340. Texte falsificate : Anul 1994 ( 27 noiembrie ) – mesaj “primit” prin leliţa Mihaela
(Comentariu la Noua Evanghelie de la Pucioasa intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”)
Motto:“Fiule, să nu pierzi şi să nu uiţi nici
un cuvânt, că de toate vei fi întrebat”
(preluat din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 6 februarie 1959)
Laitmotiv preluat din postarea #38 (primul articol din seria celor care semnalează modificări de fond în “Cuvânt”):
Sunt cu adevărat textele de la Pucioasa o vorbire din cer? Sunt ele oare un alt Cuvânt al lui Dumnezeu, un Cuvânt nou, care îl completează pe cel recunoscut dintotdeauna şi pretutindeni şi de toţi cu numele de Sfânta Scriptură? Dacă ar fi aşa, atunci preocuparea şi respectul şi grija pentru păstrarea nealterată a acestor texte contemporane cu noi ar trebui să fie întru totul asemănătoare cu cele purtate de zeci de generaţii de creştini faţă de Biblie. Or, constatăm că: în timp ce Biblia s-a păstrat nealterată timp de 2000 de ani, textele de la Pucioasa au fost modificate masiv şi substanţial tocmai de către liderii pucioşi, adică de aceia care ar fi trebuit să vegheze ca nici o iotă şi nici o cirtă din ele să nu se schimbe. În ediţia din anul 2006 a cărţii pucioşilor pe care ei au intitulat-o “Cuvântul lui Dumnezeu” apar mii de modificări faţă de ediţia din anul 1995 a aceleiaşi cărţi. Tot ce a fost incomod, sau se preta la o cosmetizare de faţadă, a fost forfecat fără scrupule. Nu ne referim aici în nici un caz la corecţiile legate de ortografie, care sunt şi ele extrem de numeroase, dar fireşti pentru orice nouă ediţie de carte, ci la modificările de fond, unele dintre ele vădit interesate ca să sporească legitimitatea şi credibilitatea acestei colecţii de “mesaje”. Dacă scrierile sunt cu adevărat vorbirea lui Dumnezeu, atunci trebuia să se admită a priori că Dumnezeu nu trebuie şi nu poate fi corectat (pur şi simplu pentru că nu e cazul – Dumnezeu este însăşi perfecţiunea). Măcar din respect pentru Dumnezeu şi pentru “Cuvântul” Lui s-ar fi cuvenit să nu se intervină cu nimic în exprimarea originală, chiar veghind scrupulos ca textele respective să rămână nealterate. Dar, dacă autorul textelor a greşit în nenumărate situaţii, uneori destul de grav, fiind nevoie să i se aplice corecţii masive, înseamnă că autorul a fost un om (sau mai mulţi), dar în nici un caz Dumnezeu.
Din raţiuni legate de spaţiul necesar prezentării acestui fenomen, am apreciat că este nevoie de o selecţie a acestor texte. De aceea am apreciat că unele modificări pot fi considerate “minore” şi nu le-am mai consemnat aici. Alte modificări vizează însă o “adaptare” intenţionată a textului, pentru a-l face mai lizibil sau mai familiar sau mai convingător, şi aici este evidentă intervenţia editorilor. Există şi modificări de-a dreptul mistificatoare, care încearcă să ascundă pur şi simplu unele imperfecţiuni sau chiar erori de fond, existente în ediţia întâi, alterându-se uneori în mod deosebit de grav sensul original. În fine, nu de puţine ori metoda de intervenţie a corectorilor a fost să suprime pur şi simplu porţiuni incomode din text, (uneori dispar fraze întregi!!), sau să adauge fraze inexistente în ediţia întâi.
