321. Texte falsificate : Anul 1994 ( 1 mai ) – mesaj “primit” prin leliţa Mihaela
(Comentariu
la Noua Evanghelie de la Pucioasa
intitulată “Cuvântul lui Dumnezeu”)
Motto:“Fiule, să nu pierzi şi să nu uiţi nici
un cuvânt, că de toate vei fi
întrebat”
(preluat din “Cuvântul lui Dumnezeu”, 6 februarie 1959)
Laitmotiv preluat din postarea #38 (primul articol din
seria celor care semnalează modificări de fond în “Cuvânt”):
Sunt cu
adevărat textele de la Pucioasa o vorbire din cer? Sunt ele oare un alt
Cuvânt al lui Dumnezeu, un Cuvânt nou, care îl
completează pe cel recunoscut dintotdeauna şi pretutindeni şi de toţi cu numele
de Sfânta Scriptură? Dacă ar fi aşa, atunci preocuparea şi respectul şi
grija pentru păstrarea nealterată a acestor texte contemporane cu noi ar trebui
să fie întru totul asemănătoare cu cele purtate de zeci de generaţii de
creştini faţă de Biblie. Or, constatăm că: în timp ce Biblia s-a păstrat nealterată timp de 2000 de
ani, textele de la Pucioasa au fost modificate masiv şi substanţial tocmai de
către liderii pucioşi, adică de aceia care ar fi trebuit să vegheze ca nici o iotă şi nici o cirtă din ele să
nu se schimbe. În ediţia din anul 2006 a cărţii pucioşilor pe care ei au
intitulat-o “Cuvântul lui Dumnezeu” apar mii de modificări faţă de ediţia
din anul 1995 a aceleiaşi cărţi. Tot ce a fost incomod, sau se preta la o
cosmetizare de faţadă, a fost forfecat fără scrupule. Nu ne referim aici în
nici un caz la corecţiile legate de ortografie, care sunt şi ele extrem de
numeroase, dar fireşti pentru orice nouă ediţie de carte, ci la modificările de
fond, unele dintre ele vădit interesate ca să sporească legitimitatea şi
credibilitatea acestei colecţii de “mesaje”. Dacă scrierile sunt cu adevărat
vorbirea lui Dumnezeu, atunci trebuia să se admită apriori că Dumnezeu nu
trebuie şi nu poate fi corectat (pur şi simplu pentru că nu e cazul – Dumnezeu
este însăşi perfecţiunea). Măcar din respect pentru Dumnezeu şi pentru
“Cuvântul” Lui s-ar fi cuvenit să nu se intervină cu nimic în exprimarea
originală, chiar veghind scrupulos ca textele respective să rămână nealterate.
Dar, dacă autorul textelor a greşit în nenumărate situaţii, uneori destul de
grav, fiind nevoie să i se aplice corecţii masive, înseamnă că autorul a fost
un om (sau mai mulţi) dar în nici un caz Dumnezeu.
Din raţiuni
legate de spaţiul necesar prezentării acestui fenomen, am apreciat că este
nevoie de o selecţie a acestor texte. De aceea am apreciat că unele
modificări pot fi considerate “minore” şi nu le-am mai consemnat aici. Alte modificări vizează
însă o “adaptare” intenţionată a textului, pentru a-l face mai lizibil sau
mai familiar sau mai convingător, şi aici este evidentă intervenţia editorilor
. Există şi modificări de-a dreptul
mistificatoare, care încearcă să ascundă pur şi simplu unele imperfecţiuni sau
chiar erori de fond, existente în ediţia întâi, alterându-se uneori în mod
deosebit de grav sensul original. În fine, nu de puţine ori metoda de
intervenţie a corectorilor a fost să suprime pur şi simplu porţiuni incomode
din text, (uneori dispar fraze întregi!!), sau să adauge fraze inexistente în
ediţia întâi.
Iată şi
exemplele selectate:
Anul
1994 (continuare)
1274.+82. Ediţia 1995: “Eu sunt.
Bucuraţi-vă şi iarăşi
zic bucuraţi-vă! Eu sunt Cel dintâi şi Cel de pe urmă şi iată, tată, sunt cu voi cei din
urmă. Bucuraţi-vă că sunt cu voi, cu voi cei din urmă, cei dinaintea arătării
Mele pe norii slavei, întru slăvită venire pe nori. Sunt cu tine Israele mititel, popor ales de Mine din lume
ca să fiu cu tine în vremea cea din urmă şi ca să fii tu creştin, tată, creştin după adevărul
numelui Meu.” (1 mai 1994)
1274.+82. Ediţia 2006: “Eu sunt, bucuraţi-vă! Şi iarăşi zic, bucuraţi-vă! Eu sunt Cel dintâi şi Cel de pe urmă, şi iată, sunt cu voi, cei din urmă. Bucuraţi-vă
că sunt cu voi, cu voi, cei din urmă, cei de dinaintea arătării Mele pe norii slavei, întru slăvită
venire pe nori. Sunt cu tine, Israele mititel, popor ales de Mine din lume ca să fiu cu
tine în vremea cea din urmă, şi ca să fii tu creştin după adevărul numelui Meu.”
