7. “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îşi şterge obrazul şi-i ameninţă pe defăimători

 
7. “Dumnezeul de la Noul Ierusalim-Pucioasa” îşi şterge obrazul şi-i ameninţă pe defăimători
(Dialog datat 19 decembrie 2007 şi atribuit de “pucioşi” lui  Dumnezeu şi Sfântului  Ierarh Nicolae, Arhiereul din Mira Lichiei)

Textul care urmează, transcris cu albastru, este extras dinNoua Evanghelie” de la Pucioasa intitulată Cuvântul lui Dumnezeu, mai exact din  Cuvântul lui Dumnezeu de la Sărbătoarea Sfântului Ierarh Nicolae” pe stil vechi, din 19 decembrie 2007. Comentariile sunt inserate în text, cu litere de culoare neagră.

– O, arhiereule (Notă *1: “Dumnezeul” sectei “Noul Ierusalim” de la Pucioasa i se adresează altui duh pucioşesc pe care-l numeşte “Sfântul Nicolae”, dar simultan “Cuvântul Lui” este “auzit” şi consemnat în scris la Pucioasa de către doi “prooroci ai Noului Ierusalim” , adică liderii “pucioşi”  Mihaela şi Nicuşor, care îl iau apoi, îl corectează gramatical şi  îl fac public pe Internet) plăcut lui Dumnezeu pentru faptele credinţei tale şi ale milei tale înaintea Mea pentru om! Te-am ales peste oile Mele prin minunea tainelor cereşti, tată, şi iată, aşa lucrez Eu azi prin poporul Meu cel ales (Notă *2: “poporul ales” este compus din “creştinii de la Pucioasa”, numiţi şi “poporul Noului Ierusalim”), prin minunea cuvântului Meu (Notă *3: “Dumnezeul” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa vorbeşte sistematic şi destul de des la Pucioasa, în ultimii 50 de ani, fie cu oamenii, pe care uneori chiar îi pomeneşte pe nume, fie cu alte duhuri pucioşeşti, pe care le numeşte “sfinţii Săi din ceruri şi de pe pământ”. Aceste texte se regăsesc selectiv – deoarece acelea care abordează subiecte mai incomode sau demascatoare nu sunt publicate – pe situl oficial al “Noului Ierusalim”, la adresa www.noul-ierusalim.ro ) care curge ca râul peste creştetul lui şi îl spală şi îl învaţă şi îl lucrează pe el şi îi dă Duh Sfânt. Aşezaţi-vă, voi, sfinţi plini de har, între poporul Meu cel ales (v. Nota *2)  prin harul Meu, între el şi cei ce îl hulesc pe el prin cuvinte de batjocură (Notă *4: Este vorba de aceia – preoţi şi mireni – care contestă în mod public această “minune” de la Pucioasa, considerând-o un fals meşteşugit – fabricat de către cei doi lideri locali ai acestei secte[1], pentru a menţine vie flacăra unei psihoze religioase începută în urmă cu cincizeci de ani –  iar mişcarea lor religioasă este considerată de aceşti contestatari o sectă naţionalistă, pseudo-ortodoxă, schismatică, desprinsă definitiv din B.O.R.) fără ca Eu să-i trimit pe aceştia să  facă lucrare defăimătoare peste lucrarea cuvântului Meu! Îi voi descoperi pe ei ca şi pe toţi cei care au lovit până acum cu necredinţă şi au defăimat pe poporul Meu. Eu, Domnul, locuiesc cu lumina şi o voi trimite pe ea să-i scoată din întunericul sub care se ascund pe cei ce defaimă (v. Nota *4)  venirea Mea pe pământ (Notă *5: La Pucioasa se consideră că “A Doua Venire A Domnului Pe Pământ”, cea proorocită în Apocalipsă, este tocmai această “coborâre a Cuvântului lui Dumnezeu, din ceruri”, care se petrece în zilele noastre, deoarece “Dumnezeul de la Pucioasa” este “Cuvântul”, deci “Cuvântul” respectiv este “Dumnezeu”, deci “Dumnezeu” este printre noi – mai precis, numai printre ei, printre cei de la Pucioasa) cu milă şi cu ajutor pentru om, căci cei ce s-au aşezat păstori de oi de la ei înşişi şi unii pe alţii (Notă *6: Adică, arhiereii şi preoţii din B.O.R.), pe aceia nu-i doare inima de oi (Notă *7: Adică, ei slujesc cu nepăsare şi fără dragoste de enoriaşi), aceia nu au minte din cer (Notă *8: Ei nu recunosc şi nu propovăduiesc mai departe “proorociile de la Pucioasa”, ci dimpotrivă, le desconsideră sau chiar le ponegresc ), ci au de pe pământ, şi mintea lor este pământ (Notă *9: Ei predică doar din mintea lor şi din cărţile de teologie, fără să aibă nevoie de asistenţa supranaturală a “Duhului Sfânt care lucrează prin Cuvântul de la Pucioasa”), ca şi fapta lor, chiar dacă ei cunosc Scripturile şi zic că ştiu să le tălmăcească pe ele ca nişte cunoscători ale