Iată şi exemplele selectate şi contorizate:
Anul 1994 (continuare)
1274.+461. Ediţia 1995: “ Eu am lucrat-o prin cuvânt, iar voi aţi lucrat întru fiinţa ei. Voi aţi luat cuvântul Meu şi i-aţi dat fiinţă văzută. Şi […]” (27 noiembrie 1994)
1274.+461. Ediţia 2006: “ Eu am lucrat-o prin cuvânt, iar voi aţi lucrat pentru fiinţa ei, voi aţi luat cuvântul Meu şi i-aţi dat fiinţă văzută, şi […]” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+462. Ediţia 1995: “ […] voiesc să Mă aşez în Carte în ziua aceasta, că azi aşteptaţi ogor de lucru tată şi Eu trebuie să fiu alături de voi la lucru. Daţi-Mi aşternut în Carte, măi fiilor ai ieslei Mele. Şi cum vine asta, cum aţi dat voi fiinţă ieslei acesteia? Ia să vedeţi voi cum, căci Eu am rostit mereu cuvântul Meu peste voi şi voi aţi stat sub hrana aceasta şi aţi crescut prin cuvânt şi Mi-aţi fost Mie iesle. Voi aţi stat cu credinţă şi cu frică înaintea Mea, voi v-aţi lăsat cer şi pământ nou şi după aceea Eu am coborât în voi dreptatea şi pacea Mea.” (27 noiembrie 1994)
1274.+462. Ediţia 2006: “ […] voiesc să Mă aşez în carte în ziua aceasta, că azi aşteptaţi ogor de lucru, şi Eu trebuie să fiu alături de voi la lucru. Daţi-Mi aşternut în carte, măi fii ai ieslei Mele. Şi cum aţi dat voi fiinţă ieslei acesteia? Eu am lucrat prin cuvânt, iar voi aţi dat fiinţă văzută acestui aşternut dumnezeiesc. Ia să vedeţi voi cum, căci Eu am rostit mereu cuvântul Meu peste voi, şi voi aţi stat sub hrana aceasta şi aţi crescut prin cuvânt şi Mi-aţi fost Mie iesle. Voi aţi stat cu credinţă şi cu frică înaintea Mea, voi v-aţi lăsat cer nou şi pământ nou, şi după aceea Eu am coborât în voi dreptatea şi pacea Mea.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+463. Ediţia 1995: “ […] căci scris este că fără de sfinţenie, nimeni nu va vedea pe Domnul. Sfinţenia de trup şi de înţelepciune şi de inimă şi de vorbire şi de ascultare. Sfinţenie întru toate, nu numai cu trupul. Sfinţenie în purtare şi în privire şi în umilinţă, sfinţenie şi cer şi pământ nou din sfinţenie răsărit, sfinţenie sănătoasă, dar lecţia aceasta este grea în Israel tată.” (27 noiembrie 1994)
1274.+463. Ediţia 2006: “ […] căci scris este: «Fără de sfinţenie nimeni nu va vedea pe Domnul»; sfinţenie de trup şi de înţelepciune şi de inimă şi de vorbire şi de ascultare; sfinţenie întru toate, nu numai cu trupul; sfinţenie în purtare şi în privire şi în umilinţă; sfinţenie şi cer nou şi pământ nou, din sfinţenie răsărit; sfinţenie sănătoasă, dar lecţia aceasta este grea în Israel, tată.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+464. Ediţia 1995: “Astăzi aşteptaţi ogorul de lucru. Astăzi e zi de lucru pentru că Tatăl Meu lucrează şi Eu lucrez şi iată şi voi lucraţi.” (27 noiembrie 1994)
1274.+464. Ediţia 2006: “Astăzi aşteptaţi ogorul de lucru (preotul Nicu Gabriel, n.r.). Astăzi e zi de lucru, pentru că Tatăl Meu lucrează, şi Eu lucrez, şi iată, şi voi lucraţi.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+465. Ediţia 1995: “ Una este să slujeşti şi alta să judeci în lucru de slujire. Şi când e vorba de acest popor ales şi primit la Dumnezeu, păi sunt Eu tată slujitor peste poporul acesta şi-l slujesc şi-l învăţ şi-l hrănesc şi-l învăţ cum să mănânce şi cum să slujească lui Dumnezeu.” (27 noiembrie 1994)