(18
aprilie/1 mai 1994)
1274.+83. Ediţia 1995: “Acesta este
numele Meu măi Israele
şi din el vine numele de creştin. Dar ce răspuns Îmi dai tu despre viaţa ta cu
numele de creştin, căci tu trebuie să semeni cu Cel de la care se desprinde acest nume minunat.
...Hristos
a înviat! creştinii Mei care purtaţi
întru adevăr acest nume minunat. Acest nume este purtat de cei ce seamănă cu Mine tată. Hristos a înviat întru
întreită cântare şi urare şi adeverire. Pentru tot poporul Meu să fie praznic de înviere şi
asemănare de înviere. Şi bucurie în inimile voastre tată. O, nu e bine în lume,
nu e bine cu lumea tată.” (1 mai 1994)
1274.+83. Ediţia 2006: “Acesta este
numele Meu, Israele, şi din el vine numele de
creştin. Dar ce răspuns Îmi dai tu despre viaţa ta cu numele de creştin? căci tu trebuie să semeni
cu Cel de la Care se desprinde acest nume
minunat.
O, popor
creştin, să te lupţi, tată, să semeni cu Mine, că Eu cu nimeni n-am vorbit ca
şi cu tine, şi am multe să-ţi cer, şi să le văd peste tine,ca să trăiesc Eu
întru tine, iubitul Meu copil cu numele de creştin, cu nume nou, după numele
Meu rostit.
Israele,
pace ţie! De peste tot Israele al acestei lucrări, pace ţie! Ascultă cuvântul
Domnului, Israele mic. Ia aminte şi te întăreşte întru Mine şi de la Mine, de
la hrana Mea, care se cheamă cuvântul lui Dumnezeu. Iată, rostesc peste tine,
în numele Meu şi în numele tău, tot cerul rosteşte odată cu Mine şi cu tine
salutul Paştelui Meu şi al tău: Hristos a înviat! Şi tu să zici cu Mine odată: „Adevărat
a înviat!“. Adevărat să fie acest răspuns peste fiinţa ta, peste împlinirea
ta întru Mine, întru învierea Mea întru tine.
Hristos
a înviat, creştinii Mei, care purtaţi întru adevăr
acest nume minunat! Acest nume este purtat de cei ce seamănă cu Mine, fiilor. Hristos a înviat,
întru întreită cântare şi urare şi adeverire!
Pentru tot poporul Meu să fie praznic de înviere, şi asemănare de înviere, şi bucurie în inimile
voastre, fiilor.
O, nu e bine în lume, nu e bine cu lumea,
tată.” (18 aprilie/1 mai 1994)
Dacă la începuturi (prin anii ’90)
liderii pucioşi cochetau cu ideea înfiinţării unei Biserici instituţionale
proprii, care să intre în competiţie de putere cu Biserica tradiţională (BOR)
pentru a-i contesta şi uzurpa autoritatea, cu timpul entuziasmul lor a mai
scăzut. Ei au realizat că şansele de izbândă sunt nesemnificative, motiv pentru
care s-au repliat, lansând conceptul de “biserică locală” pentru “biserica Noul
Ierusalim”. Formal, ei au trecut la înlocuirea masivă în textele “sfinte”
pucioşeşti a majusculei folosite de ei pentru “Biserica” Noul Ierusalim, care
devenea o simplă “biserică”, dar – după spusele lor – singura autentică:
1274.+84. Ediţia 1995: “Mare suspinare
pe îngeri şi pe sfinţi că n-au şi ei loc în biserici şi în oamenii care merg la
slujba învierii Domnului, la slujba bisericii
tată. Că iată,
una este să zici biserică şi alta este să zici Biserica lui Iisus Hristos. Dar Eu vreau ca tu să fii Biserică a lui Iisus Hristos,
iubita şi micuţa Mea turmă. Să nu fii ca biserica lumii tată, care se foloseşte de numele lui Iisus Hristos şi care se strânge
la slujba învierii ca să întristeze pe sfinţi şi pe îngeri şi pe Domnul tată. Se strânge şi face fărădelege
în biserică şi în casa ei şi în jurul ei şi blesteamă şi înjură şi fumează şi face
desfrânare şi destrăbălare şi nu văd tată să doară pe careva această blasfemie
dureroasă.” (1 mai 1994)
1274.+84. Ediţia
2006: “Mare suspinare este
pe îngeri şi pe sfinţi că n-au şi ei loc în biserici
şi în oamenii care merg la slujba învierii Domnului, la slujba bisericii, fiilor, că iată, una este
să zici biserică, şi alta este să zici biserica lui Iisus Hristos. Dar Eu vreau ca tu să fii biserică a lui Iisus Hristos,
iubita şi micuţa Mea turmă. Să nu fii ca biserica lumii, care se foloseşte de
numele lui Iisus Hristos şi care se strânge la slujba învierii ca să întristeze
pe sfinţi şi pe îngeri şi pe Domnul, se strânge şi face fărădelege în biserică şi în casa ei şi în jurul ei, şi blesteamă şi
