire din nor” durează de aproape 60 de ani. Cu această ocazie se vorbeşte şi despre o altă “a doua venire”, căreia acum abia i se face pregătirea (şi care va deveni, evident, dacă numărăm bine, “a treia venire”):
« Mai e puţin şi se scriu şaizeci
de ani de cuvânt al
Domnului deasupra ta pentru pregătirea venirii Mele a doua oară pe pământ după om. »[8] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
3. “Hristosul” de la Pucioasa îşi atribuie
însuşiri materiale contradictorii şi mai presus de cuvânt, deşi pretinde că tot
El este “Cuvântul” pe care îl
vesteşte: deşi vine pe nori şi pluteşte
prin văzduhul Pucioasei şi grăieşte din
nor, tot acolo stă şi călare pe un
cal alb (cu aripi, probabil, asemenea calului lui Făt-Frumos din basmele
românilor), dar şi aşezat pe un tron
în acelaşi timp şi, concomitent, în mijlocul adepţilor “poporului pucios”
şi aşezat la masă cu ei, peste care se lasă ca un râu de cuvânt :
« Acesta este Iisus Hristos, Fiul
Meu, Care vine cuvânt la voi pe nori de slavă şi râu de cuvânt Se lasă El peste
voi. [...] E plin văzduhul de
deasupra ta de slava venirii Mele cuvânt la tine cu zecile de mii de sfinţi ai
Mei [...] Am cu Mine la masă de
cuvânt oştirile cereşti [...] Tatăl a
promis să fii tu a Mea, ţara Mea cea de la sfârşit de timp ca să cuvintez în
mijlocul tău cuvântul venirii Mele, cuvântul lui Dumnezeu peste pământ. Sunt
îmbrăcat în veşmânt de in şi stau cu cerul deschis deasupra ta. Am tron în mijlocul tău, am
calul alb pe care stau şi cuvintez, am pe poporul cuvântului Meu, pe care l-am ales de strajă Mie şi stau
în mijlocul lui ca pe tron [...]»[9] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Aşadar,
tronul de judecată nu este nicidecum în Valea
lui Iosafat, aşa cum spune Biblia[10],
ci la Glodeni-Vale, lângă Pucioasa.
Pe acest tron, “Dumnezeul” Pucioasei stă
de mai bine de cincizeci de ani încoace, dar nu face niciun fel de judecată, ci
se limitează doar la a-i lăuda pe cei care s-au înrolat în “poporul pucios” şi
a profera tot felul de ameninţări şi “vai”-uri
la adresa acelor puţini care I-au întors spatele şi la adresa acelor mulţi care
continuă să-L ignore cu nonşalanţă.
O
contradicţie bizară apare între diferitele abordări protocroniste pucioşeşti care
privesc pământul românesc. Liderii “pucioşi” oscilează între pretenţia că
pământul românesc ar fi fost ales de Dumnezeu la facerea lumii şi reconfirmat
odată cu terminarea potopului (ei au afirmat în mai multe rânduri că, în ambele
împrejurări, primul pământ ieşit de sub
ape ar fi fost... exact ţinutul de la Glodeni-Pucioasa) şi pretenţia că ţara
românească ar fi fost aleasă să înlocuiască ţara sfântă a Vechiului Testament
în urmă cu doar 2000 de ani, imediat după ce Hristos a fost răstignit pe cruce.