lor. Eu, Domnul, Mă voi atinge de ei şi le voi da după faptele lor şi-Mi voi şterge obrazul (Notă *10: De acum, “Dumnezeul” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa nu mai acceptă să întoarcă şi celălalt obraz, aşa cum îi învăţa Hristos pe ucenicii Săi în vremea petrecerii Lui pe pământ, ci promite o răzbunare binemeritată faţă de cei care hulesc “Cuvântul” şi pe primitorii acestuia, pe cei doi “prooroci pucioşi”, Mihaela şi Nicuşor. Toţi hulitorii vor fi blestemaţi şi nimiciţi, aşa cum s-a proorocit în Vechiul Testament [2]), căci furul este fur şi nu ştie să fie cinstit, căci este fur, dar Eu voi merge în casa furului şi voi nimici fărădelegea lui, şi orice fur va fi nimicit, după cum este scris (Notă *11: Aici este reprodusă o proorocie a Vechiului Testament pentru a susţine o ameninţare la adresa preoţilor şi arhiereilor, care sunt asimilaţi cu furii de cele sfinte: «Şi el mi-a tâlcuit: "Acesta este blestemul care se răspândeşte peste faţa a tot pământul, căci orice fur va fi nimicit de aici şi orice om care jură strâmb va fi pierdut".» [3]) Amin.
Vai celui ce calcă în picioare cuvântul Meu cel ziditor de om (v. Nota *5)  şi rodul Meu (v. Nota *2), pentru care trudesc! Eu voi păstori cu milă şi cu putere prin cuvântul Meu şi-Mi voi întări pe piatră poporul, şi cuvântul vieţii va merge cu putere să facă dintre oameni fii ai lui Dumnezeu peste tot, că mare este cuvântul Meu şi înţelepciunea lui, iar fărădelegea care dă să-Mi păteze drumul Meu de la Tatăl la om, va fi vădită şi va fi ruşinată cu tot cel ce o lucrează pe ea. Amin.
Iar tu, poporul Meu (v. Nota *2), te vei face mărturisitor, tată, aşa cum Eu voiesc să fii, şi-Mi vei mărturisi lucrarea Mea, şi vom sta faţă în faţă cu cei ce hulesc (v. Nota *4), căci mărturia Mea de peste tine este duhul proorociei (Notă *12: “Dumnezeul” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa contestă legitimitatea B.O.R., pe motiv că, pe lângă  cele 7 taine ale Bisericii, ea  nu are inclusă şi taina proorociei  despre care pretinde că se mai regăseşte acum pe pământ numai şi numai la liderii absoluţi ai sectei de la Pucioasa; în consecinţă, El consideră că orice biserică fără taina proorociei nu este o biserică întreagă. Pe de altă parte, la Pucioasa a fost desfiinţată una din tainele recunoscute ale Bisericii, şi anume Taina Căsătoriei. Alte taine, cum sunt Taina Preoţiei şi Taina Spovedaniei, deşi recunoscute şi acceptate, sunt grav desfigurate în temeiul lor canonic şi practic. În plus, Taina Botezului, Taina Mirungerii şi Taina Preoţiei pur şi simplu nu se mai pot aplica, deoarece pucioşii s-au privat de bunăvoie de păstorirea chiriarhului locului, care ar fi fost îndrituit să le administreze şi lor, direct sau indirect – prin chivernisirea Sfântului şi Marelui Mir – aceste taine. În prezent, îndată ce au renunţat la orice ascultare canonică, “pucioşii” nu mai au nici Sfântul şi Marele Mir, care ar fi strict necesar la săvârşirea Tainei Mirungerii şi la sfinţirea nenumăratelor paraclise, care au fost improvizate de ei pe post de locaşuri de cult , zise “biserici”, prin podurile unor case particulare. De asemenea, “taina preoţiei” a ajuns un simulacru la Pucioasa, fiind administrată fără hirotonie, adică fără punerea mâinilor arhiereului. Se ştie că “pucioşii” nu mai au arhiereu care să-i păstorească încă din anul 1993, deoarece cel pe care l-au avut provizoriu – arhiereul Irineu – s-a dezis de ei în mod public şi i-a părăsit apoi definitiv. De aceea, ei pretind că apelează în aceste cazuri de “hirotonire” la “asistenţa nevăzută şi mai presus de fire a Duhului Sfânt”. Deoarece Taina Sfântului Maslu nu se poate face decât cu cel puţin doi preoţi canonici, iar la Pucioasa sunt numai “preoţi” necanonici, rezultă că nici această taină nu este validă la Pucioasa. Din acelaşi motiv, nici Taina Împărtăşaniei nu se face prin preoţie validă. În consecinţă, la Pucioasa nu mai este nici măcar o singură Taină validă din cele 7 taine ale Bisericii! În schimb, ei pretind că au “taina proorociei”, inventată de liderii lor ca să ofere credit tuturor “textelor” lor despre care pretind că sunt căzute din cer.