înjură şi fumează şi face desfrânare şi destrăbălare, şi nu văd, tată, să doară pe careva această
blasfemie dureroasă.” (18 aprilie/1 mai 1994)
Ca să-şi sublinieze caracterul de
unicitate şi pentru a sugera că toate celelalte Biserici sunt biserici rătăcite
de Adevăr, liderii pucioşi şi-au denumit în 1994 “Biserica” lor cu apelativul “Biserica lui Iisus Hristos”. Din motivele arătate mai
înainte, tot ei o redenumesc în anul 2006 “biserica
lui Iisus Hristos”, ca să fie limpede că aici nu este vorba de o biserică instituţională, ci de o biserică locală:
1274.+85. Ediţia 1995: “Măi copii vă
spun şi Eu vouă tată că e mare rătăcire pe pământ. Cerul face socoteală, şi e
mare înşelare pe pământ şi voiesc s-o dau de veste ca să nu lucrez pe neştire
peste rătăcire, ca să dau de ştire că una înseamnă cuvântul biserică şi alta
înseamnă Biserica
lui Iisus Hristos.” (1 mai 1994)
1274.+85. Ediţia
2006: “Măi copii,
vă spun şi Eu vouă că e mare rătăcire pe pământ. Cerul
face socoteală, şi e mare înşelare pe pământ,
şi voiesc s-o dau de veste, ca să nu lucrez pe neştire
peste rătăcire; să
dau de ştire că una înseamnă cuvântul biserică, şi alta înseamnă biserica lui Iisus Hristos.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+86. Ediţia 1995: “O, ce mult
voiesc să ştiţi şi să credeţi că preotul trebuie să fie curat şi să se asemene
cu Mine tată, că
scris este: nu este ucenic mai mare ca
învăţătorul său, dar orice ucenic desăvârşit va fi ca învăţătorul său. Aşa şi numai aşa înseamnă biserică a lui Hristos tată.” (1 mai 1994)
1274.+86. Ediţia 2006: “O, ce mult
voiesc să ştiţi şi să credeţi că preotul trebuie să fie curat şi să se asemene
cu Mine, că scris este: «Nu este ucenic mai mare ca învăţătorul său, dar orice ucenic
desăvârşit va fi ca învăţătorul său». Aşa şi numai aşa
înseamnă biserică a lui Hristos.” (18 aprilie/1 mai 1994)
Pentru a spori în sobrietate, textele
care reflectă o prea mare familiaritate a lui “Dumnezeu” faţă de poporul pucios
sunt suprimate brutal în ediţia din anul 2006. Astfel, formularea “copii”,
atribuită îniţial întregului “popor”, dispare în ediţia din 2006, deoarece între
timp liderii pucioşi şi-au însuşit-o şi
şi-au păstrat-o exclusiv pentru ei:
1274.+87. Ediţia 1995: “Dar unde sunt
tată cheile împărăţiei cerurilor? Unde sunt, măi
copii? Iată ele sunt stăpânite de cei ce nu
iubesc împărăţia cerurilor.” (1
mai 1994)
1274.+87. Ediţia 2006: “Dar unde sunt, tată, cheile împărăţiei
cerurilor? Iată, ele
sunt stăpânite de cei ce nu iubesc împărăţia cerurilor.” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+88. Ediţia 1995: “Voi sunteţi
Biserica Mea pentru că
Eu sunt capul. Dar la biserica lumii n-am cum să-Mi plec capul, iar cei ce
păstoresc peste ea vor da seamă şi le voi cere rodul şi le voi cere oile
păstorite şi le voi arăta ce-au făcut. Căci n-au făcut altceva decât negoţ şi înjosire peste Fiul lui
Dumnezeu.” (1 mai 1994)
1274.+88. Ediţia 2006: “Voi sunteţi
biserica Mea, pentru că Eu sunt capul
ei. Dar la biserica
lumii n-am cum să-Mi plec capul, iar cei ce păstoresc peste ea vor da seamă, şi le voi cere rodul, şi le voi cere oile
păstorite şi le voi arăta ce au făcut, că n-au făcut altceva decât negoţ şi înjosire peste Fiul lui
Dumnezeu.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+89. Ediţia 1995: “Iată, am
coborât această lucrare între cer şi pământ şi am lucrat cu voi 40 de ani în taină cerească
şi acum [...]” (1 mai 1994)
1274.+89. Ediţia 2006: “Iată, am
coborât această lucrare între cer şi pământ şi am lucrat cu voi patruzeci de ani în taină
cerească, şi
acum [...]” (18 aprilie/1 mai 1994)
Uneori cosmetizările făcute de pucioşi
sunt pur subiective, deoarece operează cu cuvinte sinonime:
1274.+90. Ediţia 1995: “[...] că
păcatele ninivitenilor M-au făcut să hotărăsc cufundarea lor şi pieirea lor. Dar Eu am profeţit prin
trimisul Meu şi cetatea s-a pocăit şi Eu Mi-am băgat sabia în teacă. Şi după o
vreme ninivitenii au cugetat că a fost minciună profeţia, şi din nou s-au
întors de la Dumnezeu şi atunci Eu am cufundat Ninivea, am cufundat-o tată dacă n-a
stat credincioasă şi întru ascultare.”