De fapt, alegerea ţării româneşti ar fi doar o consecinţă a alegerii poporului
român, care ar urma să-l înlocuiască pe cel evreu, care s-a dovedit a fi nedemn
de demnitatea de “popor ales”:
« [...] şi-i spun neamului român că
dacă poporul pe care l-am avut aparte al Nostru dintre neamurile pământului,
dacă el Te-a dat la moarte pe cruce când Te-am trimis să-l luminezi şi să-l
lucrezi şi să Te primească el din partea Mea, dacă el nu Te-a primit şi Te-a
lepădat şi Te-a scos afară din vie, Eu, Tatăl, Ţi-am dat altă mireasă şi alt
tărâm, care să fie al Nostru pe vecii apoi. Am aşezat atunci pe pământ
binecuvântare mare peste ţara pe care stă acum neamul român şi Ţi-am arătat-o, Fiule scump,
în toată podoaba ei cea de taină şi am ales-o de slavă a Domnului la sfârşit de timp [...] o, ţara Mea cea de la sfârşit de timp [...] Tatăl te-a hărăzit Mie acum două mii de ani, după ce M-am născut şi am
crescut, şi după ce M-a alungat poporul la care Tatăl M-a trimis [...]»[11] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Din când
în când, racordaţi pe furiş la canalele mediatice care pritocesc realităţile
ţării, liderii “pucioşi” fac şi analize politice, dând sentinţe cu iz procustian
la adresa “USL-iştilor” aflaţi la putere şi ameninţând poporul inert cu tot
soiul de “vai”-uri, dacă nu se va răscula împotriva cârmuitorilor lui.
Majoritarii socialişti, precum şi aliaţii
lor cu care alcătuiesc o “soluţie imorală de conjunctură” (este vorba de aşa-zişii
liberali şi de cei cu pretenţii de conservatori) sunt cotaţi ca
“asupritori”, mincinoşi”, idolatri al căror “viţel de aur” este goana după propria
înavuţire (ca şi când cei din Opoziţie, săracii de ei, ar nutri cu totul alte gânduri). Lor li se promit nişte pedepse pe măsură (dar care mai mult ca sigur
că nu vor speria pe nimeni, iar respectivii politicieni vizaţi aici îşi vor
vedea mai departe, netulburaţi, de matrapazlâcurile lor):
« Voi, cei care asupriţi acum, în
vremea voastră, voi, cei care iubiţi minciuna şi cârmuiţi cu ea peste acest
neam, o, până când? Amin, amin zic vouă, tot ce nu înseamnă Dumnezeu este
minciună împotriva adevărului. Au nu ştiţi că tatăl minciunii este diavolul,
stăpânitorul întunericului acestui veac? Au nu ştiţi că minciuna şi slugile ei
vor fi aruncate în adânc? O, v-aţi făcut viţel de aur şi jucaţi în jurul lui
văzut şi nevăzut, şi aţi uitat de răsplata faptelor, dar Eu
vin şi voi da fiecăruia după cum este fapta sa, precum este scris. »[12] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Acestor
politicieni veroşi li se impută ajungerea la putere prin minciună şi prin
fraudarea alegerilor şi li se “prooroceşte” o ruptură, care de altfel nu mai
este o noutate pentru nimeni, îndată ce toate mijloacele mass-media vorbesc
despre ea de dimineaţă până seara, anticipând tot soiul de supoziţii (care nu mai
vizează de mult “dacă se va rupe
USL-ul”, ci “când se va rupe”):
« [...] cum de vă mai urcaţi pe scaune ca să stăpâniţi peste acest neam? [...]