Liderii de la Pucioasa ignoră că lista darurilor Duhului Sfânt nu începe cu proorocia, ci cu apostolia[4]. În logica lucrurilor, dacă acceptăm că bisericii oficiale, B.O.R., îi lipseşte proorocia, apoi “bisericii de la Pucioasa” îi lipseşte şi ei ceva, şi anume apostolia; deci într-o astfel de logică, şi ea este la fel de nelegitimă ca şi B.O.R. Ce uită însă liderii “pucioşi” este că tot Biblia spune că şi proorociile vor înceta… sau poate că mai e până atunci, cine poate şti? Şi că până la urmă va rămâne numai dragostea. Ei bine, la capitolul ăsta, în toate bisericile e loc de mai bine, dar nici “biserica” de la Pucioasa nu face excepţie. Ba, din contra! am putea spune), după cum este scris, şi iată, te povăţuiesc mereu, te împrospătez mereu, te curăţ mereu, tată, căci tu eşti nou-născut între fiii oamenilor ca să umbli cu Mine pe pământ prin naşterea din nou şi prin botezul cu Duhul Sfânt, pe Care mereu, mereu Îl slobod peste tine (v. Nota *5) ca să-Mi fii mereu, mereu popor nou, cu care Eu, Domnul, să-Mi sfinţesc din loc în loc pământul, tată, şi să vină cerul să locuiască pe pământ şi să îmbrace cu taină şi cu putere lucrătoare toate cele ce sunt cu tine şi pentru tine, toate staulele (Notă *13: “Staulele” sunt aşa-zisele “obşti” ale creştinilor de “Nou Ierusalim”, organizate sub formă de mănăstiri mixte, dar fără conducere locală, adică fără stăreţie. Conducerea lor se face centralizat, de către cei doi lideri de la Pucioasa)  în care Eu Îmi am mieluţi şi mieluţe, puişori şi puişoare, care mănâncă din mâna Mea hrană (Notă *14: Adică mănâncă “Cuvântul lui Dumnezeu”, coborât “din cer” şi auzit pe pământ. La început, se spunea că acest “Cuvânt” este auzit de 14 creştini “pucioşi”, aleşi pe sprânceană; dar după ce cei 14 s-au risipit aproape toţi, unii dintre ei căzând în “necredinţă” faţă de preceptele sectei, “Cuvântul”  mai este “auzit” doar de către cei doi lideri actuali de la Pucioasa, după cum ei înşişi pretind faţă de supuşii lor, ca să-i convingă şi apoi să-i manipuleze cum vor. Uneori însă, din motive aparent mai greu de înţeles, tot liderii sunt aceia care, faţă de unii nou-veniţi în vizită, expun aceeaşi teorie falsă a celor “14 aleşi” care, chipurile, încă ar mai primi “Cuvântul  venit din cer”… În realitate, aceşti “14 aleşi” nici nu mai există fizic, în aceste locuri şi în formaţia iniţială. Atunci de ce liderii riscă încă o minciună grosolană, şi se ascund în spatele “celor 14” care nu mai sunt? Poate că o fac din modestie? Nu, nu  din modestie  o fac, ci din calcul, pentru a-şi spori credibilitatea în faţa naivilor. În acest mod, ei urmăresc să mascheze faţă de cei nou-veniţi adevărul pe care acum îl ştie toată lumea: acela că ei doi sunt singurii care au mai rămas în fruntea bucatelor, la Pucioasa. Un nou-venit mai uşor va accepta că “Dumnezeu” vorbeşte unui grup relativ numeros de creştini, deoarece în acest caz posibilitatea unei mistificări este mult diminuată: “primitorii” se controlează unul pe altul, şi e greu de crezut că s-ar găsi 14 curajoşi mistificatori, care să se joace  cu toţii “de-a Dumnezeu”. Dimpotrivă, ar fi mai puţin credibilă varianta ca “primitorul” să fie doar unul singur, chiar dacă liderii “pucioşi” afirmă în particular, faţă de adepţii lor, că “primitorul” – în persoana Mihaelei – este  confirmat de un altul, în persoana lui Nicuşor; întrucât acesta este tocmai cel mai apropiat sfetnic al celei dintâi, nici n-ar fi putut să se manifeste altfel. Deşi teoria “celor 14 aleşi” rămâne cea oficială, liderii