(1 mai 1994)
1274.+90. Ediţia 2006: “[...] că
păcatele ninivitenilor M-au făcut să hotărăsc scufundarea lor şi pieirea lor,
dar Eu am profeţit prin trimisul Meu, şi cetatea s-a pocăit, şi Eu Mi-am băgat sabia în
teacă. Şi după o vreme ninivitenii au cugetat că a fost minciună profeţia, şi
din nou s-au întors de la Dumnezeu, şi atunci, Eu am scufundat Ninivea dacă n-a stat credincioasă şi întru
ascultare.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+91. Ediţia 1995: “Străjerul care
vede sabia venind şi nu anunţă cetatea, se face vinovat de sângele celui ce
piere în fărădelege. Dar cel ce vesteşte apropierea prăpădului, acela nu este
vinovat de viaţa celui ce nu crede vestea străjerului…
…O, Eu am avut mereu străjeri puşi de Mine
peste tine poporul Meu ales din lume ca să fii pentru Mine… Iată, acum [...]
şi ce este mâine. Dar dacă eşti cu Mine nu te vei stropi nici
pe picioare tată şi vei trece cu bine şi vei
întâmpina pe Domnul tău întru răsplata ta în cele nădăjduite. Să nu te superi
pe Mine Israele. Eu te îndemn spre sfinţenie tată, că nu mai am mângâiere decât de la tine, iubitul Meu
popor.” (1 mai 1994)
În
1994 se căuta pe cât posibil să se ascundă anumite reproşuri pe care “poporul”
pucios le primea de la liderii lui, pentru a se păstra o imagine cât mai
idilică pentru noua “biserică a lui Hristos”. În 2006 s-a schimbat foaia. Multe dintre cele care fuseseră “băgate sub
preş” au fost scoase la iveală, din dorinţa de a arăta că “poporul cel nou de
acum” este de altă calitate, faţă de “poporul cel vechi” al Verginicăi, care pe
drept cuvânt merita să fie mustrat la vremea respectivă, pentru atâtea şi
atâtea neascultări şi neîmpliniri. Aşa au apărut unele fraze noi în textele
pucioşeşti din ediţia 2006, fraze care fuseseră date deoparte cu grijă în
ediţia anului 1994:
1274.+91. Ediţia
2006: “Străjerul care vede sabia venind şi nu anunţă
cetatea, se face vinovat de sângele celui ce piere în fărădelege, dar cel ce vesteşte
apropierea prăpădului, acela nu este vinovat de viaţa celui ce nu crede vestea
străjerului. Dar şi ţie ţi-am vestit, poporul
Meu iubit, şi câte ţi-am vestit! Şi dacă tu dai să nu crezi, mai am Eu ce să-ţi
fac ţie dacă vor veni peste tine cele ce sunt vestite că vor veni?
O, Eu am avut mereu străjeri puşi de Mine peste tine, poporul Meu ales din lume ca să fii pentru Mine, dar tu ai dispreţuit pe străjeri când voiam îndreptare ţie. Iată, acum [...] şi ce este mâine, dar dacă eşti cu Mine, nu te vei stropi nici pe
picioare, şi vei trece cu bine şi vei întâmpina pe Domnul tău, întru răsplata ta în cele
nădăjduite. Să nu te superi pe Mine, Israele. Eu te îndemn spre sfinţenie, că nu mai am mângâiere
decât de la tine, iubitul Meu popor.” (18 aprilie/1 mai 1994)
Dumnezeul Pucioasei nu mai recunoaşte
BOR ca biserică autentică:
1274.+92. Ediţia 1995: “Aşa este şi
această pildă; este pentru biserică, deosebit pentru biserică, şi iată, biserica nu este biserica Mea,
şi nu este decât de stat pe cruce pentru o aşa biserică. [...] cei vii cu
trupul nu vor să audă vestea învierii şi
să învieze. Ba Îmi pecetluiesc mormântul Meu în ei, [...]Eu voiesc
alinare de la tine tată, de la tine, Israele, că iată
sunt în patimă de la lumea care-şi bate joc de numele Meu. Şi scris este că, cu cel fără de lege nu voi sta la masă. Dar lumea nu
înţelege Scripturile şi nu vrea să audă de ele şi să le ştie şi să le creadă.” (1 mai
1994)
1274.+92. Ediţia 2006: “Aşa este şi
această pildă; este pentru biserică, deosebit pentru biserică, şi iată,
biserica nu este biserica Mea, şi nu este decât de stat pe cruce pentru o aşa
biserică. [...] cei vii cu trupul nu vor să audă vestea învierii Mele şi să învieze, ba Îmi pecetluiesc
mormântul Meu în ei, [...]Eu voiesc alinare de la tine, Israele, că iată, sunt în patimă de la lumea
care-şi bate joc de numele Meu, şi scris este: «Cu cel fără de lege nu voi sta la masă», dar lumea nu înţelege Scripturile şi nu vrea să audă de ele
şi să le ştie şi să le creadă.” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+93. Ediţia 1995: “Eu cu viaţa Mea
cea sfântă întru tine. Şi tu trăieşti acum nu cu hrană asortată, şi nu cu bucate
lumeşti, ci cu bucate cereşti, [...] căci viaţa aceasta Eu ţi-am profeţit-o, tată, din vreme şi ţi-am promis că te voi duce la ea şi la izvorul
cel ceresc apoi. Căci după mâncare îţi va trebui să bei apă tată [...] trebuie să fie
sălaşe a lucrării Duhului Sfânt. [...] Cu tine este altceva tată, tu împlineşti ce n-au
împlinit ei, ce a mai rămas de împlinit pentru întoarcerea în Eden , unde moartea va fi aruncată afară şi
când prin tine se va ierta toată neîmplinirea celor de până la tine. Tu împlineşti ce-a mai rămas neîmplinit.” (1 mai
1994)