Eu Mă uit la voi şi la lăcomia cu care
v-aţi urcat pe creste şi aţi strigat la popor să vă audă şi să vă aleagă mari
peste ei. O, unde vă este credincioşia faţă de credinţa lor? Dar voi aţi furat
mult de tot, căci singuri, aproape singuri v-aţi ales, şi unul pe altul v-aţi
ales şi v-aţi aşezat la masa sfatului ţării şi vă lăudaţi cu număr mare între
cei care v-au ales, dar e mic de tot numărul acela şi aţi minţit pe fiii
acestui neam că aţi fost aleşi cu număr mare. O, ce veţi face acum? Minciuna cu
care vă arătaţi mereu ca adevăr nu poate fi scaun, şi se
va rupe statul vostru, şi de mult v-am spus aceasta. »[13] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Intenţiile
guvernanţilor de a mai privatiza şi ceea ce a mai rămas (după mai bine de 20 de
ani de devalizare a ţării) sunt cotate ca “vânzare
de ţară, la străini”:
« O, n-aveţi iubire de ţară, voi, cei ce aţi pus mâna pe ea cu
nedreptate. O, nu vă luaţi dreptul să vindeţi această
patrie la străini, căci al Domnului este pământul, nu al vostru ca să-l daţi voi la cei
care râvnesc de peste tot să jupoaie de slavă această patrie a Mea şi a celor
ce o iubesc pe ea. »[14] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
În
contrast, liderii “pucioşi” se arată admirativi
şi susţinători pe faţă ai opoziţiei pseudo-democrate, reprezentată simbolic
de preşedintele Traian Băsescu. Ei pretind că republica prezidenţială,
reprezentată prin milosul, patriotul şi înţeleptul preşedinte Băsescu,
cârmaciul luminat (despre care se pretinde că ar fi fost promovat chiar de “Dumnezeul Pucioasei, cu mâna Lui, de la cârmuirea unei corăbii direct
la cârmuirea întregii ţări) este providenţială pentru România. De aceea,
liderii “pucioşi” militează pentru “păstrarea” şi ocrotirea” lui Băsescu la
cârma Republicii, ignorând că acesta, după terminarea celui de al doilea mandat
de preşedinte, nu mai are dreptul legal la o nouă candidatură. Ei văd în
Băsescu singura personalitate providenţială capabilă să scoată România din
prăpastia în care a fost prăvălită de alţii, iar fără el soarta românilor va fi
pecetluită:
« Am aşezat la cârma neamului
român, cu mâna Mea cea tare l-am aşezat pe cel ce este cârmaci cu milă multă şi cu aleasă
iubire de ţară şi cu multă înţelepciune de la Mine pentru paza ei, pentru
cârmuirea ei şi a voastră, dar voi nu l-aţi vrut, voi, cei puţini, care v-aţi
ridicat în numele a tot neamul şi aţi dat să-l prigoniţi pentru ca să fiţi
numai voi, şi-l prigoniţi mereu prin cuvinte defăimătoare şi nu-i primiţi
sfatul, care v-ar salva pe voi de la plata fărădelegilor voastre. [...] Plâng cu cerul, plâng cu
bunii şi cu străbunii voştri şi facem sfat ca să-l păstrăm şi să-l ocrotim
la veghe pe mai departe peste neam pe cel ce stă acum cârmaci şi veghetor, că fără el peste locurile
veghii e greu pentru soarta neamului român, care n-are la masa cea de sfat
decât iubitori de bani şi de laudă şi de faţă a lor, şi vai neamului acesta cu
aşa binefăcători peste el! »[15] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Cât de
consecvenţi sunt însă aceşti lideri sectari cu propriile lor “proorocii” mai
vechi, care se preocupau tot de destinele şi cârmuirile ţării?
