437. Liderii “pucioşi” se încurcă în minciuni “profetice”

Este, cu adevărat, “venirea” repetată (de mii de ori, şi vreme de aproape şaizeci de ani încoace), a “Dumnezeului” Noului Ierusalim de la Pucioasa (despre care vorbesc cu patos liderii “pucioşi” în mesajele lor), una şi aceeaşi cu A Doua Venire a lui Hristos (despre care se prooroceşte în Scripturi)? Sunt oare identice coordonatele spaţio-temporale ale acestor două veniri, ca să putem vorbi şi despre o identitate a acestor două fenomene? Sfânta Scriptură vorbeşte despre o venire efectivă, reală şi palpabilă, nu despre o alegorie, nu despre un bluf sau o butaforie: Hristos va veni pe pământ tot aşa cum S-a şi înălţat la cer[1] şi apoi Îşi va aşeza scaunul Său de judecată în valea lui Iosafat şi va începe neîntârziat judecarea tuturor neamurilor pământului:

Aduna-voi toate popoarele şi le voi coborî în valea lui Iosafat şi Mă voi judeca acolo [...] Să se trezească toate neamurile şi să vină în valea lui Iosafat, căci acolo voi aşeza scaun de judecată pentru toate popoarele din jur.”[2]

Ce zic liderii “pucioşi” despre acest subiect? Ei zic că “Dumnezeul” lor stă suspendat undeva deasupra lor, în văzduhul Pucioasei, de unde reflectează îndelung de aproape 60 de ani încoace, înconjurat de o oştire de duhuri pucioşeşti, cum şi când ar fi cazul să  înceapă judecata neamurilor:

« Stau deasupra ta cu oştirile cereşti, cu cerul slavei Mele şi cu dulce mama Mea în sărbătoarea ei între sfinţi [...] »[3] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Aşadar, nici vorbă de valea lui Iosafat. Ziua Judecăţii este mereu făgăduită şi fluturată prin faţa ochilor adepţilor sectei, ca o sperietoare urâtă şi inevitabilă pentru cei care încă se mai îndoiesc în “credinţa” pucioşească, dar este mereu împinsă undeva într-un viitor îndepărtat şi incert:

« O, dar vine ziua cea pentru răspuns, şi fiecare va sta înaintea Domnului pentru credinţă sau pentru necredinţă, pentru ascultare sau pentru neascultare, pentru iubire sau pentru neiubire. »[4] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Cocoţat deasupra grădinilor “sfinte” de la Glodeni  şi înconjurat de oştirile Lui cereşti, Duhul de la Pucioasa stă şi Îşi face planuri în care adepţii “pucioşi” urmează să fie vârful de lance al învăţăturii sectare intitulată fraudulos “Noul Ierusalim”. Ei urmează a fi înrolaţi în falange de propagandă ale “Cuvântului” pucios, pe care urmează a-l împărţi în stânga şi în dreapta, într-o acţiune de prozelitism fără precedent menită a-I alina durerea care Îi vine de la indiferenţa cronică a românilor faţă de orice fel de secte, mai vechi şi mai noi:

« O, poporul Meu, primeşte-Mi cuvântul şi dă-l spre împărţire peste tot, că iată, fac ce fac, zic ce zic la masa Mea cu tine şi dau iar de durerea Mea cea de la om [...] »[5] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

 Deşi în repetate rânduri afirmase că nu are nevoie de locaşuri făcute de mână omenească, Duhul de la Pucioasa recunoaşte acum că liderii “pucioşi” tocmai ce I-au clădit un nou “hambar”, o nouă cetate pe pământ, în care să aibă lărgimea necesară pentru a face mese întinse unde adepţii meseni urmează să poposească şi să-şi odihnească oasele:

« Suntem acum aici cu slava naşterii tale la masă cu poporul cuvântului Meu cel din vremea aceasta peste pământ. Avem popas unde să venim şi să Ne odihnim între oameni, mamă. Mare minune este aceasta că am găsit fii credincioşi venirii Mele de acum, de Mi-am făcut apoi cu ei cetate pe pământ ca să vin cu sfinţii şi să punem cuvânt pe masă ca să fie el împărţit şi împlinit apoi peste pământ [...] »[6] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Or, doar cu câteva luni în urmă, tot “Domnul Pucioasei era Acela care renegase toate zidirile şi toate bisericile de piatră (pe care oamenii se străduiesc să le ridice şi să le închine lui Dumnezeu pe tot Pământul), pretinzând că Lui Îi este de ajuns un cort, ca pe vremea lui Moise[7]:

« [...] Eu, Domnul, [...] sub cortul alb în Grădina Întâlnirii, [...] Mă port cu sfinţii Mei, care M-au iubit în duh şi în adevăr, nu în biserici de piatră, în care se strânge lume de tot felul ca să se laude cu nume de lume creştină [...]»[8] (citat din mesajul Mihaelei din 16 iunie 2013)

Cât de sinceră este această afirmaţie, această “declaraţie de război” împotriva bisericilor de piatră? În primul rând, această “cetate” zidită acum la Pucioasa nici măcar nu este singulară, ea fiind, precedată de Căsuţa din Deal, de Casa Întâlnirii, de Cortul Alb, de Legănuţ, de Arhondaric şi de alte “hambare” zidite de salahorii sectei. În al doilea rând, în afară de aceste zidiri cu aparenţă civilă, prin anii ’90 liderii “pucioşi” jubilau la ridicarea chiar a unei biserici de piatră pe care o considerau a fi “Pietricica Albă”, cea “cu ochi mulţi”, împlinitoare a unei “proorocii” inexistente în Sfânta Scriptură:

« Adu-Ţi aminte că prin credinţa lui ai pus pe piatră pietricica cea albă şi cu ochi mulţi, pe care este scris numele Tău peste pământ. [...] A venit vremea nunţii pe care el a proorocit-o, şi care este scrisă în cartea Ta de azi, în cuvântul lui cel de atunci de când Ţi-a pus pietricica Ta pe piatră. »[9] (citat din mesajul Mihaelei din 20 ianuarie 1997)

          Cea mai aberantă “proorocie” pucioşească pretinde că atât Venirea a Doua a Domnului, cât şi Judecata Universală s-au şi împlinit. Unde? Când? Cum? Cine mărturiseşte, cine dovedeşte că această proorocie cosmică şi-a desfăşurat lucrarea? Nici un semn nu arată că s-ar fi declanşat această “proorocie”, darămite să se fi şi finalizat. Pe acest subiect, absurdul mesajelor pucioşeşti este de un ridicol absolut:

« Dar este scris că iarăşi va fi să vii şi să judeci toate şi pe toţi şi să-Ţi faci împărăţie fără de sfârşit apoi, şi iată, ai împlinit şi ai venit. » [10] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Absurdul este confirmat şi pentru că imediat, după anunţarea “împlinirii Venirii şi Judecăţii Domnului Pucioasei”, se anunţă că Judecata stă să vină, acum abia se trâmbiţează venirea ei, aşadar... încă n-a avut loc:

« [...] nu dau să audă trâmbiţa Ta, care anunţă judecata, dar şi salvarea, Fiule scump. » [11] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Pentru ca, în fraza următoarea, să se descrie o pedeapsă universală, prăpădul de la sfârşit consecutiv Judecăţii, care va cuprinde tot pământul şi pe cei “rămaşi afară”, cei “necredincioşi în învăţătura Noului Ierusalim”:

« [...] să nu vă lăsaţi ispitiţi şi smulşi afară, că afară, de la hotarul vostru spre afară e numai prăpădul cel de la sfârşit de timp, şi peste care satana domneşte şi se luptă să ducă la prăpastie veşnică pe cei călăuziţi de el, pe cei din împărăţia lui, locul lumii, că voieşte satana să se răzbune pe om, şi mult să se răzbune. » [12] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

De aceea, toţi adepţii “pucioşi” sunt îndemnaţi “să cadă singuri în ispită”, ca să vadă câtă credinţă pucioşească au (sau mai au) în ei înşişi:

« Iată ce vă povăţuiesc în ziua mea de serbare: Vă învăţ apostoleşte şi vă îndemn, ispitiţi-vă bine pe voi înşivă dacă sunteţi în credinţă. » [13] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Răstălmăcind cuvântul Scripturii, liderii “pucioşi” pretind că Evanghelia Verginicăi trebuie vestită ca o completare validă şi perfect canonică la Evangheliile Apostolilor lui Hristos, iar cei care nu o respectă, trebuie anatemizaţi:

« Pe cei ce au lucrare tulburătoare pentru răsturnarea acestei Evanghelii izvorâtă din gura Fiului meu Mântuitorul, pe aceştia ţineţi-i departe de urechile voastre şi fiţi ascultători de Domnul, căci scris este: «Dacă vă propovăduieşte cineva altfel decât aţi primit, să fie anatema!». Aceia nu sunt ai lui Hristos, ci s-au lăsat smulşi din bărcuţă şi sunt pe valuri, că au dat de la ei cuvântul sfânt şi dau să vă vestească ei altfel decât aţi primit. O, până şi înger din cer de-ar fi să vină la voi, nu numai unul dintre cei ce au crezut şi au căzut apoi, ci chiar înger din cer de v-ar vesti vouă altfel de Evanghelie decât aceasta prin care aţi crezut, să fie anatema. » [14] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Cuvintele “decât aceasta” sunt cele care demască falsificarea voită a mesajului biblic. Minciuna are picioare scurte: una este “decât aţi primit” şi cu totul, cu totul altceva este “decât aceasta”. În timp ce Apostolii vorbeau despre Evanghelia lui Hristos pe care ei au primit-o de la Hristos şi aşa au propovăduit-o la vremea lor, liderii “pucioşi” se referă prin expresia “decât aceasta” la aşa-zisa “Evanghelie a Sfintei Virginia”, o colecţie necanonică de texte ticluite de către efemerii lideri “pucioşi”, nerecunoscută de nicio Biserică Ortodoxă şi, de fapt, de nimeni în afară de o mână de adepţi ai sectei pucioşeşti, înşelaţi, manipulaţi şi debusolaţi.

Liderii “pucioşi” anunţă că sunt în pregătirea unui “cuvânt” meşteşugit adresat întregului popor român, în care îl vor ameninţa amarnic pentru nepăsarea lui faţă de “minunile de la Pucioasa”. Va fi vai de cei care, după atâta efort de propovăduire sectară, încă nu-L recunosc pe Domnul” de la Pucioasa, ascuns în “Cuvântul” meşteşugit al liderilor “pucioşi”:

 « Vine ziua praznicului crucii Mele şi voi coborî şi voi grăi cu fiii români. Îl plâng pe cel ce nu crede între români că este Dumnezeu acest cuvânt. O, a fi român e taină mare, şi se va vedea această taină şi toată măreţia ei, căci va fi vai de românii care nu-L cunosc pe Domnul de Dumnezeu al lor şi cuvântul Său de azi peste ei! [...] O, pregăteşte-te frumos pentru coborârea Mea cuvânt peste neamul român » [15] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Dumnezeul” de la Pucioasa Se demască a fi un “dumnezeu interesat”, care nu face nimic pe gratis, ci are grijă să aranjeze un troc avantajos cu adepţii sectei, ca să nu rămână cumva păgubit la ceva:

« Ţi-a dat hrană de viaţă mama Mea Fecioara, măi poporul Meu, ţi-a dat, că e plină de grijă pentru tine ca şi Mine. O, ai şi tu grijă de Mine, fiule, ai şi tu, că şi Eu am de tine, căci tu Îmi trebuieşti mult pentru planul Meu cel de la Tatăl acum pe pământ. » [16] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

Dar, după cum se spune, “o mână spală pe alta” şi “cum e turcul, şi pistolul”. În încheiere, El îi îndeamnă pe liderii ”pucioşi” să fie şi ei la fel ca El de interesaţi în biruinţa Lui, căci biruinţa Lui este profund dependentă de eforturile unor muritori debusolaţi şi exaltaţi:

« [...] fiilor! Fiţi asemenea Mie şi fiţi în toate [...] căci aşa Se împlineşte Domnul pe pământ în cei ce sunt asemenea Lui şi lucrând cu El pentru biruinţa Lui [...]» [17] (citat din mesajul Mihaelei din 21 septembrie 2013)

…………………

Anca Ionescu-Târgovişte
           23 septembrie 2013

…………………






[1] Fapte, 1:11
[2] Ioil, 4:2.12
[7] Ieş., 26: 1-14
[9] Noul Ierusalim, “Cuvântul lui Dumnezeu”, Editura Ro-Emaus, Bucureşti 2006, pag. 970
[10] Ibid.
[11] Ibid.
[12] Ibid.
[13] Ibid.
[14] Ibid.
[15] Ibid.
[16] Ibid.
[17] Ibid.

Comentarii

Postări populare