1274.+93. Ediţia 2006: “Eu, cu viaţa Mea cea sfântă
întru tine; iar tu
trăieşti acum nu cu hrană asortată, şi nu cu bucate lumeşti, ci cu bucate
cereşti, [...] căci viaţa aceasta Eu ţi-am profeţit-o din vreme şi ţi-am promis
că te voi duce la ea, şi la izvorul cel ceresc apoi,
căci după mâncare îţi va trebui să bei apă, tată, [...] trebuie să fie sălaşe
ale lucrării
Duhului Sfânt. [...] Cu tine este altceva. Tu împlineşti ce n-au împlinit ei, ce a mai rămas de împlinit
pentru întoarcerea în Eden ,
unde moartea va fi aruncată afară şi când prin tine se va ierta toată
neîmplinirea celor de până la tine, căci tu împlineşti ce a mai rămas neîmplinit.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+94. Ediţia 1995: “Ca să nu
preacurvească fără lege, tată, pentru că acelea nu alegeau viaţa cea curată în
Hristos, şi trebuia să rămână sub lege acelea, pentru că pe atunci iudeii şi
nici apostolii nu pricepeau de-ajuns că legea nu-l poate avea pe om pentru Hristos.” (1 mai
1994)
1274.+94. Ediţia 2006: “Ca să nu preacurvească
fără lege, tată, pentru că acelea nu alegeau viaţa cea curată în Hristos, şi
trebuia să rămână sub lege acelea, pentru că pe atunci nici iudeii şi nici apostolii
nu pricepeau de ajuns că legea nu-l poate avea pe om pentru Hristos.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+95. Ediţia 1995: “[…] dar acum,
cei vii cu trupul nu vor să audă vestea învierii şi să învieze, ba Îmi
pecetluiesc mormântul Meu în ei, ca nu cumva să Mă scol întru ei şi să fie
vii.” (1 mai 1994)
1274.+95. Ediţia
2006: “[…] dar acum, cei vii cu trupul nu vor să audă
vestea învierii Mele şi să învieze, ba Îmi pecetluiesc mormântul Meu în ei, ca
nu cumva să Mă scol întru ei şi să fie vii.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+96. Ediţia 1995: “Cu tine este
altceva tată, tu
împlineşti ce n-au împlinit ei, ce a mai rămas de împlinit pentru întoarcerea
în Eden , unde
moartea va fi aruncată afară şi când prin tine se va ierta toată neîmplinirea
celor de până la tine. Tu împlineşti ce a mai rămas neîmplinit.” (1 mai 1994)
1274.+96. Ediţia 2006: “Cu tine este
altceva. Tu
împlineşti ce n-au împlinit ei, ce a mai rămas de împlinit pentru întoarcerea
în Eden , unde
moartea va fi aruncată afară şi când prin tine se va ierta toată neîmplinirea
celor de până la tine, căci tu împlineşti ce a mai rămas neîmplinit. ” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+97. Ediţia 1995: “Aşa, şi nu te
sminti că-ţi cer să fii ca cerul sfânt, ca Ierusalimul cel de sus, cel prin har Ierusalim şi care a
câştigat prin har Ierusalimul cel de sus după cum a fost rostită făgăduinţa
peste Avraam.” (1 mai 1994)
1274.+97. Ediţia 2006: “Aşa, şi nu te
sminti că-ţi cer să fii cum este cerul sfânt, cum este Ierusalimul cel de sus, cel prin har Ierusalim, şi care a câştigat prin har
Ierusalimul cel de sus, după cum a fost rostită făgăduinţa peste Avraam. ” (18 aprilie/1
mai 1994)
O altă informaţie pe care pucioşii se
fereau s-o facă publică în anul 1994 era cea referitoare la prezenţa unor
“păstori” în structurile de conducere ale sectei. Fără a fi preoţi hirotoniţi,
aceşti “păstori” se erijau în sfetnicii cei mai apropiaţi ai Verginicăi, adesea
suplinind-o în teritoriu. În 1994, liderii pucioşi încă se mai străduiau să
mimeze o normalitate perfectă în biserica lor, orice inovaţie cu caracter
dogmatic sau practic fiind ascunsă cu grijă, pentru a nu fi prilej de
speculaţie pentru cei care, oricum, îi contestau. În anul 2006, ei au devenit
însă mai curajoşi şi mai cinici, considerând că a face public acest mic secret
al lor nu mai constituie un motiv de îngrijorare:
1274.+98. Ediţia 1995: “Aşa am spus când am venit s-o
iau cu cerul pe Verginica. Am profeţit peste tine Israele şi am spus că vine vremea să grăiesc
cuvinte sfinte peste tine, dacă te voi avea pentru Mine…
… Verginica are glas peste voi în ziua Mea
de serbare cu voi. Pace glasului cuvântului tău întru Mine Verginico şi
adapă-ţi turma tată şi dă-i din vinul cel nou al nunţii, din cuvântul cel mai
nou al Meu şi al tău, să se îngraşe poporul tău, să se veselească tată, că e zi
de bucurie, e zi de înviere peste fii învierii, peste fii harului tată.” (1 mai 1994)
1274.+98. Ediţia 2006: “Am spus când am venit s-o iau
cu cerul pe Verginica, am profeţit peste tine, Israele, că vine vremea să grăiesc cuvinte sfinte peste tine dacă te
voi avea pentru Mine. Întreabă pe păstorii tăi
cei de la Mine, şi spuneţi la poporul nostru, păstorilor iubiţi, spuneţi ce am
spus Eu când am luat-o cu cerul pe Verginica. Caută, măi păstorule care ai spre
păstrare comoara cea de la sfârşit a cuvântului venit de la Mine la Israel;
caută şi scoate din ea şi dă de ştire lui Israel, ca să vadă Israel împlinirea
cuvintelor profeţite.