Prin anul
1991, aceştia nu suflau un cuvânt despre republică
şi despre preşedintele ei
criptocomunist aflat în exerciţiu (Ion Iliescu), ci dimpotrivă, făceau un lobby
deşănţat pentru reinstaurarea monarhiei. Această formă revolută de guvernământ
era promovată de liderii “pucioşi” în mesajele din acea vreme ca fiind singura
menită să asigure un viitor prosper României, iar regele Mihai era “scos de la
naftalină”, adică “uns” şi pregătit cu forţa să intre în tranşeele luptei
politice pentru a-şi relua locul pe tronul care-i fusese uzurpat de către aceeaşi
comunişti care l-au “educat” în doctrina lor şi pe Ion Iliescu:
« Iată, sunt prin cuvânt în România, şi am vestit că M-am ridicat
să gătesc cărare unsului
Meu Mihail [...]»[16] (citat din mesajul Mihaelei din
22 iulie
1991)
Neocomuniştii
lui Ion Iliescu au continuat însă politica înaintaşilor lor: conspirând să
uzurpe în continuare tronul regelui
Mihai, ei au ticluit la repezeală o nouă Constituţie care reconfirma
faptul că România este o republică prezidenţială. Liderii “pucioşi” erau însă
în continuare optimişti, ei tot mai sperând că “binecuvântarea coroanei
române”, proclamată de ei prin “proorocii” atribuite şi scrise în numele “Dumnezeului”
imaginar al Pucioasei, va ţine loc de campanie electorală pentru casa regală şi
pentru regele Mihai, ex-suveranul României. Or, o asemenea binecuvântare, dacă ar fi fost o autentică promisiune
cerească (şi pentru a nu rămâne doar vorbă goală), ar fi trebuit să se traducă
neapărat printr-o restauraţie rapidă a monarhiei în România (ceea ce însă nu
s-a mai întâmplat):
« Binecuvântată să fie coroana română şi casa unsului Meu Mihail, rege al României, căci el este de la Dumnezeu
peste acest neam, şi iată, vine vremea României lui Dumnezeu, şi ea va purta veşmânt curat, veşmânt neprihănit, veşmânt
alb şi lucrare de Duh Sfânt peste pământ. România
este cea chemată şi aleasă şi cea credincioasă a acestei vremi, căci va fi credincioasă
lui Dumnezeu. »[17] (citat din mesajul Mihaelei din
22 iulie
1991)
Cu toate acestea, exprimarea “România [...]
va fi credincioasă lui Dumnezeu”
doar aşa s-ar putea traduce, în contextul în care ea a apărut: anume, că România
va împlini îndemnul acesta “divin” de re-instaurare a monarhiei, întocmai aşa
cum i s-a cerut. Până în prezent însă, după mai bine de 20 ani de la această
“proorocie”, nimic nu s-a întreprins în acest sens. Ba dimpotrivă: în ultimii
ani chiar şi liderii “pucioşi” au înţeles că aleargă după o himeră şi au
cotit-o strategic: au “înghiţit găluşca” republicană (cu noduri, ce-i drept) şi
au devenit peste noapte fervenţi susţinători ai republicanului Băsescu
(desigur, pozând că pledează din partea şi în numele “Dumnezeului” lor, fără a se sinchisi prea mult că prin această
răsturnare de opinii Îl fac şi pe Acesta ineficient în promisiuni şi schimbător în opinii).
De notat că în perioada când liderii “pucioşi”
cochetau cu ideea reinstaurării monarhiei, ei păreau convinşi de seriozitatea
sprijinului “divin”, de pacea pe care acesta o va aduce şi de perenitatea schimbării.
De aceeea ei nu se sfiau să “proorocească” atunci inclusiv cine din casa
regală va fi succesorul regelui Mihai ( şi anume “mlădiţa” lui, principesa Margareta):
« Pace şi ţie, rege al României Mele,
de aici, de la prima piatră a începutului cel nou! Pace ţie, Mihail, rege
al celei binecuvântate! Pace ţie, şi peste casa ta, şi peste mlădiţa ta, care va sta de-a dreapta
ta! [...] Îmi întind pacea Mea şi Duhul Meu peste tine
şi peste casa ta
şi peste mlădiţa ta, rege al României.»[18] (citat din mesajul Mihaelei din
22 iulie
1991)
După eşecul evident al prezicătorilor
“pucioşi”, aceştia au simţit nevoia să se replieze şi să se justifice în vreun
fel. De aceea au inventat o nouă teorie, care spune că “proorociile” anului