1274.+465. Ediţia 2006: “ Una este să slujeşti, şi alta să judeci în lucru de slujire. Iar când e vorba de acest popor ales şi primit la Dumnezeu, sunt Eu, tată, slujitor peste poporul acesta, şi îl slujesc şi îl hrănesc şi îl învăţ cum să mănânce şi cum să slujească lui Dumnezeu.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+466. Ediţia 1995: “ […] după cum scrie scriptura care zice: aşteptăm, potrivit făgăduinţelor, ceruri noi şi pământ nou, în care locuieşte dreptatea. Voi sunteţi această începătură nouă şi vreau să fac din voi sămânţă de însămânţat cer nou şi pământ nou… ... Cine învaţă de pe pământ, nu poate să fie slujitorul Meu în această lucrare […]” (27 noiembrie 1994)
1274.+466. Ediţia 2006: “ […] după cum scrie Scriptura care zice: «Aşteptăm, potrivit făgăduinţelor, ceruri noi şi pământ nou, în care locuieşte dreptatea», iar voi sunteţi această începătură nouă, şi vreau să fac din voi sămânţă de însămânţat cer nou şi pământ nou. Aş voi, măi fiilor, să fiţi atenţi mai departe, că voi veni apoi şi voi lăsa învăţătură de creştere ca în cer pentru slujitorul de la Urziceni, şi dacă se va lăsa să fie slujitor de la Mine, atunci bine îi va fi, şi va lucra apoi cu folos, şi va rămâne lucrul său, căci dacă lucrul cuiva nu va rămâne pentru Mine, pe acela nu-l voi cunoaşte când voi rămâne descoperit în această lucrare. […] Dar slujitorul din biserica de acolo n-a înţeles taina aceasta, şi voiesc să-l ajut să înţeleagă. Iar voi să fiţi atenţi la Mine, căci voi veni pentru el ca să-l pregătesc să fie slujitor aşa cum cere cerul, şi nu aşa cum a învăţat el pe pământ. Cine învaţă de pe pământ, nu poate să fie slujitorul Meu în această lucrare […]” (14/27 noiembrie 1994)
“Slujitorul de la Urziceni” nu este altul decât preotul Nicu Gabriel, care fusese invitat pe 27 noiembrie 1994 la Pucioasa ca să ia cunoştinţă de învăţăturile înnoitoare de la Noul Ierusalim. În anul 1995 reperele care ar fi putut să ajute la identificarea lui au fost atent eliminate din text; dar în anul 2006, când ruptura cu Nicu Gabriel era deja de domeniul istoriei, liderii pucioşi îi dădeau numele în mod explicit.
1274.+467. Ediţia 1995: “ Faceţi, tată, pe toţi cei împreună slujitori cu voi din Israel , faceţi-i să prindă priceperea acestor limbi dătătoare de viaţă şi de răscumpărare a făpturii.” (27 noiembrie 1994)
1274.+467. Ediţia 2006: “ Faceţi, tată, pe toţi cei împreună cu voi din Israel , faceţi-i să prindă priceperea acestor limbi dătătoare de viaţă şi de răscumpărare a făpturii.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+468. Ediţia 1995: “Lucrarea Mea este zi tată, nu este noapte şi vom lungi ziua şi vom lucra lucrarea zilei, de acum.” (27 noiembrie 1994)
1274.+468. Ediţia 2006: “Lucrarea Mea este ziuă, tată, nu este noapte, şi vom lungi ziua şi vom lucra lucrarea zilei, de-acum.” (14/27 noiembrie 1994)
1274.+469. Ediţia 1995: “ Scriptura cea despre naşterea din nou a lumii. Am multe să aduc la iesle. […] ca să fiu întâmpinat de voi întru întoarcerea Mea. Amin.” (27 noiembrie 1994)
1274.+469. Ediţia 2006: “ Scriptura cea despre naşterea din nou a lumii. Amin. Am multe să aduc la iesle. […] ca să fiu întâmpinat de voi întru întoarcerea Mea. Amin, amin, amin.” (14/27 noiembrie 1994)
……………………
Estera
4 aprilie 2011
……………………
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Coment.