Verginica are glas peste voi
în ziua Mea de serbare cu voi. Pace glasului cuvântului tău întru Mine, Verginico! şi adapă-ţi turma, tată, şi dă-i din vinul cel nou al nunţii, din
cuvântul cel mai nou al Meu şi al tău, ca să se îngraşe poporul tău, să se
veselească, tată, că e zi de bucurie, e zi de înviere
peste fiii învierii, peste fiii harului. Amin.” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+99. Ediţia 1995: “Hristos a înviat peste ieslea cea nouă. Hristos a înviat peste voi cei puşi de strajă la
lucrul ieslei cerului, la gura izvorului cuvântului ceresc.” (1 mai 1994)
1274.+99. Ediţia 2006: “Hristos a înviat! peste ieslea cea nouă, peste voi, cei puşi
de strajă la lucrul ieslei cerului, la gura izvorului cuvântului ceresc.” (18 aprilie/1
mai 1994)
Unele corecţii pe care le fac liderii
pucioşi vorbirii “Dumnezeului” lor sunt, după părerea lor, “corecţii
gramaticale” (după ureche):
1274.+100. Ediţia 1995: “Dar vine vremea apoi să se ridice aceste
porţi ale grădinii celei noi, ale aşezării celei noi, şi cine va intra, va intra şi
cine nu va intra, nu va intra.” (1
mai 1994)
1274.+100. Ediţia 2006: “Dar vine vremea apoi să se ridice aceste
porţi ale grădinii cea nouă, ale aşezării cea nouă, şi cine va intra, va intra, şi
cine nu va intra, nu va intra.” (18 aprilie/1 mai 1994)
Uneori, iniţiativa de a alterna în
vorbire dialogată duhurile de la Pucioasa (care se pretind a fi ba Dumnezeu, ba
Verginica, ba Maica Domnului sau oarecare dintre sfinţi) le joacă feste
liderilor pucioşi. Uitând cine este la rând la vorbire, ei se trezesc că
amestecă pur şi simplu vorbirile persoanelor între ele. Un exemplu este un text
în care, duhul care se pretinde a fi “duhul Verginicăi” se trezeşte că vorbeşte
… din dreptul lui Dumnezeu. El rememorează relaţia dintre Hristos şi apostolii
Săi, dar o atribuie Verginicăi, care n-a avut apostoli!! La reeditarea cărţii,
liderii pucioşi au sesizat grava eroare apărută în “textele lor sacre”: “cică,
Verginica i-ar fi avut apostoli pe Tit, pe Timotei, pe
Barnaba, pe Marcu, pe Prohor”!! De aceea, ei s-au grăbit să o corecteze
cu dibăcie, eliminând cuvântul “Mei” care defineşte raporturile dintre Iisus şi
apostoli. O a doua corecţie este renunţarea la majusculă pentru pronumele
“mei”, asociat păstorilor Verginicăi:
1274.+101. Ediţia 1995: “Păstorii Mei, întăriţi-vă şi să vă întăriţi ucenicii, aşa cum
au întărit apostolii Mei
pe Tit, pe Timotei,
pe Barnaba, pe Marcu, pe Prohor şi pe toţi ucenicii cei lucrători.” (1 mai 1994)
1274.+101. Ediţia 2006: “Păstorii mei, întăriţi-vă, şi să vă întăriţi ucenicii, aşa cum i-au întărit apostolii pe Tit, pe Timotei, pe Barnaba, pe Marcu, pe
Prohor şi pe toţi ucenicii cei lucrători.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+102. Ediţia 1995: “Fiţi copii ai înţelepciunii, nu ai voii
libere, nu ai înţelepciunii libere, ci ai înţelepciunii din ascultarea de
Dumnezeu, din cuvântul care vă învaţă de 40 de ani.[…]Pe cei ce dau să priceapă pe Domnul şi nu pot singuri,
ajutaţi-i voi, cei ce aveţi tâlcul de la Domnul, şi zidiţi-vă şi fiţi temelie
tare ale celor ce se aşează acum spre
neclătinare şi spre vecie…” (1 mai 1994)
1274.+102. Ediţia 2006: “Fiţi copii ai înţelepciunii, nu ai voii
libere, nu ai înţelepciunii libere, ci ai înţelepciunii din ascultarea de
Dumnezeu, din cuvântul care vă învaţă de patruzeci de ani. […] Pe cei ce dau să priceapă pe Domnul şi nu pot singuri,