1991 despre regele Mihai se refereau exclusiv la venirea acestuia în ţară, după
îndelungatul exil, şi nicidecum la suirea lui pe tron. Despre această
restauraţie mult trâmbiţată prin anii 1991-1992 ei spuneau acum că, de fapt, ea
viza doar un “tron ceresc”, conceput la modul meditativ şi plasat undeva
în proximitatea tronului lui Dumnezeu, întrucât regele Mihai devenise deja un
personaj mult prea mare şi prea important pentru istorie ca să se limiteze, în
anii care i-au mai rămas de trăit, la un biet tron pământesc. Or,
mesajele anului 1991 arată limpede că era vorba într-adevăr de acelaşi tron
pământesc şi de o promisiune concretă că regele Mihai va cârmui România, deci nu va rămâne un simplu cetăţean cu
statut de turist care basculează între vizitele de la Versoix la Săvârşin şi de
la castelul Pelişor la Palatul Elisabeta, şi apoi retur. De asemenea, România
nu va mai fi republică, ci regat, şi chiar mai mult decât regat, căci ea va fi
“regină
între popoare”:
« Pace
şi bunăvoire şi bună orânduială peste cei credincioşi şi peste casa unsului cel de la Dumnezeu, Mihail, regele
României! [...] România este întâia
chemată, şi aşa s-a născut România
cea creştină, aceea a fost naşterea ei, şi Domnul a numit-o regină
peste pământ, [...] căci este aleasă şi
este regină peste noroade [...] căci voi aduce pe unsul Meu, şi el va cârmui [...] Pace peste casa unsului Meu, Mihail! Pace ţie, rege al României, şi fii
întru Mine, căci Eu Mă voi arăta prin tine peste noroade [...] Ia aminte la Cel ce grăieşte cu tine din
cer, rege al României,
căci [...] vei veni apoi, şi vom cârmui întru
adevăr peste noroade [...] Am pus să se scrie pe această piatră numele
unsului Meu Mihail. [...]
România
va trăi întru sfinţenie şi va lucra putere de înviere şi de mântuire pentru
făptura Mea, căci este întâi chemata Mea şi este regină peste popoare, iar coroana ei, care este coroana ta, este
simbolul României regină . »[19] (citat din mesajul Mihaelei din
22 iulie
1991)
Formularea
“România va trăi întru sfinţenie”
este şi ea o “proorocie” care nu s-a mai împlinit şi care pare acum tot mai
irealizabilă. Corupţia, furturile, trădarea de ţară, distrugerile interesate şi
vandalismele, dispreţul faţă de muncă, înşelătoria, minciuna, degradarea
morală, crimele, dezmăţul, decadenţa legilor, slăbiciunea autorităţilor
statului, par să fi devenit un morb fără leac în această ţară. La rândul ei, expresia “coroana ei [...] este coroana ta” arată limpede că revenirea la monarhia constituţională era considerată ca singura
salvare din acest marasm, o autentică şi indispensabilă “lege a
învierii făpturii” care va aduce cu sine un
aşa-zis “început nou”.
Reîntoarcerea la monarhie era văzută nu numai ca
indispensabilă şi iminentă, ci şi ca un “început
nou”, deşi în România au mai existat experienţe monarhice, înainte de
ultimul război mondial. Acest “început” urma să aducă binecuvântarea României
şi a regelui ei:
« România
este a Mea şi este a ta, iar cuvântul Meu să fie peste ea şi peste cel uns de
la Mine. Ia aminte la Cel ce grăieşte cu tine din cer, rege al României,
căci va fi să lucrăm grăbit ridicarea începutului cel nou, care va binecuvânta pe România şi pe regele ei. »[20] (citat din mesajul Mihaelei din
22 iulie
1991)
Întrucât monarhia a rămas pe
mai departe de domeniul trecutului, înseamnă că nici “începutul cel nou”
n-a mai avut loc. Un motiv suficient de
puternic pentru liderii “pucioşi” să se replieze strategic sub faldurile
republicii parlamentare şi să-l proslăvească ritmic pe “întâiul cârmaci” al ei,
tovarăşul preşedinte republican Traian Băsescu. De acum încolo, regele Mihai,
casa regală şi “mlădiţa” succesoare la tron au rămas o dulce amintire a
mesajelor entuziaste ale anilor 1991 şi 1992, pe vremea când liderii “pucioşi”
credeau că în politică “tot ce zboară, se mănâncă”.