pucioşi “despecetluiesc” totul altfel,  creştinilor din “poporul cel nou”, “taina” despre acest subiect. Ei îi aburesc pe adepţi cu o teorie contrară: “niciodată n-a vorbit Domnul la acei 14 aleşi”,  ci dintotdeauna şi de la început “El a vorbit doar celor doi fii unşi”. Iar cei doi erau de fapt numai  unul: Mihaela. Iar Nicuşor confirma doar ceea ce auzea şi el de la Mihaela. De altfel, nici “Cuvântul” nu-i promovează pe alţii decât pe cei doi, iar “cei 14” sunt pomeniţi o singură dată în Cuvânt, şi doar în treacăt, ca nişte ziditori ai locaşului fizic (biserica cu 33 cornişe şi 12 uşi din satul Glodeni-Vale). Este evident că aici “se lucrează” în două registre diferite: nou-veniţii sunt “duşi cu preşul” cu povestea cu “cei 14”, menită să aibă pentru ei o mai mare credibilitate, iar celor îmbrobodiţi deja, “credincioşilor pucioşi” adică,  li se serveşte versiunea cu “cei doi fii unşi”, ca lor să le crească teama, ascultarea necondiţionată şi respectul faţă de liderii absoluţi, şi să le piară pofta de vreo răzvrătire împotriva lor) pentru creşterea lor, ca să-i am Eu ocrotiţi pe fii sub aripa Mea, sub mantia Mea. Amin.
O, copii din porţi (Notă *15: Este vorba tot de cei doi lideri “sfinţi” care “stau la cârmă” la Pucioasa: Mihaela Tărcuţă şi Nicolae Nedelcu. Aceştia pretind că “aud” Cuvântul lui “Dumnezeu” şi-l consemnează pe nişte caiete. Ei sunt consideraţi de către adepţii lor, după caz, că sunt: Fraţi, Preoţi, Păstori, Arhierei, Prooroci, Călăuze, Cârmaci, Învăţători, Fii ai lui Dumnezeu, Soli ai lui Dumnezeu, Porţi ale Cuvântului Lui care “coboară la iesle”. Unii merg mai departe cu convingerile personale, considerându-i în sinea lor pe cei doi că ar putea  fi  Însuşi Dumnezeu întrupat a doua oară pe pământ, dar fără să aibă curajul de a mărturisi asta cu voce tare şi, prin consecinţă,  fără să li se închine acestora în mod public – deşi o fac, doar în inima lor. De altfel, este greu de înţeles de ce ar fi fost nevoie de o nouă întrupare a lui Hristos în două persoane şi de ce nu era de ajuns doar una), să vină poporul să se cureţe de sine (Notă *16: Este vorba de chemarea  creştinilor “pucioşi” la o “spovedanie” colectivă, în faţa celor doi lideri ai sectei, care să pronunţe apoi  iertarea lor de păcate)  şi să-i dau iertare şi împăcare şi iubire, şi să fie precum în cer, aşa şi pe pământ în mijlocul poporului Meu, căci Eu sunt Cel ce-l păstoresc pe el, fiindcă îi sunt Păstor. Amin.
O, poporul Meu, învaţă-te să fii păstorit şi îngrijit, tată. Din zi în zi mai mult învaţă-te cu cârmă (v. Nota *15)  peste toate clipele tale, şi stai în duhul umilinţei sfinte, şi iarăşi Eu te voi povăţui pe tine (Notă *17: “Dumnezeul” de la “Noul Ierusalim” - Pucioasa Îşi anunţă dinainte următorul “Cuvânt” al Său)  pentru Mine, căci cel ce crede în Mine nu va muri niciodată, ci va fi viu şi va lucra faptele vieţii, şi viaţa îl va iubi pe el şi se va dărui lui.
Eu sunt Păstorul Cel bun şi intru şi ies pe uşă, căci cel ce sare pe aiurea, acela este fur, dar Eu vin la oi ca să aibă ele viaţă şi să aibă din belşug. Amin.
Pace poporului Meu (v. Nota *2) care învaţă de la Mine viaţa! Amin, amin, amin.
19-12-2007(Notă *18: Textul este extras din “Cuvântul lui Dumnezeu de la Sărbătoarea Sfântului Ierarh Nicolae” pe stil vechi, din 19 decembrie 2007. Sursa: www.noul-ierusalim.ro )
…………………………
         Anca Estera
4 februarie 2008
…………………………



[1] Mihaela şi Nicuşor
[2] v. Zaharia, cap.5
[3] Zaharia, 5,3
[4] v. I Cor.12,28

Comentarii

Postări populare