ajutaţi-i voi, cei ce aveţi tâlcul de la Domnul, şi zidiţi-vă şi fiţi temelie tare a celor ce se aşează acum spre
neclătinare şi spre vecie.” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+103. Ediţia 1995: “ […] şi de
sfinţi. lucrarea
Mea care a început de la Verginica, iată, are rod şi rodul rodeşte tată.” (1 mai 1994)
1274.+103. Ediţia 2006: “ […] şi de
sfinţi. Lucrarea
Mea care a început de la Verginica, iată, are rod, şi rodul rodeşte.” (18 aprilie/1
mai 1994)
1274.+104. Ediţia 1995: “Lumina s-a
numit zi şi întunericul s-a numit noapte şi lumina a fost făcută prin cuvânt
precum luminătorul zilei a fost făcut apoi prin cuvânt. […] Aceasta este numai
una din tainele pe care omul cel din pământ nu le poate pricepe. Mi-e milă de oamenii care se
pun să cerceteze pe Făcătorul întru lucrarea facerii cele prin cuvânt.” (1 mai 1994)
1274.+104. Ediţia 2006: “Lumina s-a
numit ziuă, şi
întunericul s-a numit noapte, şi lumina a fost făcută prin cuvânt, precum luminătorul zilei a
fost făcut apoi prin cuvânt. […] Aceasta este numai una din tainele pe care
omul cel ce este
pământ nu le poate pricepe. Mi-e milă de oamenii care se pun să cerceteze pe
Făcătorul întru lucrarea facerii cea prin cuvânt.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+105. Ediţia 1995: “Nu te lua după
om Israele, că oamenii vor să cumpere pe Dumnezeu cu bani tată. Dar banul este măsura
cezarului, nu este măsură dumnezeiască. […] Pentru că tu foloseşti măsura
omenească, nu măsura îngerească. Omul nu poate şti ce nu este de ştiut de om.
Când M-a dat Tatăl să Mă
întrupez, n-a ştiut nimeni din cer, dar de pe pământ.” (1 mai 1994)
1274.+105. Ediţia 2006: “Nu te lua după
om, Israele, că
oamenii vor să cumpere pe Dumnezeu cu bani, dar banul este măsura cezarului, nu este măsură dumnezeiască.
[…] Pentru că tu foloseşti măsura omenească, nu măsura îngerească, şi omul nu poate şti ce nu
este de ştiut de om.
Când M-a dat Tatăl să Mă
întrupez, n-a ştiut nimeni din cer, dară de pe pământ!” (18 aprilie/1 mai
1994)
1274.+106. Ediţia
1995: “[…] ale pământului. Pentru copiii Mei Marian şi
Victoria ,
copii aleşi de Mine pentru ducerea Evangheliei cele de sfârşit peste neamurile pământului. O, tată, iată iar vă
trimit şi să mergeţi cu dragoste pentru Mine şi în numele Meu. Veţi merge iar
dincolo de România, iar tată, iar şi iar. Şi vom zidi Ierusalimul cel nou, cel nevăzut şi cel văzut. Şi se va vedea cel nevăzut…
…Binecuvântaţi să fiţi întru ducere şi
întoarcere, întru intrări şi ieşiri, întru ieşiri şi intrări, în culcare şi-n sculare, şi întru sfinţenie tată. Mergeţi şi propovăduiţi
împărăţia Mea. Iată, vă trimit aşa cum i-am trimis pe apostolii
de atunci şi vă spun şi vouă tată, ca şi lor vă spun: Mergeţii, în căile păgânilor să nu umblaţi şi pe
cele străine de Mine să nu le luaţi şi Eu Mă voi odihni peste voi cu Duhul Meu
Cel Sfânt.” (1 mai 1994)
1274.+106. Ediţia
2006: “[…] ale pământului, pentru copiii Mei Marian şi
Victoria ,
copii aleşi de Mine pentru ducerea Evangheliei cea de sfârşit peste neamurile pământului. O, tată, iată, iar vă trimit, şi să mergeţi cu dragoste
pentru Mine şi în numele Meu. Veţi merge iar dincolo de România, iar şi iar, şi vom zidi Ierusalimul cel
nou, cel nevăzut şi cel văzut, şi se va vedea cel nevăzut. Se binecuvintează calea şi
călătoria voastră peste ţări, iar Eu şi cu cerul Meu vă voi însoţi pe voi; pe
voi şi planul Meu.