Faptul că au eşuat în
tentativa de a reinstaura monarhia, fie şi prin uşa din dos, nu le-a scăzut
apetitul liderilor “pucioşi” pentru cancanuri politice. Mesajul din 27 septembrie
2013 vine să le reconecteze interesul la problemele
politico-sociale curente ale republicii, chiar dacă miza nu se mai ridică la
cote aşa de înalte. Astfel, un subiect de actualitate care a ajuns
şi la urechea liderilor “pucioşi” (mari iubitori de câini şi de pisici), este
legea privind eutanasierea câinilor abandonaţi de stăpâni şi care apoi s-au
sălbăticit şi au început să-i muşte pe oameni. Cei care îi plâng pe câinii
vagabonzi ameninţaţi cu exterminarea sunt invitaţi să plângă şi pentru
celelalte animale domestice care fac obiectul deliciilor gastronomice ale
carnivorilor:
« Plâng mulţi, plâng de mila
câinilor care sunt sortiţi spre moarte ca să nu mai muşte. [...] Cum de nu vă gândiţi cu
lacrimi la oi şi la mieluţi, la vite şi la păsări, la animale fel de fel, care
sunt ucise cu dor mult ca să fie puse în vase şi prăjite spre mâncare omului
care merge la măcelărie să-şi cumpere carne să-şi facă din ea hrană? Oare nu şi
acelea sunt vietăţi fără de mângâiere şi date spre jertfă pentru ca să intre
ele în pântecele omului? Cum de nu le plângeţi şi pe ele aşa cum îi plângeţi pe
bieţii câini? »[21] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Deşi nici ei, nici “Dumnezeul” lor, nu au fost în stare să se opună acestei măsuri arbitrare luate de om pe pământ (eutanasierea în masă a cânilor sălbatici, cărora nu li se găseşte stăpân), liderii “pucioşi” rămân pe mai departe în total dezacord cu ea (formularea “bieţii câini” este demascatoare). Singurul lucru care îl mai pot face este să speculeze abil subiectul, în favoarea tezei lor pseudo-teologice că “ mâncarea de carne este păcat ”.
Alt subiect de actualitate este proiectul de
exploatare a aurului de la Roşia Montană .
Principalul motiv al respingerii acestui proiect ar fi, în opinia sectarilor “pucioşi”,
inoportunitatea vinderii pământului la străini, căci pământul românesc este sortit
să fie numai şi numai al “Domnului” Pucioasei. Dar pentru a înţelege toţi românii această taină a pământului lor, va trebui ca neapărat să se racordeze
deplin la învăţătura cea nouă pe care o aduce “Cuvântul de la Pucioasa”.
Aici vor afla că trebuie să se împace cu gândul sărăciei şi că “Domnul”
Pucioasei nu va putea reveni pe Pământ aşa cum a promis, dacă nu I Se
dăruieşte acest pământ românesc Lui şi numai Lui:
« O, fii români, o, neam român, nu
vindeţi pământul de sub voi, fii români. Acest pământ este sortit slavei Domnului la sfârşit de timp şi va fi
curăţit şi spălat, căci dacă omul nu caută cu viaţă sfântă, poate Domnul să-l
ajute şi să-l smerească pe el, căci nu-i trebuie omului atâtea câte îşi strânge
el [...] O, învaţă-te cu sărăcia şi cu puţinul din toate, decât
să te laşi vândută şi umilită şi asuprită de neamuri fără de credinţă. Vino să iei din cuvântul Meu şi să fii vie, patrie română, patria Mea de azi! Caută
în calea cuvântului Meu, că vin în sărbători şi vin în vreme de răstrişte şi cuvintez [:..] O, nu uita,
caută cuvântul Meu, caută învăţătură de viaţă în râul Meu de cuvânt [...]. »[22] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
Un personaj profund antipatic pentru liderii “pucioşi”