Copiii
Mei, Hristos a înviat, tată! Şi voi învia din ce în ce mai mult, ca să sfârşesc
lucrarea cea de înviere, lucrarea cea de împărăţie a cerurilor în fiii care vor
fi sălaş al lui Iisus Hristos. Cerul aşteaptă chiar şi numai după unul care
s-ar întoarce, dară după atâta mulţime de popoare care se vor întoarce într-o
zi! adică în ziua când Eu voi învălui cu slavă văzută ieslea cuvântului Meu pe
care voi îl luaţi şi le daţi oamenilor să bea din râul cuvântului vieţii.
Binecuvântaţi să fiţi întru
ducere şi întoarcere, întru intrări şi ieşiri, întru ieşiri şi intrări, în
culcare şi în sculare, şi întru sfinţenie, tată. Mergeţi şi propovăduiţi împărăţia Mea. Vă trimit aşa cum i-am trimis pe apostolii de atunci şi vă spun şi
vouă, ca şi lor vă spun: mergeţi, şi în căile
păgânilor să nu umblaţi, şi pe cele străine de Mine să nu le luaţi, şi Eu Mă voi odihni peste voi cu Duhul Meu Cel Sfânt.” (18 aprilie/1 mai 1994)
1274.+107. Ediţia
1995: “Vestiţi ortodoxia alături de Ierusalimul
care este cu voi pentru că ea a păstrat portretul împărăţiei Mele şi va fi să
fie iar ca la începutul ei cel de la Mine, cel de la apostoli tată. […] Vorbiţi aşa
cum vorbesc Eu tată. Lucraţi aşa cum lucrez Eu şi Eu Mă voi odihni peste voi şi Mă
voi scutura peste voi şi vor vedea gloatele că sunteţi ai Mei şi că sunt cu voi
în adevăr…
…Verginica nu vă poate lăsa în călătorie
fără ea. Ea merge cu voi şi va gânguri cu voi mereu. Şi va cânta cu voi: Hristos a înviat!... Iubiţi trăirea pe care v-am dat-o s-o purtaţi peste voi şi staţi
cuminţi în această hăinuţă că nu este hăinuţă mai călduroasă şi mai moale şi
mai cu trecere decât aceasta pe care o aveţi de la Mine.
Iată, iar vă binecuvintez
întru călătorie şi pace vouă
tată. Să nu vă fie greu. E
uşor cu Mine măi copii, cu pacea Mea şi cu înţelepciunea Mea. Pace vouă,
iubiţii Mei copii, zburătorii Mei copilaşi. Pace şi aripi
tari şi staţi numai deasupra tuturor, numai
deasupra tată, numai deasupra. Amin.
Eu sunt cu voi. Amin, amin,
amin.” (1 mai 1994)
1274.+107. Ediţia
2006: “Vestiţi ortodoxia alături de Ierusalimul care
este cu voi,
pentru că ea a păstrat portretul împărăţiei Mele, şi va fi să fie iar ca la începutul ei cel de la Mine, cel
de la apostoli, fiilor. […] Vorbiţi aşa cum vorbesc Eu, lucraţi aşa cum lucrez Eu, şi Eu Mă voi odihni peste
voi şi Mă voi scutura peste voi, şi vor vedea gloatele că sunteţi ai Mei şi că sunt cu voi
în adevăr.
Binecuvântată
să vă fie iubirea pentru Dumnezeu, ca să fie ca a lui Dumnezeu iubirea voastră.
Fiţi una, dar să înţelegeţi ce vă spun. Fiţi una cu copiii de la ieslea
cuvântului Meu. Fiţi una, în orice fiţi una, şi vom fi toţi una şi întru Unul
Tatăl Dumnezeu Savaot.
Hristos
a înviat! Şi merge cu voi Hristos Cel înviat, şi merge cu voi Verginica. Ea nu vă
poate lăsa în călătorie fără ea. Ea merge cu voi şi va gânguri cu voi mereu şi va cânta cu voi „Hristos a
înviat!“… Iată, am bucuria Mea în mijlocul celor din
poporul Meu, iar duhul vostru este cu Noi la lucru, cu Mine şi cu fiii
cuvântului Meu. Iubiţi trăirea
pe care v-am dat-o s-o purtaţi peste voi şi staţi cuminţi în această hăinuţă, că nu este hăinuţă mai călduroasă şi mai moale şi mai cu trecere
decât aceasta pe care o aveţi de la Mine.
Iată, iar vă binecuvintez
întru călătorie. Să nu vă fie greu. E uşor cu Mine, măi copii, cu pacea Mea şi
cu înţelepciunea Mea. Pace vouă, iubiţii Mei copii, zburătorii Mei copilaşi!
Pace şi aripi tari! Şi staţi numai deasupra tuturor, numai deasupra, tată,
numai deasupra. Eu sunt cu voi. Amin, amin, amin.” (18 aprilie/1
mai 1994)
……………………
Estera
14 martie 2011
……………………
Comentarii
Trimiteți un comentariu
Coment.