este primul-ministru Victor Ponta. Acesta este acuzat de lăcomie la minciună şi
de vorbire limbută şi vicleană, năravuri
pe care le-a plagiat de la mentorii şi înaintaşii lui. Pentru faptul că mai
este şi lipsit de conştiinţă şi lucrător de fărădelege, i se prezice un sfârşit
urât la exerciţiul guvernării (ceea ce este de altfel inevitabil şi previzibil
pentru oricine, având în vedere toate inconsecvenţele lui şi ineficienţa crasă
de care a dat dovadă până acum):
« O, neam român, ia grăirea Mea
de peste tine şi aşeaz-o peste inima ta şi nu fi necredincios. Ia aminte că
ţi-am grăit cu mare durere, căci sunt îndurerat, sunt plâns, sunt apăsat de
jale mare de la tot ce văd în mijlocul tău şi de la câţi te mint pe tine zi de
zi, căci li s-a dat limba, dar omul limbut e duşman şi pe sine însuşi şi n-are
înţelepciunea să priceapă cât de jos a căzut el prin duhul minciunii, că iată, cel
ce s-a numit pe sine să guverneze peste tine înconjurat de cei aleşi de el,
acela cocoloşeşte numai minciuna, căci i s-a dat limba, şi aşa au făcut şi cei de la care el s-a deprins
aşa, dar ulciorul cu minciuni se va sparge curând, curând şi va murdări mult
faţa celor ce mint cu lăcomie ca să prostească, zic ei, pe cei supţi de ei
mereu, peste care ei domnesc, orbindu-şi conştiinţa ca să nu vadă cu ea
fărădelegea lucrată de ei. »[23] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
După ce
România a fost jefuită cumplit în mai bine de douăzeci de ani după răsturnarea
orânduirii comuniste, iată că Se
anunţă şi Se iveşte “Hristosul” Pucioasei în postura de
salvator viteaz şi providenţial care îi vădeşte pe cei care, după ce au furat pe
rupte din resursele bugetare ale ţării, s-au dus cu mâna întinsă ca să se
împrumute la bănci străine cu dobânzi oneroase şi antieconomice, ca să aibă cu
ce plăti pensiile şi salariile muritorilor de rând. Acesta promite că îi va prinde pe toţi hoţii care au jefuit ţara şi i-au sfâşiat bunul ei renume:
« O, nu mai ai iubire de ţară,
neam român! Cine să te înveţe această măreţie cerească, ţara
Mea cea de azi? [...]
dar acum nu mai ai peste tine decât iude, iubito. Iată, cei ce au punga iau din
ea, îşi împart din ea unii altora, iar pentru tine se duc şi
împrumută. Îţi cer ţie ca să pună în pungă, dar din ea nu se mai împarte după
nevoile tale, căci cei ce te stăpânesc îţi sug laptele, îţi sug sângele, şi e mare
peste ei păcatul lăcomiei lor. Eu, însă, Mă scol ca un viteaz şi aprind
făclii peste tot şi caut peste tot ca să prind hoţul care-ţi rupe ţie de peste tot
cămăşuţa [...]»[24] (citat din mesajul Mihaelei din 27
septembrie 2013)
În popor
se spune că “faptele vorbeşte”. Rămâne
de văzut dacă “Viteazul” de la Noul
Ierusalim-Pucioasa îi va prinde hoţii care au ruinat ţara, iar apoi va reuşi să
echilibreze viaţa economică, socială şi morală a României, cu înţelepciune şi
cu putere mare, aşa cum a promis; dar mai ales, cât de repede va fi El în stare să săvârşească această
minune. Într-o clipită? Într-o oră? Într-o zi? Într-un an? La anul şi la mulţi
ani?
…………………
Anca Ionescu-Târgovişte
29 septembrie 2013
…………………
[2] Apoc., 19:13
[3] Ioan, 1: 1,9
[4] Ioan,
1:14
[6] v. Fapte, 1:11
[7] Ioil, 4:2,12
[10] Ioil, 4:2,12
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Coment.